Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.
562%
poprawa widoczności w Google (branża IT)
318%
zwiększona świadomość marki (branża ślubna)
685%
wzrost zapytań ofertowych (branża budowlana)
471%
napływ klientów z Google (branża transportowa)
Napisz do nas
Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą
Błyskawicznie osiągnij pierwszą pozycję w wyszukiwarce z Google Ads!
Kampanie Google Ads to skuteczny sposób na promowanie strony w internecie. Reklama w Google AdWords umożliwia natychmiastowe osiągnięcie
najwyższych pozycji w wyszukiwarce.
Agencja Afterweb z Wrocławia jest Certyfikowanym Partnerem Google, profesjonalne
kampanie reklamowe to nasza specjalność. Pomożemy Ci skutecznie poprzez Google AdWords zwiększyć sprzedaż usług, produktów lub
zbudować rozpoznawalność Twojej marki. Już teraz postaw na kampanie reklamowe AdWords i powędruj na szczyt wyszukiwarki!
Google AdWords to system reklamowy umożliwiający wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach
wyszukiwania, a także na stronach partnerów w ramach programu Google AdSense. Decydując się na kampanie AdWords Twoja strona internetowa będzie
natychmiast widoczna dla potencjalnych klientów. Agencja Afterweb z Wrocławia dobiera skuteczne kampanie reklamowe Google dla
każdego typu biznesu. Gwarantujemy, że nasze profesjonalne kampanie AdWords przyniosą Ci wymierny efekt w postaci rzeszy nowych klientów. Skuteczna
obsługa kampanii AdWords to pewność, że reklama poprzez umiejętny dobór słów
kluczowych dotrze do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Stworzymy kampanie reklamowe szyte na miarę Twoich
potrzeb i oczekiwań!
Konkurencja nigdy nie śpi. Co gorsza, nie pozwala ona zasnąć również Tobie. Prowadzenie prężnie funkcjonującej i maksymalnie dochodowej działalności w
dzisiejszych czasach urasta więc do rangi olbrzymiego wyzwania. Szukasz skutecznego sposobu na pokonanie najgroźniejszych rywali? Na liście Twoich
priorytetów biznesowych widnieje mnożenie dotychczas osiąganych zysków? Jeżeli odpowiedzi na te dwa pytania były twierdzące, nasza oferta reklamy Google
AdWords powinna Cię zainteresować. Płatny kanał promocyjny najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie śmiało można uznać za klucz otwierający
bramy do biznesowego raju.
Twoja reklama Google Ads z Agencją Afterweb
Przedstaw nam swoją stronę internetową i cele sprzedażowe na najbliższe miesiące – my pomożemy Ci je zrealizować. Reklama Google Ads z
ramienia Agencji Afterweb pozwoliła relatywnie szybko wdrapać się na biznesowy szczyt wielu przedsiębiorcom z najróżniejszych branż. W tłumie
konkurencji robi się już ciasno. Najwyższy czas wyrwać się z peletonu i samodzielnie zawalczyć o względy setek potencjalnych Klientów.
Możesz stracić potencjalnego Klienta, albo… zainwestować w reklamy Google Ads
O wymiernych zaletach korzystania z usługi Google Ads można rozmawiać godzinami. Pozwól, że jako doświadczeni specjaliści uwydatnimy to, co
najważniejsze z punktu widzenia przedsiębiorców. A mowa tutaj przede wszystkim o czasie. Nie lubisz go marnować? Dobrze się składa!
Prawidłowo utworzone oraz regularnie optymalizowane reklamy Google Ads będą widoczne w wyszukiwarce natychmiastowo. Taki fakt ułatwia realizację
podstawowych założeń biznesowych. Generowanie wartościowych leadów i efektywna sprzedaż produktów bądź usług nigdy nie
będzie problemem, jeżeli prowadzona przez Ciebie strona pojawi się w płatnej sekcji wyników zaprezentowanych na ekranie potencjalnego Klienta. To
miejsce najbardziej pożądane przez Twoich konkurentów!
Skuteczna reklama Google Ads umożliwia natychmiastowe wyświetlanie Twojej oferty jasno sprecyzowanej grupie potencjalnych Klientów. Płatny kanał
wyszukiwarki stanowi dzisiaj nie tylko najpopularniejsze, ale również najefektywniejsze narzędzie promocyjne!
Doskonale rozumiemy, że jako świadomy przedsiębiorca chcesz mieć maksymalną kontrolę nad każdą złotówką zainwestowaną w kampanie promocyjne. Reklama
Google Ads prowadzona przez wykwalifikowanego eksperta umożliwia skrupulatne weryfikowanie wydatków. To jedyne tak skuteczne narzędzie
marketingowe na rynku. Sam zadecyduj, ile dokładnie chcesz przeznaczyć na promowanie biznesu. Bez ukrytych kosztów, bez kruczków prawnych w umowach. Płacisz
tylko za realne kliknięcie. Rolą Afterweb jest sprowadzenie na Twoją stronę internetową wartościowych zapytań. Mamy w tym spektakularne
doświadczenie. Od branżowego kopciuszka do silnego lidera sprzedaży poprzez reklamy Google Ads doprowadziliśmy już dziesiątki firm.
Reklama Google Ads/AdWords dla firm to idealne rozwiązanie dla:
producentów materiałów budowlanych lub firm wykonawczych
sprzedawców drobnej elektroniki użytkowej
e-commerców odzieżowych, obuwniczych, spożywczych
i wielu, wielu innych…
Poprzez reklamy Google Ads zaprowadzimy Cię na sprzedażowy szczyt!
Nie jesteśmy samozwańczym liderem online marketingu w Polsce. Za naszym sukcesem stoją nie tylko rzetelne dane, ale również pozytywne rekomendacje
dziesiątek dotychczas obsłużonych firm. Dlaczego reklama Google AdWords / Ads dla przedsiębiorców z ramienia Afterweb cieszy się tak dużą
popularnością wśród reprezentantów najróżniejszych branż? Odpowiedź tkwi w metodzie działania. Pracujemy transparentnie, zgodnie z najwyższymi
standardami tworzenia skutecznej reklamy Google Ads. Doskonale rozumiemy oczekiwania partnerów biznesowych oraz potrafimy relatywnie
szybko zrealizować umówione na początku współpracy cele. Wykorzystując ogromny potencjał marketingowy wyszukiwarki Google i regularnie rozszerzaną
wiedzę, nasi pracownicy wcielają się w rolę górskiego przewodnika. Twoja wycieczka do biznesowego raju zaczyna się w momencie podpisania
umowy. Reklama Google Ads zaprowadzi Twój biznes na szczyt dotychczas nieosiągalnego ośmiotysięcznika. Jeżeli zrobisz to z nami, unikniesz kolejek i
żmudnej rywalizacji z aktywną marketingowo konkurencją. Znamy sposób na pokonanie największych gigantów!
Google Ads
Jesteś zainteresowany maksymalizacją konwersji poprzez reklamy Google Ads?
W firmie Afterweb czeka na Ciebie reklama Google Ads dopasowana do Twoich potrzeb
Aktualnie możesz stać przed niezwykle trudną decyzją. W wielu przypadkach jest ona kluczowa dla dalszego rozwoju przedsiębiorstwa. Jaką dokładnie agencję
marketingu online muszę wybrać, jeśli interesuje mnie reklama Google Ads generująca coraz większą ilość konwersji oraz wartościowych
zapytań od potencjalnych Klientów? Odpowiedź na to pytanie okazuje się być jednak bardzo prosta. Taką, która stuprocentowo rozumie Twoje potrzeby i
potrafi dopasować ofertę pod wybrane przez Ciebie cele sprzedażowe.
