Kampania DSA ma wiele zalet, poznaj kilka z nich
Prawidłowo zaprojektowana oraz wdrożona kampania DSA w Google Ads może przynieść Ci masę wymiernych korzyści. Do największych zalet takich rozwiązań należy zaliczyć brak konieczności doboru fraz kluczowych – są one generowanie automatycznie przez inteligentne oprogramowanie od Google. Kampanie DSA są nazywane przez ekspertów tanim źródłem jakościowego ruchu. Jako cechę charakterystyczną można podać tutaj wyświetlanie się trafnej grupie docelowej. Co ciekawe, stworzenie tego typu reklamy od podstaw nie jest czasochłonne. Doświadczony specjalista Google Ads uruchomi kampanię DSA od zerwa w zaledwie kilkadziesiąt minut.
Komu rekomendujemy uruchomienie kampanii DSA?
Profesjonalnie utworzona kampania DSA w Google Ads sprawdzi się dosłownie we wszystkich branżach, jednak im bardziej rozbudowana strona internetowa, tym reklama dynamiczna przyniesie Ci więcej wymiernych korzyści. Ze względu na brak konieczności określania słów kluczowych, po tego typu rozwiązanie powinni sięgnąć zwłaszcza przedstawiciele sektora e-commerce. To właśnie tam zazwyczaj będziemy mieć do czynienia z nawet kilkuset podstronami, co w sytuacji tworzenia standardowej reklamy tekstowej wymagałoby poświęcenia mnóstwa czasu na analizę i późniejsze wdrożenie fraz kluczowych.