Wśród dostępnych działań marketingowych dużym zainteresowaniem cieszą się kampanie Google Ads. Za ich wyborem przemawia przede wszystkim jedna zaleta, a mianowicie natychmiastowa widoczność w przeglądarce Google. Nie ulega wątpliwości, że każdy, kto chce, aby jego oferta produktów lub usług dotarła do szerokiego grona odbiorców, powinien zainwestować w skuteczne kampanie zwiększające zyski. W teorii wszystko brzmi idealnie, w praktyce jednak reklama Google Ads wymaga podjęcia specjalistycznych działań opartych na rzetelnej wiedzy. Właśnie dlatego do ich przeprowadzenia niezbędna okazuje się pomoc, jaką oferuje profesjonalna agencja Google Ads. W poniższym artykule wskażemy Ci parę ważnych kwestii, na jakie musisz zwrócić uwagę przed podjęciem współpracy. Zapraszamy do czytania!
- Kampanie reklamowe Google Ads – dlaczego warto w nie zainwestować?
- Jak pracuje agencja reklamowa Google Ads? Poznaj nas
- Agencja AdWords – omawiamy koszt usługi! Cennik dopasowany do Twojego budżetu jest możliwy
- Dobra agencja Google Ads – jak ją rozpoznać?
- Dlaczego agencja Google Ads Afterweb to dobry wybór? Poznaj szereg korzyści
- Nasza agencja Google Ads została Twoim partnerem? Sprawdź, od czego zaczynamy
- Dobra agencja Google Ads – podsumowanie
- Najczęściej zadawane nam pytania
Kampanie reklamowe Google Ads – dlaczego warto w nie zainwestować?
Już od dłuższego czasu zastanawiasz się nad uruchomieniem kampanii reklamowych Google Ads? Nie wiesz, czy faktycznie przeznaczone na nie pieniądze zwrócą się, a Ty z kolei uzyskasz nowe grono Klientów? Możemy powiedzieć jedno – jeśli prowadzenie kampanii powierzysz profesjonalistom, to istnieje duże prawdopodobieństwo osiągnięcia oczekiwanych rezultatów. Kampanie reklamowe Google Ads pozwalają dotrzeć do szerokiego, ściśle sprecyzowanego grona odbiorców. Wszystkim zainteresowanym dają pełną elastyczność. Możesz ustalić zarówno województwo, miasto, a nawet dzielnicę, na jaką będzie wyświetlana reklama, wiek odbiorców i ich płeć oraz godzinę i dni, kiedy kampania będzie dostępna. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś maksymalnie dopasował kampanie do prowadzonego biznesu. Co więcej, na Google Ads składa się kilka typów reklam, o których wyborze decyduje agencja AdWords. Głównym celem omawianej usługi marketingowej jest zwiększenie nie tylko Twojej sprzedaży, ale przede wszystkim widoczności na tle rynkowych rywali. Zapisując się w świadomości odbiorców, zwiększasz prawdopodobieństwo, że to właśnie z Twoich usług i produktów będą chętnie korzystać!
Jak pracuje agencja reklamowa Google Ads? Poznaj nas
Mówiąc w dużym uproszczeniu, agencja Google Ads zajmuje się tworzeniem skutecznych kampanii z uwzględnieniem wszystkich czynników mających wpływ na ich efektywność. Robiąc reklamę dopasowaną do Twojej działalności jesteś w stanie z łatwością rozpowszechnić swoją firmę, a także pozyskać grono zainteresowanych Klientów. W teorii wydaje się, że ustalanie kampanii nie należy do zbyt trudnych zadań. Rzeczywistość weryfikuje to przekonanie. Dobra agencja Google Ads musi skupić na wielu bardzo ważnych kwestiach, abyś czuł, że uzyskiwane rezultaty są dla Ciebie satysfakcjonujące i wpływają na rozwój firmy. Odpowiedni wybór słów kluczowych, analiza konkurencji, wybranie konkretnego typu reklamy i ustalenie wytycznych wpływających na wyświetlanie to tylko część obowiązków, jakie realizuje agencja Google AdWords. Istotne, jak nie najistotniejsze jest regularne monitorowanie efektów, a dokładniej mówiąc, sprawdzanie czy budżet nie jest wykorzystywany na nieprzynoszące korzyści działania.