Reklama AdWords w Afterweb stanowi gwarancję indywidualnego podejścia do każdego przedsiębiorcy. Wychodzimy z założenia, że utarte schematy
czy powielanie ścieżki działania nie przyniosą oczekiwanych efektów. Doskonała reklama Google Ads / AdWords wymaga kompleksowego podejścia do tematu.
Zapewnimy Ci osobistego opiekuna z imponującym doświadczeniem. Na każdym etapie współpracy zauważysz, że wybór Agencji Afterweb do reklamy
Google Ads był strzałem w przysłowiową dziesiątkę. W tym przekonaniu upewnią Cię także wyniki sprzedażowe – dokładnie takie, jakich oczekujesz!
Profesjonalna kampania reklamowa Google Ads od kulis
Stworzenie efektywnej promocji w płatnym kanale marketingowym wyszukiwarki jest bajecznie proste, jednak tylko na pierwszy rzut oka. Rzeczywistość może
zweryfikować każdego właściciela przedsiębiorstwa, który podjął się ciężkiego zadania samodzielnego utworzenia reklamy. Kampania Google Ads / AdWords proponuje
przecież szereg skomplikowanych możliwości. I to nie tylko w kwestiach kierowania, ale również odpowiedniego doboru sposobu promocji czy choćby
opłat za realne kliknięcia potencjalnych Klientów. Profesjonalne kampanie reklamowe Google Ads będą zdecydowanie prostsze do zrozumienia, jeżeli
poznasz ich podstawowe zasady oraz założenia. Tu pomocną dłoń wyciąga Agencja Afterweb. Oto kulisy tworzenia efektywnych przekazów, które bezpośrednio przełożą
się na relatywnie szybkie osiągnięcie konkretnych celów biznesowych.
Maksymalnie skuteczne kampanie Google Ads w kilku krokach
Jeszcze przed uruchomieniem pierwszej reklamy w wyszukiwarce warto postawić sobie jasny cel biznesowy, możliwy do zrealizowania poprzez kampanie
AdWords. Pierwszym etapem tworzenia promocji jest właśnie wybór takiego celu, czyli konkretnego wyniku, który ma zostać osiągnięty w
wybranym przedziale czasowym. Na chwilę obecną Google oferuje następujące cele:
Jak widać, kanał marketingowy Google Ads kompleksowo zaspokaja oczekiwania niemal każdego przedsiębiorcy. Umożliwia on wybranie celu w postaci
maksymalizacji sprzedaży, zwiększania ruchu na witrynie, zwiększania świadomości marki, promowanie aplikacji mobilnej i wiele, wiele innych. Od wyboru
wskazanego celu zależą opcje, wybierane podczas dalszej konfiguracji.
Kampania reklamowa Google Ads – wybierz typ promocji
Zaznaczenie odpowiedniego celu to dopiero początek tworzenia maksymalnie skutecznej reklamy w płatnym kanale oferowanym przez wyszukiwarkę Google.
Teraz czas na wybór typu kampanii. Dlaczego jest to istotny krok? Każdy typ promocji określa dokładne miejsce, gdzie Twoje reklamy będą
się wyświetlać. Dla przykładu, kampania AdWords w sieci wyszukiwania (search) ukaże się na samym szczycie wyników wyszukiwania w formie
reklamy tekstowej.
Typy kampanii reklamowych Google Ads/Adwords
sieć wyszukiwania (reklamy tekstowe wyświetlane w wynikach wyszukiwania)
sieć reklamowa (reklamy graficzne widoczne w witrynach, wynikach wyszukiwania)
wideo (reklamy wideo wyświetlane w serwisie YouTube)
discovery (reklamy karuzelowe widoczne na stronie głównej YouTube i w Gmail)
aplikacja (reklamy widoczne w m.in. w wynikach wyszukiwania i Google Play)
zakupy Google (reklamy produktowe w wynikach wyszukiwania, na karcie Zakupy)
lokalne (reklamy tekstowe i graficzne w Google Maps, witrynach oraz YouTube)
Sekret udanej kampanii Google Ads tkwi w budżecie. Ustaw go samodzielnie!
Jedną z największych zalet promowania własnego przedsiębiorstwa poprzez płatny kanał Google jest możliwość pełnej kontroli wydatków – ale o tym już
prawdopodobnie wiesz. Ustalenie budżetu dziennego reklamy to kolejny krok ku stworzeniu maksymalnie efektywnego marketingu online. Co istotne, ilość
przeznaczanych środków na kampanię Google AdWords / Ads można zwiększyć lub zmniejszyć w dowolnej chwili. Warto jednak pamiętać o
zdroworozsądkowym podejściu. Pamiętaj! Twoja konkurencja nigdy nie śpi. Jeżeli reklamuje się poprzez kanał Ads, z pewnością wykorzysta nawet
najdrobniejsze potknięcie. Przy prawidłowym ustalaniu budżetów o takie nietrudno.
Nie wiesz w jaki sposób ustalić efektywny budżet na kampanie Google Ads? Pomożemy!
Optymalna strategia ustalania stawek = maksymalnie efektywna kampanie Google Ads
Trzy pierwsze etapy mamy już za sobą. Przechodzimy więc do kroku czwartego – strategii ustalania stawek. Na samym podaniu średniej kwoty do
wykorzystania w trakcie jednego dnia lub też całego miesiąca nie kończą się operacje związane z budżetem w płatnym kanale wyszukiwarki. Wzorowa kampania
Google Ads powinna charakteryzować się efektywnością w relatywnie szybkim osiąganiu założeń biznesowych. Prawidłowo dobrana strategia z
pewnością ułatwi tego typu zadanie. Należy zauważyć, że system automatycznie zaproponuje Ci jedną z kilku dostępnych opcji – taką, która najbardziej
odpowiada przedstawionym wcześniej celom. Jeżeli dana strategia nie będzie widoczna w opcjach wyboru, konieczne jest zmienienie celu kampanii (cofnięcie
się do kroku pierwszego).
Wybierz miejsce, gdzie będzie wyświetlać się Twoja kampania Google Ads
Niezależnie od tego, czy prowadzisz duże przedsiębiorstwo w centrum Wrocławia, czy też drobną firmę w zdecydowanie mniejszej miejscowości. Kampania
Google Ads to świetne rozwiązanie, aby dotrzeć do określonej grupy potencjalnych Klientów i zwiększyć dotychczasową sprzedaż usług czy produktów. Musisz
tylko wybrać lokalizację wyświetlania reklamy. Skorzystaj z proponowanych przez Google opcji: kierowanie na konkretną lokalizację (cały
kraj lub województwa, miasta bądź nawet dzielnice) i promień (dowolne zaznaczenie terenu wyrażane w kilometrach/milach).
Kampanie Google Adsna etapie tworzenia w segmencie kierowania umożliwiają także wykluczenie wybranych przez Ciebie terenów
lub skorzystanie z opcji wyświetlania, które pomogą w jeszcze lepszym dopasowaniu przekazu reklamowego do potencjalnych Klientów.
