SERP to po prostu strona prezentująca wyniki wyszukiwania Google. Dobre miejsce na niej to pośredni cel wszystkich prac składających się na pozycjonowanie. Aby dobrze wykorzystać obecność w Google SERP warto równocześnie stosować reklamy Ads – zwielokrotnienie przekazu znacznie ułatwi nam dotarcie do licznych klientów. Główny nacisk połóżmy jednak na organiczne wyniki wyszukiwania Google – jest to bowiem efekt długofalowy.
W SERP masz licznych konkurentów. Zadbaj o to, by użytkownik wybrał Ciebie!
Prezentowane przez Google wyniki wyszukiwania składają się nie tylko z adresu, ale też z tytułu i opisu – napisanie dobrego do sztuka, bo miejsca nie jest wiele. Dzięki wykorzystaniu danych strukturalnych możemy też zastosować opisy dodatkowe, które zwiększą widoczność strony w Google SERP. Przekonaj się, jak skuteczni są w tym fachowcy!
Co to jest SERP?
SERP oznacza Search Engine Results Page i jest to strona z wynikami wyszukiwania w Google. Są one podane w kolejności wynikającej z miejsca w rankingu. Składają się z tytułu, opisu, adresu URL, a nierzadko także dodatkowych elementów dodanym dzięki mikroformatom. Znajdziemy tu zarówno wyniki organiczne, jak i reklamy Ads.