Kampanie AdWords – agencje wybiorą te najskuteczniejsze
Wspominaliśmy, że na Google Ads składa się kilka rodzajów reklam. Wyróżnia się tutaj m.in.:
-
linki sponsorowane – jest to typ kampanii znajdujący się na szczycie wyszukiwarki Google wyświetlany po wpisaniu przez użytkowników konkretnych słów kluczowych,
-
kampanie produktowe – jak sama nazwa wskazuje służą do reklamowania oferowanych produktów. W przeglądarce Google wyświetlane jest zdjęcie produktu wraz z nazwą i ceną. Dzięki temu zainteresowany klient po kliknięciu przejdzie do konkretnej oferty na stronie internetowej,
-
remarketing – cieszący się bardzo dużą popularnością. Reklama jest ponownie wyświetlana osobom, które oglądały już konkretną ofertę. Jej ponowne zauważenie zwiększa prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na dokończenie transakcji. Remarketing może również dotyczyć innego asortymentu, jaki pasowałby do wcześniej zakupionego produktu,
-
kampanie wideo – wyświetlają się w postaci krótkich filmików na YouTubie. Mogą wskazywać np. na użycie konkretnego produktu lub reklamować daną usługę. Dla większości biznesów jest to opłacalne posuniecie choćby ze względu na imponującą liczbę użytkowników, do jakich można dotrzeć,
-
kampania display – reklamy wyświetlane są na różnego rodzaju serwisach online; w ten sposób firma może skutecznie zwiększać swoje zasięgi przy jednoczesnym rozpowszechnianiu wizerunku.
Tak duży wybór nie oznacza, że musisz inwestować w każdy typ. To właśnie agencja reklamowa Google AdWords dokładnie zapozna się z Twoją branżą oraz konkurencją, a następnie przedstawi Ci swoją propozycję.
Sprawdź: Jak sprzedawać w internecie, aby odnieść sukces? Przed Tobą kilka skutecznych sposobów
Agencja AdWords – omawiamy koszt usługi! Cennik dopasowany do Twojego budżetu jest możliwy
Najbardziej interesującą kwestią odnośnie tego jak wygląda współpraca, jaką oferuje agencja Google Ads jest koszt usługi. Tak naprawdę na budżet, jaki musisz przeznaczyć na stworzenie efektywnej reklamy ma wpływ głównie jeden czynnik, a mianowicie konkurencyjność branży. Wpływa on również na popularność słów kluczowych. Im większa liczba rywali, tym wyższa musi być stawka za kliknięcie, aby ich wyprzedzić. Miej świadomość, że cennik, jaki ustala dobra agencja Google Ads ma charakter indywidualny. Nie warto sugerować się stawkami obowiązującymi w innej branży, ponieważ tam liczba rywali może być mniejsza lub wręcz przeciwnie – większa. Przykładowy cennik przedstawiamy poniżej:
Cennik Google Ads
Na start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 000 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamDobra agencja Google Ads – jak ją rozpoznać?
Skąd wiedzieć, która agencja reklamowa Google AdWords najlepiej spełni swoje zadanie? Doskonale wiemy, że w dzisiejszych czasach wybór jest ogromny, co sprawia, że znalezienie tej najlepszej stanowi spore utrudnienie. Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto sprawdzić doświadczenie agencji. Te obecne na rynku od wielu lat dysponują szeroką wiedzą zarówno teoretyczną, jak i praktyczną. Miały możliwość realizowania wielu projektów, dzięki czemu wiedzą, jakie problemy można napotkać w trakcie prowadzenia kampanii oraz jakie rozwiązania w takich przypadkach zastosować. Zaleca się, aby sprawdzić, czy agencja AdWords, jaką bierzesz pod uwagę posiada oznaczenie „partner Google”. Jest on pewnego rodzaju potwierdzeniem jej kwalifikacji oraz profesjonalizmu. Zyskujesz wtedy pewność, że specjaliści posiadają wymagane kursy i certyfikaty wskazujące na ich kwalifikacje. Co więcej, status ten daje możliwość na konsultowanie prowadzonych działań z wysoce wykwalifikowanymi specjalistami z dziedziny Google Ads.
Agencja reklamowa Google Ads powinna na piedestale stawiać relacje z klientami. Ten czynnik również powinieneś wziąć pod uwagę. Sprawdź, czy agencja wyznacza opiekuna projektu, a także dowiedz się, jak często wysyłane są raporty z realizacji. W ten sposób z łatwością będziesz mógł ocenić efektywność kampanii oraz jej wpływ na rozwój biznesu. Tylko i wyłącznie współpraca oparta na stałym kontakcie i dokładnym tłumaczeniu prowadzonych działań da Ci pewność, że reklama Twojej firmy jest w dobrych rękach.
Nie ulega wątpliwości, że dobry kontakt z agencją Google Ads to już połowa sukcesu. Współpracę, w których specjaliści nie podejmują rozmów z Klientami nie przekładają się na dobre wyniki. Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta! Brak rozmów uniemożliwia dokładne poznanie potrzeb i oczekiwań właścicieli biznesów, a tym samym dostosowanie dla nich kampanii. Pamiętaj, że aspekt ten nie powinien być przez Ciebie zlekceważony!