Kreatywne tekstowe kampanie reklamowe Google Ads przepustką do biznesowego raju
Chcesz takie projektować? Nic trudnego – musisz tylko wiedzieć, jakie elementy są kluczowe na etapach tworzenia takich komunikatów promocyjnych. Aktualnie za
najpopularniejsze uchodzą kampanie AdWords typu search. Reklama tekstowa sprawdzi się w każdym przypadku: w sklepach online bądź firmach
świadczących usługi z najróżniejszych sektorów gospodarki. Jeszcze przed uruchomieniem kampanii, dokładnie wyselekcjonuj frazy charakterstyczne dla swojej
marki. Jak tego dokonać? Wystarczy uruchomić darmowe narzędzie od Google Planer Słów
Kluczowych i wpisać propozycje bądź zdać się na sztuczną inteligencję. Do reklamy możesz użyć rekomendacji wygenerowanych przez algorytm.
Czym charakteryzuje się dobra kampania reklamowa?
Dobra tekstowa kampania reklamowa AdWords to oczywiście chwytliwe nagłówki oraz teksty umieszczane bezpośrednio pod najbardziej widoczną częścią
komunikatu. To co najważniejsze z punktu widzenia osoby tworzącej tego typu marketing leży w słowach kluczowych. Zarówno w tej pierwszej,
jak i drugiej sekcji musisz ich umiejętnie użyć. Pamiętaj tylko, że kampania Google Ads musi być zaprojektowana przede wszystkim z myślą o potencjalnych
Klientach. Mocne nadużycia fraz oraz nielogiczne sformułowania mogą spodobać się algorytmowi Google, natomiast z całą
pewnością odstraszą internautów. Znalezienie złotego środka pomiędzy zaspokojeniem obu tych grup to prawdziwy sukces. Nie tylko w SEO, ale również w
płatnym kanale Ads.
DOBRZE DOBRANE ROZSZERZENIA
Jak wycisnąć maksimum z tekstowej kampanii Ads?
Kończąc temat reklamy tekstowej warto wspomnieć również o rozszerzeniach. To pozornie drobny szczegół, który może jednak mieć kluczowe znaczenie w
przyciągnięciu uwagi potencjalnego Klienta. Dlaczego? Rozszerzenia pozwalają uzyskać kilka niezbędnych informacji, zanim jeszcze
internauta kliknie w kampanie Google Ads. Aktualnie możesz skorzystać z wielu opcji, takich jak dodanie do komunikatu numeru telefonu, adresu sklepu
stacjonarnego, zdjęć asortymentu, przejścia do formularzy kontaktowych czy chociażby wyróżnienia najważniejszych kategorii na stronie.
Google Ads
Od ponad dekady tworzymy skuteczne kampanie Google Ads. Możesz nam zaufać
Pokazując swój asortyment zwiększasz szansę na zdobycie Klienta poprzez Google Ads
Wyszukiwarka Google jako nowoczesne narzędzie marketingowe pozwala promować markę na kilka sprawdzonych sposobów. Nie musisz ograniczać się do reklamy
tekstowej. Zwłaszcza, jeśli prowadzisz sklep internetowy. Doskonałym rozwiązaniem w takim przypadku będzie kampania AdWords produktowa,
gdzie szybko i skutecznie zaprezentujesz potencjalnemu Klientowi swój asortyment. Google Zakupy prezentuje bowiem zdjęcie produktu, jego nazwę i cenę w
specjalnej krazueli widocznej nad płatnymi oraz organicznymi wynikami. Promocję z wykorzystaniem grafik proponuje również kampania Google Ads w
sieci reklamowej. Jeżeli zdecydujesz się na ten kanał, zyskujesz możliwość pokazania asortymentu nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale
również w milionach innych portali, należących do sieci partnerów Google.
Podczas tworzenia reklamy graficznej musisz pamiętać o spełnieniu standardów wyszukiwarki Google. Zabronione jest używanie wszelkiego rodzaju nakładek
graficznych lub tekstowych. Dodatkowo, dobrej klasy zdjęcie produktowe nie powinno być rozmazane, a jego rozmiar musi pasować do kontenerów graficznych
proponowanych przez Google!
Oczywiście graficzna kampania Google Ads nie jest jedynym sposobem na wizualne pokazanie produktu Klientowi jeszcze przed kliknięciem w komunikat
reklamowy. Dzięki współpracy kanału Ads z platformą YouTube, Twoja reklama może pojawić się przed lub w trakcie odtwarzania filmu twórcy.
Wybierając odpowiedni przekaz zwiększasz szansę na zachęcenie internauty do odwiedzin strony internetowej, pozostawienia danych w formularzu czy choćby
subskrybcji newslettera.
Profesjonalna kampania Google Ads i konwersje powinny iść ze sobą w parze!
Jesteś gotowy do ustawienia pierwszej reklamy płatnej w wyszukiwarce? Samo stworzenie dobrego komunikatu promocyjnego za pomocą rekomendowanego kanału to tylko
połowa sukcesu. Teraz pora zweryfikować, czy kampania Google Ads rzeczywiście przynosi oczekiwany rezultat. W jaki posób tego dokonać, jeżeli
inwestujesz jednocześnie w pozycjonowanie stron internetowych bądź social media marketing?
Śledzenie konwersji z pewnością pomoże w kontrolowaniu przychodów z tytułu promowania się w wyszukiwarce Google. Zwłaszcza, że możesz
śledzić nie tylko wykonane koszyki w przypadku biznesu e-commerce. Rozszerzona analityka w połączeniu z Google Ads pozwoli odnotować także: kliknięcia w
formularz kontaktowy, kliknięcia w adres e-mailowy lub telefon oraz wejście w dowolnie wybraną przez Ciebie zakładkę na stronie internetowej.
Dlaczego warto wybrać Google Ads/AdWords
Reklama Google AdWords to obok pozycjonowania najskuteczniejszy sposób promowania firmy w internecie. Profesjonalne kampanie AdWords są narzędziem
niezwykle precyzyjnym umożliwiającym dotarcie tylko do użytkowników potencjalnie zainteresowanych danym towarem lub usługą. A oto jakie inne zalety
płyną z prowadzenia kampanii w Google AdWords:
natychmiastowy efekt– ogromną zaletą reklamy w AdWords jest błyskawiczny efekt. Firma staje się widoczna zaraz po uruchomieniu
kampanii.
elastyczność – reklama w AdWords jest niezwykle elastyczna i umożliwia w trakcie prowadzenia kampanii wprowadzanie różnych
modyfikacji.
w pełni mierzalne wyniki – reklama Google umożliwia monitorowanie efektów. Łącząc konto AdWords z Google Analytics możemy z
powodzeniem mierzyć konwersję. To sprawia, że wyliczenie zwrotu z inwestycji staje się banalnie proste.
szeroki zasięg– wyszukiwarka Google jest najpopularniejsza wśród polskich internautów, dzięki czemu możemy dostrzec do szerokiego
grona potencjalnych nabywców naszych towarów i usług.
precyzyjne ukierunkowanie reklamy– profesjonalne kampanie AdWords umożliwiają ukierunkowanie reklamy na konkretne dane. Klient może
bez problemu kierować swoją reklamą uwzględniając położenie geograficzne, płeć lub wiek.
przyjazny system płatności– opłaty w reklamie AdWords naliczane są za kliknięcie użytkownika w reklamę. Klient nie płaci za
wyświetlenie reklamy w wyszukiwarce Google, dopiero przeniesienia użytkownika na stronę poprzez jego świadome kliknięcie stanowi podstawę do
naliczenia opłaty. Dodatkowo to Klient decyduje, jaki budżet chce przeznaczyć na reklamę. Jest to rozwiązanie idealne, gdy nasza branża wykazuje
sezonowość usług. Możemy płacić za reklamę, jedynie gdy na dany towar, usługę jest popyt.
Prowadzenie kampanii Google Ads z Afterweb
Jesteśmy specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, dlatego prowadzenie kampanii Google AdWords przez nasz zespół zawsze przynosi spektakularne efekty.
Afterweb z Wrocławia posiada status Google Partner. Każda kampania reklamowa AdWords
prowadzona jest przez certyfikowanych specjalistów. Przekonaj się już teraz, jak skuteczne są nasze działania i ciesz się
sukcesem sprzedażowym Twojej firmy!
Agencja Google Ads z certyfikatem Partnera. Co wyróżnia uczestników Google Partner?
Praktycznie każda firma wyspecjalizowana w marketingu internetowym chętnie chwali się swoimi sukcesami osiągniętymi w branży. Nic więc dziwnego, że na
stronach ofertowych zdecydowanej większości z nich możesz natknąć się na informację o posiadaniu prestiżowego certyfikatu Google Partner.
Charakterystyczny badge umieszczany w najróżniejszych miejscach potwierdza, że dana agencja Google Ads opanowała prowadzenie kampanii AdWords do
perfekcji. To nic innego, jak poświadczenie najwyższej jakości wykonywanych usług. A przecież na tym najbardziej Ci zależy, prawda? Certyfikowani
partnerzy zdali specjalistyczne egzaminy z zakresu reklam oferowanych w płatnym kanale wyszukiwarki Google. Dodatkowo, takie firmy
udokumentowały konsekwentne wzrosty przychodów w ramach prowadzonych kampanii czy osiągały jasno określane przez Google wydatki w 90-dniowym okresie
rozliczeniowym. Doświadczona agencja Google Ads posiadająca prestiżowe wyróżnienie Google Partner powinna więc wzbudzić Twoje zainteresowanie.
Dlaczego warto współpracować z doświadczonymi Partnerami Google?
W szeroko rozumianym marketingu internetowym nie ma miejsca na potknięcia. Zwłaszcza, jeżeli konkurencja tylko czeka na Twój błąd. I chociaż prowadzenie
kampanii Google Ads / AdWords na pierwszy rzut oka nie jest skomplikowaną czynnością, tak aby robić to maksymalnie skutecznie, warto
sięgnąć po pomoc doświadczonych marketerów. Ustawienie celu reklamy, wybór dokładnego rodzaju oraz określenie budżetu dziennego bądź miesięcznego to
zaledwie wierzchołek potężnego lodowca. U jego podstaw stoi bowiem specjalistyczna analiza, profesjonalna optymalizacja i szereg innych zabiegów. Agencja
AdWords z certyfikatem Google Partner z pewnością sprosta trudnemu zadaniu – ściągnięciu na Twoją stronę wartościowego ruchu z
wyszukiwarki czy zwiększenie liczby konwersji. Co nią będzie? Sprzedaż, wypełnienie formularza kontaktowego? A może wybranie numeru do Twojej firmy?
Ustalenie realnego do osiągnięcia celu też leży w kwestii Partnerów.:
Dodatkowo, prowadzenie kampanii Google AdWords przez certyfikowanych specjalistów, będzie dla Ciebie swego rodzaju oszczędnością. Płatny kanał
promocyjny wyszukiwarki Google niezwykle często powoduje przepalanie budżetu miesięcznego na zupełnie bezwartościowe kliknięcia. Tym
bardziej w przypadku, kiedy reklamą zarządza zupełnie niedoświadczona osoba lub agencja Google AdWords, która nie może pochwalić się spektakularnymi
sukcesami w tego typu marketingu. Nikt przecież nie chce wydawać kroci na promocję bez efektu.
Firma Afterweb posiada status certyfikowanego Partnera Google Ads
I to już od blisko dekady! Wszystkich najbardziej wymagających przedsiębiorców zapraszamy do współpracy z naszą agencją Google Ads. Efektywne
prowadzenie kampanii AdWords stanowi dla nas chleb powszedni od 2014 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy tysiące projektów, uzyskaliśmy
imponujące wzrosty widoczności w wyszukiwarce, świadomości oraz sprzedaży w branżach, które na pierwszy rzut oka wydają się być całkowicie zdominowane
przez największe marki w Polsce. Zatrudniani w Afterweb specjaliści stale udowadniają znajomość sposobu funkcjonowania reklam Google Ads /
AdWords. Certyfikat Partnera tylko potwierdza nasz profesjonalizm. Możesz przekonać się o tym na własnej skórze. Nie czekaj – zacznij
już teraz.
Afterweb z Wrocławia prowadzi reklamy Google AdWords według następującego schematu:
określenie celów i grupy docelowej – podczas rozmowy z klientem wspólnie ustalamy, jaki cel ma realizować reklama AdWords oraz
określamy do jakich potencjalnych nabywców chcemy dotrzeć.
przygotowanie strategii kampanii AdWords – profesjonalne kampanie reklamowe w Internecie wymagają stworzenia skutecznej strategii. Certyfikowani
specjaliści Afterweb z Wrocławia ułożą strategię, która będzie przynosić dla Ciebie zyski.
dobór trafnych słów kluczowych
– nasi specjaliści dobierają słowa, które zagwarantują maksymalną efektywność reklamy. Następnie nasza propozycja konfrontowana jest z
oczekiwaniami klienta, by finalnie ustalić listę słów, która będzie najlepiej dopasowana do jego oczekiwań.
rzetelne przygotowanie kampanii – każda kampania reklamowa AdWords prowadzona jest na koncie Klienta, by mógł samodzielnie
monitorować jej skuteczność. Przygotowaniem kampanii zawsze zajmują się certyfikowani specjaliści.
stałe monitorowanie efektów – każda kampania Google wymaga stałego monitorowania, dlatego specjaliści z Afterweb z Wrocławia
każdego dnia pracują na Twoim koncie AdWords, by móc zareagować maksymalnie szybko na jakiekolwiek zmiany.
bieżąca optymalizacja – kampania Google wymaga stałej optymalizacji, by skutecznie osiągąć założone cele. Nasi specjaliści
dopilnują, by reklama PPC Google AdWords przyniosła Ci maksimum korzyści!
raportowanie – wszyscy klienci otrzymują raporty obrazujące skuteczność prowadzonej kampanii.
„Obecnie założona strategia jest z powodzeniem realizowana, a jej efekty to stały wzrost widoczności strony w wynikach wyszukiwania i zwiększony napływ klientów.”
„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z agencją marketingową Afterweb. Polecamy usługi tej firmy”
Korzyści z kampanii Google Ads/AdWords
Reklama w Google Adwords niesie za sobą wiele korzyści, które przekonają nawet najbardziej wymagające osoby:
błyskawiczny efekt – natychmiast po włączeniu kampanii nasza reklama dociera do potencjalnych klientów. To idealny sposób promocji
dla osób, którym zależy na czasie i szybkim pozyskaniu nowych klientów,
budowanie rozpoznawalności marki – szeroki wachlarz sposobów promocji w Google AdWords znacząco wpływa na rozpoznawalność marki.
Prezentowanie produktów i usług w różnych miejscach w internecie zdecydowanie przekłada się na zapamiętywanie naszej firmy przez potencjalnych
klientów,
pozyskanie wartościowego ruchu na stronie – prowadzenie kampanii AdWords skutkuje precyzyjnym dotarciem do użytkowników
zainteresowanych danym produktem lub usługą,
zwiększenie szans na sprzedaż – skuteczna kampania AdWords zdecydowanie zwiększa szanse na sprzedaż poprzez pozyskiwanie
użytkowników poszukujących oferowanych przez nas usług i towarów,
zawsze na szczycie wyników wyszukiwań – reklama w AdWords umożliwia prezentowanie oferty nad wynikami organicznymi, jest to
zdecydowana przewaga nad stronami pozycjonowanymi.