Dlaczego agencja Google Ads Afterweb to dobry wybór? Poznaj szereg korzyści
W prowadzeniu kampanii Google Ads mamy wieloletnie doświadczenie. Duża liczba projektów dających naszym Klientom satysfakcjonujące wyniki jest potwierdzeniem naszego profesjonalizmu. W swoim zespole skupiamy specjalistów wykorzystujących w codziennej pracy niezbędne narzędzia oraz szeroką wiedzę potwierdzoną certyfikatami, co pomaga w tworzeniu dopracowanych kampanii reklamowych. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci decydujący się na współpracę mieli pełen wgląd w prowadzone działania. Nasi opiekunowie służą fachowym doradztwem i kompleksową obsługą od A do Z. Jako specjalistyczna agencja reklamowa Google AdWords w ramach podjętej współpracy zajmujemy się również stałym monitorowaniem uzyskiwanych danych statystycznych. Nie zostawiamy ustawionych kampanii bez opieki, co pozwala nam w porę wdrożyć niezbędne ulepszenia. W Afterweb Twój cel biznesowy jest naszym drogowskazem. Opowiedz nam o swoim biznesie, przedstaw strategię, a specjaliści Google Ads zaproponują skuteczne rozwiązania marketingowe! Nie możemy zapomnieć o jasnych warunkach umowy! W Afterweb masz tylko jeden miesiąc wypowiedzenia! Dodatkowo jeśli nigdy wcześniej nie prowadziłeś konta w Google Ads, masz szansę otrzymać kupon o wartości 1200 złotych na działania!
Nasza agencja Google Ads została Twoim partnerem? Sprawdź, od czego zaczynamy
Co przekłada się na skuteczność, jaką może się pochwalić nasza agencja Google Ads? Przede wszystkim nasza chęć do jak najdokładniejszego poznania biznesów prowadzonych przez klientów, ale nie tylko! Poniżej przedstawimy Ci etapy naszej współpracy.
Krok pierwszy – poznajmy się!
Jako agencja Google Ads, dla której uzyskanie zadowalających efektów jest priorytetem na samym początku współpracy stawiamy na jak najlepsze zapoznanie się z Twoją branżą. Przeprowadzamy research pod względem konkurencyjności, a także wsłuchamy się w potrzeby klientów. Chcemy, aby byli oni obecni na etapie tworzenia kampanii, co przyczyni się do stworzenia jak najbardziej skutecznego przekazu reklamowego.
Krok drugi – zaczynamy pracę!
Po zebraniu niezbędnych informacji czas przejść do ustawienia kampanii. Na tym etapie ustalamy budżet, stawkę za kliknięcie, a także parametry związane m.in. z wyświetlaniem na konkretną lokalizację, godzinę, dzień itp. Od tego etapu rozpoczynamy również regularne monitorowanie reklam. Musisz mieć świadomość, że agencja AdWords ma w obowiązku nieustanne kontrolowanie mierzalnych danych. Pozwala to sprawdzać efektywność reklam oraz w porę wyłapać wszelkie nieprawidłowości i wdrożyć natychmiastowe zmiany.
Krok trzeci – dalej działamy!
Zauważyłeś, że kampanie jakie ustawiła nasza agencja reklamowa Google Ads przynoszą pierwsze zyski? Doskonale! Nie przerywamy pracy. Nasi specjaliści zajmą się optymalizacją reklam i testowaniem nowych rozwiązań. Co istotne, do wszystkich danych masz bardzo łatwy dostęp. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, abyśmy przesyłali Ci regularne raporty z realizacji.
Agencja Google Ads otwarta dla zagranicznych biznesów? Sprawdź, o czym mowa
Z wykorzystaniem specjalistycznej wiedzy i odpowiednich narzędzi jesteśmy w stanie kierować kampanie również na inne kraje. Wybierzemy język oraz dowolną lokalizację geograficzną, a także sprawdzimy, jakie wymagania muszą spełnić reklamy kierowane na inny kraj. Co prawda, stawki przy reklamach zagranicznych są nieco wyższe, jednak dołożymy starań, aby oferta jak najlepiej wpisywała się w Twoje możliwości budżetowe.
Dobra agencja Google Ads – podsumowanie
Na sam koniec musimy zaznaczyć, że agencja AdWords jest otwarta zarówno dla małych, lokalnych biznesów, jak i dużych przedsiębiorstw działających na skalę ogólnopolską. Przy stale zwiększającej się konkurencji każdy powinien zadbać o poprawianie swojej widoczności. Chcąc odnieść biznesowy sukces. Decydując się na Google Ads agencja zadba, abyś uzyskał zwrot z inwestycji (ROI), a tym samym cieszył się znacznie większą sprzedażą niż dotychczas!