Sposoby targetowania reklamy Google Ads – od czego zacząć?
U absolutnych podstaw tworzenia skutecznych przekazów promocyjnych w internecie leży nie tylko ogromna popularność tego kanału komunikacyjnego. Marketing online wyróżnia się na tle alternatywnych sposobów na zwiększanie popularności przedsiębiorstwa przede wszystkim bardzo precyzyjnym targetowaniem. Warto podkreślić, że Google Ads na tym polu nie ma sobie równych. Najróżniejsze strategie AdWords umożliwiają reklamodawcy decydowanie o niezwykle istotnych niuansach. To opcja budząca zainteresowanie zwłaszcza u tych biznesmenów, którzy nie lubią pozostawiać losów swojej działalności przypadkowi. Profesjonalna optymalizacja kampanii Google Ads zauważalnie zwiększy szansę na zdobycie nowych odbiorców. Jak do nich docierać?
Już samo prawidłowe dobranie słów kluczowych oraz modyfikatorów takich fraz zdecydowanie zawęża grupę potencjalnych odbiorców do Klientów zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie produktami czy usługami. To jednak zaledwie wierzchołek góry lodowej. Pozostałe ustawienia Google reklam w sieci amerykańskiego hegemona stanowią prawdziwą gratkę dla biznesmenów poszukujących najbardziej optymalnych rozwiązań. Mowa tutaj chociażby o skutecznym docieraniu do odbiorców o podobnych zainteresowaniach, Klientów w określonym przedziale wiekowym czy nawet użytkowników sieci o konkretnym statusie rodzicielskim. Jakie dokładnie opcje zapewniają ustawienia reklam Google Ads? Poznaj precyzyjne targetowanie od kulis:
funkcja odbiorcy o podobnych zainteresowaniach – ta kategoria zawiera aż 80 różnych użytkowników, których łączą wspólne pasje oraz zainteresowania. Wśród nich z łatwością znajdziesz miłośników gier komputerowych, fanów motoryzacji czy nawet potencjalnych Klientów zafascynowanych literaturą.
niestandardowi odbiorcy o podobnych zainteresowaniach – są jednak branże, których niesposób znaleźć wśród wcześniej wspominanych funkcji. Wówczas warto skorzystać z opcji tworzenia własnej grupy zainteresowań, opierając ją o odpowiednie słowa kluczowe. Optymalizacja kampanii AdWords w ten sposób wyeliminuje także ryzyko docierania do zbyt ogólnej grupy internautów.
odbiorcy na rynku w sieci Google – korzystając z tej funkcji docierasz jedynie do tych potencjalnych Klientów, którzy aktywnie wyszukują usługi bądź też produkty bliźniaczo podobne do utworzonej przez Ciebie oferty.
opcja kierowania na dane demograficzne – pokazywanie Twoich reklam wyłącznie konkretnej grupie potencjalnych Klientów. Strategie Google Ads w Polsce umożliwiają wybranie przedziału wiekowego (18-24, 25-34, 45-54, 55-65, 65 i więcej), płci czy też statusu rodzicielskiego internauty.
Google Ads to jedna z nielicznych platform marketingu online, która umożliwia kontrolowanie nie tylko miesięcznych wydatków, ale również i sposobu targetowania przekazu promocyjnego. To właśnie Ty decydujesz, kiedy oraz gdzie wyświetlana będzie Twoja strona internetowa. Zaawansowane ustawienia reklam Google Ads pozwalają także precyzyjnie oraz maksymalnie skutecznie docierać do wcześniej wybranej grupy docelowej.
Ustawienia reklam Google Ads nie takie straszne, jak je malują – co trzeba wiedzieć?
Diabeł tkwi w szczegółach, a jak powszechnie wiadomo, takich w online marketingu znajdziesz naprawdę sporo. Prawidłowa optymalizacja kampanii Google Ads tak na dobrą sprawę zaczyna się już w momencie tworzenia reklamy w płatnym kanale największej wyszukiwarki na świecie. To właśnie na tym etapie staniesz przed pozornie trudnym wyborem: języka docelowego, lokalizacji czy też budżetu miesięcznego i strategii ustalania stawek. Oferowane przez Google ustawienia reklam dla doświadczonego specjalisty Ads będą prawdziwym polem do popisu. Profesjonalna optymalizacja przyniesie bowiem szereg korzyści, z którego AdWords jest znany od lat. I mowa tutaj chociażby o maksymalizacji liczby konwersji, wzroście zainteresowania przedsiębiorstwem oraz znalezieniu złotego środka pomiędzy wydatkami a zyskiem.
Ustawienia Google reklam Twojego przedsiębiorstwa nigdy nie powinny być lekceważone. Nie od dzisiaj wiadomo przecież, że praktycznie wszystkie współczesne strategie Google Ads kierowane są na mnożenie zysków dotychczas uzyskiwanych przez firmę. Coś, co w teorii może okazać się mało znaczącym niuansem, może finalne zadecydować o przegraniu rywalizacji z konkurencją. Należy pamiętać, że najgroźniejsi rywale dla prowadzonej przez Ciebie działalności nigdy nie śpią!
Gdzie i kiedy będzie wyświetlać się Twoja reklama Google Ads?
To kluczowe pytanie dla losów prowadzonej przez Ciebie kampanii. Im szybciej znajdziesz na nie odpowiedź, tym większa szansa na błyskawiczne zrealizowanie planu marketingowego. Skuteczne strategie AdWords / Google Ads muszą uwzględniać dokładną lokalizację emitowania reklam oraz czas wyświetlania komunikatów promocyjnych na poszczególne słowa kluczowe. Google pozwala błyskawicznie oraz maksymalnie efektywnie docierać do potencjalnych Klientów w dowolnym momencie, w dowolnym miejscu i w dowolny sposób. Jeżeli zależy Ci na sprzedaży wyłącznie w jednym mieście bądź regionie – Google Ads Ci to umożliwi. Nie chcesz płacić za kliknięcia, które kierują do strony ofertowej w godzinach lub dniach, kiedy prowadzona przez Ciebie firma jest zamknięta? Skorzystaj z harmonogramu reklam i zwiększaj szansę na pozyskanie leada!
Kierowanie reklam Google Ads na lokalizacje geograficzne – na co zwracać uwagę
Jeżeli prowadzisz swój sklep stacjonarny w centrum Wrocławia, generowanie leadów od Klientów z Krakowa, Warszawy czy Lublina nie będzie opłacalnym zabiegiem. Identycznie sytuacja wygląda dla firmy usługowej ze Szczecina, która wyświetla komunikaty reklamowe użytkownikowi sieci z Białegostoku. W obu przypadkach szansa na sfinalizowanie usługi będzie bardzo mała. Jak usługa Google Ads rozwiązuje takie problemy? Każdy reklamodawca już na etapie tworzenia przekazu ma możliwość wybrania konkretnego kraju, województwa czy też miejscowości, gdzie jego zdaniem marketing jest najbardziej opłacalny. Optymalizacja kampanii Google Ads w ten sposób stanowi dzisiaj absolutny must have. Źle ustawione kierowanie na lokalizacje geograficzne potrafi przynieść ogromne wydatki, które nie będą miały realnego pokrycia w przychodach firmy.
Amerykański gigant nie zapomina także o mniejszych miejscowościach, gdzie mógłbyś wyświetlać reklamę Google Ads. Jeżeli wybranego przez Ciebie miejsca nie ma na liście w panelu ustawień, warto wykorzystać opcję kierowania na promień. Wówczas wystarczy wybrać najlepszy zasięg (wyrażony w kilometrach) i pinezką na mapie zaznaczyć obszar emitowania kampanii AdWords.
Możliwość kierowania reklam Google Ads na lokalizacje geograficzne szczególne dobrze wypada w przypadku nieco większych miast, gdzie panel umożliwia stworzenie reklamy nie tylko na całą miejscowość, ale również na poszczególne dzielnice. Taka opcja idealnie sprawdza się w branżach usługowych, gdzie konieczność kosztownego dojazdu do potencjalnego Klienta można z łatwością wyeliminować. Warto jednak podkreślić, że takie ograniczenie geograficznie spowoduje także zmniejszenie zasięgu tworzonej przez Ciebie kampanii Google Ads / AdWords.
Wybór dokładnej lokalizacji geograficznej dla reklamy to jednak nie wszystko. Oczywiście, samo miejsce wyświetlania przekazu marketingowego ma ogromny wpływ na skuteczność kampanii Ads. Kluczowe dla ich efektywności może okazać się również wykluczanie obszarów geograficznych. Zwłaszcza, jeśli zależy Ci na lepszym wykorzystywaniu budżetu dziennego. Zaznaczone kolorem czerwonym na mapie w ustawieniach rejony nie będą uwzględniane przy poszczególnych aukcjach. Takie rozwiązanie z całą pewnością przypadnie do gustu każdemu przedsiębiorcy, który świadczy sprzedaż wysyłkową bądź usługi tylko w konkretnych obszarach geograficznych.
Jak działa kierowanie reklam Google Ads na języki
Chociaż Google Translate to jeden z najpopularniejszych, darmowych serwisów internetowych w stajni amerykańskiego hegemona, wyszukiwarka nigdy nie tłumaczy nagłówków i tekstów reklam wyświetlanych w ramach rezultatów wygenerowanych dla użytkowników sieci. To właśnie z tego powodu bardzo istotną kwestią w kampanii Google Ads jest ustalenie języka docelowego odbiorcy. Twoje marketingowe strategie powinny uwzględniać preferencje potencjalnych Klientów. Jeżeli na co dzień posługują się oni aplikacją w języku polskim, a znaczna część zapytań tworzonych jest w języku angielskim, inteligentne systemy uczące się od Google wyświetlają reklamy kierowane na oba te języki (o ile zawierają pasujące słowa kluczowe).
Zwiększ szansę na pozyskanie Klienta przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów – co musisz wiedzieć
Prawidłowa optymalizacja kampanii Google Ads / AdWords powinna uwzględniać także godziny emitowania reklam. W tym aspekcie przedsiębiorcy oraz specjaliści od marketingu internetowego mają właściwie absolutną dowolność. Istnieje bowiem możliwość szybkiego ustawienia reklam Google Ads w taki sposób, aby samodzielnie wyłączały się w nocy i automatycznie uruchamiały się rankiem dnia kolejnego. Co więcej, każdy reklamodawca może wykluczyć z aukcji konkretne dni tygodnia – chociażby weekendy w sytuacjach, kiedy firma pracuje od poniedziałku do piątku. Takie opcje z całą pewnością pozytywnie wpływają na racjonalne gospodarowanie budżetem. Harmonogram, bo właśnie o takiej funkcji mowa, należy ustawić na etapie tworzenia kampanii lub skorzystać ze specjalnej zakładki panelu, znajdującej się w bocznym menu nawigacyjnym.
ZAPAMIĘTAJ! Wyświetlanie reklamy Google Ads / AdWords 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu nie zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem. W niektórych przypadkach optymalizacja kampanii Google Ads poprzez harmonogram dzienny lub godzinowy może zabezpieczyć Cię przed marnowaniem tak cennego budżetu na promocję.
Reklama Google Ads bez tajemnic – jakie są rodzaje reklamy
Dziś, w tak mocno konkurencyjnych czasach, skuteczny marketing stał się prawdziwym must have dla każdego przedsiębiorcy. Chcesz pokonać najgroźniejszych rywali? Marzysz o maksymalizacji dotychczasowych zysków oraz o byciu właścicielem marki rozpoznawalnej w całej Polsce? Jak już wiesz, dobrym wyborem dla Ciebie będą reklamy Google Ads. W tej części poradnika rozkładamy na czynniki pierwsze ich rodzaje. Nie inwestuj ciężko zarobionych pieniędzy w najpopularniejszy kanał promocyjny w ciemno. Tutaj znajdziesz najważniejsze aspekty w pigułce!
Kampania Google Ads w sieci wyszukiwania – czym jest i jak wykorzystać jej potencjał?
Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że to zdecydowanie najpopularniejszy rodzaj promocji w płatnym kanale marketingowym udostępnionym przez giganta zza Oceanu. Dlaczego? Odpowiedź jest bajecznie prosta – sieć wyszukiwania pozwala na wyświetlanie komunikatów marketingowych w wynikach wyszukiwaniaGoogle oraz na pozostałych portalach partnerskich. Ich dokładna liczba uzależniona jest od kraju reklamodawcy, jednak cała baza Google mieści kilka milionów serwisów. Absolutny fundament reklamy Google Ads / AdWords w sieci wyszukiwania stanowią frazy kluczowe. To na ich podstawie dokonywany jest wybór stron biorących udział w konkretnej aukcji. Profesjonalna analiza takich haseł i dobranie odpowiednich modyfikatorów słów kluczowych dadzą niesamowity efekt w postaci wysokiego udziału procentowego w wyświetleniach.
Ze względu na ogromną uniwersalność zastosowania i finalnego wyświetlania, tworzenie kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania polecane jest praktycznie każdemu przedsiębiorcy. Taka reklama doskonale sprawdzi się w przypadku firm usługowych, ale właściciele e-commerce również mogą wykorzystać pierwszą stronę wyników wyszukiwania Google do wypromowania własnego biznesu. Komunikaty promocyjne wyświetlane są poniżej lub powyżej rezulatatów organicznych, w boxie umieszczonym po prawej stronie ekranu, na karcie Google Shopping, obok wyników Google Play bądź w usłudze Google Maps w przypadku kampanii lokalnych.
Sprawdź, czym jest reklama Google Ads w sieci reklamowej
Innym popularnym rodzajem reklamy oferowanej przez hegemona ze Stanów Zjednoczonych są kampanie w olbrzymiej bazie stron partnerskich Google. Sieć reklamowa pozwala stworzyć formę komunikatu promocyjnego tekstowego, graficznego, interaktywnego lub wideo. Jest doskonałym sposobem na docieranie do Klientów, którzy jeszcze nie znają oferowanych przez Ciebie produktów bądź usług czy konsumentów odwiedzających już Twoją stronę, ale nie realizujących tam żadnych konwersji. Na szczególną uwagę w tym przypadku zasługuje prowadzenie kampanii Google Ads graficznych. Mają one bowiem bardzo atrakcyjną formę, a display pomaga budować korzystny wizerunek marki wśród potencjalnych odbiorców.
Uruchom reklamę Google Ads i zacznij skutecznie docierać do setek nowych Klientów
Automatyzacja procesu promowania firmy – inteligentne kampanie Google Ads
Czas to pieniądz. Prawda? Ten popularny slogan wśród przedsiębiorców oraz Klientów doskonale rozumieją również deweloperzy z Mountain View w Kalifornii. Płatny kanał wyszukiwarki pozwala bowiem na prowadzanie kampanii Google Ads z minimalnym udziałem reklamodawcy. Kampanie inteligentne w sieci reklamowej, bo o nich właśnie mowa, to olbrzymie udogodnienie. I to nie tylko ze względu na zauważalne ograniczenie czasu potrzebnego do optymalizacji reklamy. Taka forma promocji idealnie sprawdza się w przypadku chęci docierania do nowych Klientów. Inteligentna reklama Google Ads automatycznie ustawia stawki, kierowanie przekazu oraz jego treść. W tym pierwszym przypadku CPC rośnie w momencie, kiedy szansa na skuteczną konwersję będzie na najwyższym poziomie. Analogicznie – maleje w okresie, gdy ruch jest najmniejszy. Innowacyjne systemy uczące się od Google pozwalają automatycznie wyświetlać reklamę Ads zdecydowanie częściej w tych miejscach, gdzie komunikaty przynoszą najlepsze wyniki. Warto podkreślić także sposób tworzenia reklamy w inteligentnych kampaniach. Google całkowicie automatycznie dobiera nagłówki, teksty reklamowe, obrazy i loga tak, aby całość była maksymalnie efektywna.
Remarketing w Google Ads i jego najważniejsze zalety
Wśród reklamy typu display warto wyróżnić remarketing. Umożliwia on skuteczne docieranie do odbiorców wchodzących już wcześniej w interakcję z prowadzoną przez Ciebie stroną internetową lub aplikacją mobilną. Remarketing Google Ads / AdWords daje możliwość wyświetlania przekazu marketingowego w momencie, kiedy użytkownik sieci przegląda wyniki wyszukiwania bądź inne witryny partnerskie Google. To idealny sposób na zwiększenie zainteresowania produktami oraz świadczonymi usługami. Google Ads udostępnia następujące formy remarketingu:
remarketing standardowy
remarketing dynamiczny – przekaz dopasowany do użytkownika
remarketing w sieci wyszukiwania – ponowne wyszukiwanie produktu/usługi
remarketing wideo – wyświetlanie na YouTube i serwisach partnerskich
Google Performance Max i reklama produktowa dla sklepu internetowego
Google Zakupy (Shopping) stanowi usługę zarezerwowaną wyłącznie dla właścicieli biznesów typu e-commerce. Od wielu lat wzbudza ona ogromne zainteresowanie potencjalnych reklamodawców, ponieważ jako jedyna daje możliwość efektywnego promowania asortymentu sklepu. Mowa tutaj o uzyskiwaniu atrakcyjnej stawki za pojedyncze kliknięcie, odpowiedniej ekspozycji w Google oraz o najkorzystniejszych wartościach konwersji. Oczywiście produkty z własnego sklepu online możesz też reklamować za pomocą chociażby linków sponsorowanych w oknie wyszukiwarki, natomiast w tym przypadku trudno liczyć na zachowanie wyżej wymienionych zalet kampanii produktowych.Po stronie korzyści sekcji Google Ads Zakupy należy wymienić także czytelną prezentację. Każda karta posiada bowiem elementy, takie jak: pełna nazwa, wyraźnie zaznaczonego producenta, realne zdjęcie oraz cenę. To obowiązkowe punkty, bez spełnienia których żaden reklamodawca nie będzie w stanie zaprezentować swojego asortymentu w Zakupach Google.
Prawidłowa obsługa produktowych kampanii Ads / AdWords będzie wymagała od Ciebie pełnej konfiguracji konta w Google Merchant Center oraz wgranie tam pliku produktowego ze strony lub sklepu. Tworzenie efektywnych reklam typu PLA stanowi dzisiaj clue działania wielu agencji.
Nie musisz zakładać zupełnie nowego profilu w usłudze Google Merchant Center! Wystarczy, że zalogujesz się tam kontem Google (np. Gmail). Takie rekomendowane jest także podczas tworzenia pierwszej kampanii AdWords / Ads. Do prawidłowego projektowania reklam PLA niezbędne jest nie tylko wgranie pliku produktowego, ale również połączenie konta Ads z poprawnie uzupełnionym kontem Google Merchant Center.
Reklamy Google Zakupy stworzysz teraz w ramach kampanii Performance Max
Jeszcze nie tak dawno temu reklamy produktowe Google Zakupy były osobnym typem kampanii. W listopadzie 2021 roku Google zaprezentowało reklamodawcom usługę Performance Max, która przed końcem trzeciego kwartału 2022 roku zastąpiła dotychczasowe kampanie Smart PLA. Od tego momentu tworzenie reklam produktowych jest możliwe wyłącznie poprzez Performance Max. To krok w stronę pełnej automatyzacji kampanii. Inteligentny system uczący się od Google (znany chociażby z automatycznych sposobów określania stawek) samodzielnie ustala wysokość CPC, pozostawiając w rękach reklamodawcy wyłącznie wgranie feedu produktowego, podział grup reklam na konkretne towary bądź kategorie oraz późniejszą optymalizację reklamy. Absolutną nowością w segmencie Google Performance Max jest możliwość uruchomienia reklam PLA z dodatkowymi opcjami graficznymi oraz tekstowymi. Dzięki temu reklama będzie widoczna nie tylko w sieci wyszukiwania, ale również w sieci reklamowej czy chociażby na YouTube lub Gmail. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie do uruchomienia standardowej reklamy produktowej, znanej jeszcze kilkanaście miesięcy temu jako Smart PLA w Google Zakupy.
Google Performance Max to bogactwo zasobów. Co możesz dodać nowych reklam?
Celem wprowadzenia Performance Max do Google Ads było podniesienie poziomu efektywności kampanii dzięki wykorzystywaniu systemów inteligentnych. Rozwiązania znane wcześniej choćby z reklam Smart PLA czy reklam lokalnych połączono w jeden kontener, jaki po wgraniu wybranych przez Ciebie komponentów pozwala uruchomić dowolny rodzaj promocji z jednego miejsca. Do prawidłowego stworzenia Performance Max możesz wykorzystać zasoby, takie jak:
feed produktowy
obrazy (maksymalnie 20 w proporcjach 1,91:1, 1:1 i 4:5)
logo przedsiębiorstwa (maksymalnie 5 w proporcjach 1:1)
materiały wideo (do 5 filmów promujących)
nagłówki, długie nagłówki, teksty reklam
nazwa przedsiębiorstwa
linki do podstron
wezwanie do działania
Omawiamy najważniejsze zasady tworzenia skutecznych kampanii Performance Max
Podobnie jak w przypadku uruchamiania innych rodzajów kampanii, tak i Google Performance Max wymaga od reklamodawców ustalenia celu kampanii. Z marketingowego punktu widzenia warto przytoczyć tutaj dwa najważniejsze: pierwszy oparty na ustaleniu stawki za jedno kliknięcie, drugi – ROAS, czyli wybranie poziomu zwrotu poniesionych kosztów na promowanie asortymentu. Co oczywiste, prawidłowe dobranie celu oraz jego optymalizowanie na późniejszym etapie ma wręcz kolosalne znaczenie w końcowej ocenie korzystania z Google Ads. W kolejnych krokach panel każdorazowo prosi o określenie maksymalnego budżetu dziennego kampanii, lokalizacji czy konkretnej grupy odbiorców. To procedury, które znasz już z pozostałych rodzajów reklam.
Kampanie Google Ads możesz wyświetlać również w YouTube!
Jak powszechnie wiadomo, informatyczny hegemon zza Oceanu dostarcza nam codziennie dostęp nie tylko do zdecydowanie najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej na świecie. Firma Google stoi również za obsługą powszechnie stosowanych skrzynek mailowych (Gmail) oraz streamingu w postaci serwisu YouTube. Tak, swoje przedsiębiorstwo możesz zareklamować na łamach portalu skupiającego największych twórców internetowych. Miliony wyświetleń, jeszcze więcej treści oraz użytkowników. Wśród nich Twoje graficzne lub filmowe kampanie Google Ads.
REKLAMA GOOGLE ADS NA YOUTUBE – RODZAJE:
Reklamy InStream(możliwe do pominięcia po 5 sekundach) – płacisz wyłącznie za obejrzenie 30 sekund nagrania lub całego filmu, trwającego krócej niż 30 sekund.
Reklamy InStream (niemożliwe do pominięcia) – płacisz za każde wyświetlenie filmu.
6-sekundowe bumpery reklamowe – dostępne na YouTube i stronach partnerów.
Baner Masthead – Twoja kampania YouTube Ads w górnym banerze na stronie głównej portalu. Wyświetlana na urządzeniach mobilnych, desktopach oraz telewizorach.
Reklama Video Discovery – kampanie w formacie miniaturki filmu. Widoczne na stronie głównej w aplikacji mobilnej bądź w wynikach wyszukiwania YouTube.
To jednak nie wszystko. Reklama w Google Ads w serwisie streamingowym YouTube nie będzie ograniczać się wyłącznie do przekazów w formie wideo. Każdy reklamodawca może postawić też na tworzenie skutecznego, graficznego marketingu. Taka promocja obejmuje reklamę typu Display oraz specjalne nakładki w rozmiarze 480×70, wyświetlane w dolnej części materiału wideo.
Obsługa kampanii AdWords dla aplikacji mobilnych- czy to możliwe?
Pozyskiwanie większej liczby nowych, unikalnych użytkowników to główny cel nie tylko reklamy Google Ads dla sklepów internetowych (e-commerce) lub firm usługowych. Z niewątpliwie dużych przywilejów oferowanych przez płatny kanał najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki mogą skorzystać również właściciele aplikacji mobilnych. Tego typu kampania Google Ads wyświetla się w sklepie Google Play, sieci reklamowej, na serwisie YouTube czy chociażby na skrzynce mailowej Gmail. Co ciekawe, promowanie aplikacji mobilnych może odbywać się w sposób maksymalnie zautomatyzowany. Wystarczy, że jako reklamodawca dostarczysz do Google aplikację, określoną grupę potencjalnych odbiorców oraz wskażesz miesięczny budżet do wykorzystania w ramach działań marketingowych. Resztą zajmie się sztuczna inteligencja. Optymalizacja kampanii Google Ads dla aplikacji mobilnych pozwala zachęcić do pobrania oraz do wykonywania konkretnych działań zaraz po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu przenośnym.
Co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w Google Ads?
Lokalna kampania Google Ads to coś, co powinno zainteresować przede wszystkim właścicieli sklepów stacjonarnych, którzy marzą o maksymalizacji dotychczasowych zysków i ściąganiu wielu nowych Klientów. Wprost z wyszukiwarki Google! Wystarczy, że określisz dokładny adres sklepu, miesięczny budżet, treść oraz zasoby (grafiki, zdjęcia). Algorytm całkowicie samodzielnie tworzy i optymalizuje przekaz. Cel główny? Zwiększenie liczby wizyt w sklepie stacjonarnym.
Reklama Google Ads w wymiarze lokalnym umożliwia promowanie sklepu stacjonarnego w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, na portalu YouTube oraz w usłudze Google Maps. Profesjonalne prowadzenie lokalnej kampanii Google Ads zauważalnie pomoże w docieraniu do dziesiątek, a nawet i setek potencjalnie zainteresowanych Klientów.
Najczęściej zadawane nam pytania
#1 Google Ads (AdWords) – Czy warto robić je samodzielnie?
W internecie dość łatwo znaleźć informację o tym, że prowadzenie kampanii Google AdWords / Google Ads jest bajecznie proste. Tymczasem samodzielne decydowanie o losach reklamy może przynieść skutki odwrotne do zamierzonych. Skuteczna rywalizacja z konkurencją, oscylowanie na granicy rentowności stawki CPC, profesjonalna analiza słów kluczowych oraz dobór odpowiedniej formy i miejsca wyświetlania przekazu marketingowego wiążą się z koniecznością posiadania odpowiednich kwalifikacji. Kampania Google Ads powinna być nadzorowana przez specjalistę!
#2 Jak otrzymać kupon o wartości 1200 zł na pierwszą kampanię w Google?
Na początku 2022 roku Google zmieniło politykę ubiegania się o kupony z darmowymi środkami do wykorzystania w ramach prowadzenia kampanii Google Ads. Dziś maksymalna kwota takiego świadczenia dedykowana jest wyłącznie dla przedsiębiorców, nawiązujących współpracę z jedną z wielu agencji z certyfikatem Google Partner. Oprócz tego, musi być to pierwszy kontakt Twojej strony internetowej z promowaniem za pomocą płatnego kanału amerykańskiego giganta, a ilość wydanych środków w 60 dni od uruchomienia kampanii powinna wynosić minimum 1200 zł. W takich okolicznościach możesz otrzymać kupon o pełnej wartości. Mniejsze wydatki analogicznie zmniejszają wysokość bonusowego świadczenia. Pamiętaj o tym, że pierwsza reklama musi być uruchomiona maksymalnie do 14-ego dnia od momentu założenia konta!
#3 Czy reklama Google Ads może być łączona z pozycjonowaniem organicznym?
Zdecydowanie! Nie istnieją żadne przeciwwskazania, aby jedna strona internetowa brała udział w obu kanałach promocyjnych, udostępnionych przez Google w sposób jednoczesny. Mało tego, taki zabieg może przynieść ogromne korzyści dla przedsiębiorców. Wyświetlenie płatnej kampanii Ads staje się bowiem doskonałym sposobem na reklamowanie marki w sieci podczas oczekiwania na pierwsze efekty SEO. Przypomnijmy, że Google Ads daje natychmiastową widoczność, nawet po kilku godzinach od uruchomienia konta. Prowadzenie reklamy Google Ads w żaden sposób nie będzie ograniczało pozycji organicznej strony internetowej Twojego przedsiębiorstwa.
#4 Ile kosztuje korzystanie z Google Ads?
Opłaty na prowadzenie kampanii Google Ads należy podzielić na dwie części. Pierwsza to budżet przeznaczony na działania reklamowe, druga to wysokość prowizji dla specjalistów obsługujących konto Google Ads. W obu przypadkach łączna suma wydatków jest indywidualna, uzależniona od środków dedykowanych na kampanię oraz zapisów w umowie pomiędzy przedsiębiorcami a wykwalifikowanymi ekspertami Google Ads.
#5 Czym jest model CPC (koszt kliknięcia) lub PPC (płatność za kliknięcie)?
Specjalistyczna reklama Google Ads to wyjątkowy sposób na promowanie własnego biznesu. Nie tylko ze względu na możliwości proponowane przez płatny kanał od amerykańskiego giganta, ale również z uwagi na sposób rozliczania się za reklamę. W tym przypadku przedsiębiorca płaci tylko za realne kliknięcia w komunikaty (PPC). Koszt kliknięcia (CPC) to natomiast współczynnik, jaki umożliwia zmierzenie efektywności reklamy. Wyrażony jest on jako stosunek kosztów do liczby kliknięć.