Reklamowanie firm z miasta Inowrocław w Google Ads. Sprawdź, jak certyfikowany specjalista AdWords pomoże Ci rozwinąć biznes

Agencja SEM Inowrocław

„Miasto Na Soli” w kujawsko-pomorskiem przyciąga najróżniejsze branże, od zaawansowanego przemysłu po turystykę. Ty znasz Inowrocław jak mało kto, w końcu właśnie tutaj prowadzisz swój biznes. A czy masz pojęcie, ilu nowych klientów możesz pozyskać dzięki reklamie Google Ads? Agencja Afterweb od wielu lat zajmuje się e-marketingiem, mamy świadomość jaki potencjał tkwi w dobrze ukierunkowanych działaniach SEM. I nie musisz nikomu wierzyć na słowo!

To, jak reklamy Google Ads są w stanie rozkręcić Twoją działalność w Inowrocławiu, najlepiej obrazują statystyki. Wzrost sprzedaży o kilkadziesiąt procent, stopa zwrotu nakładów na poziomie kilkuset procent – doświadczony specjalista AdWords potrafi wykręcić takie, a nawet jeszcze bardziej imponujące wyniki! Z Google korzysta praktycznie każdy: leczy my umiemy tak ustawić kampanię, aby firmowa oferta dotarła tylko i wyłącznie do Twoich potencjalnych klientów.

Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.

562%
poprawa widoczności
w Google (branża IT)
318%
zwiększona świadomość
marki (branża ślubna)
685%
wzrost zapytań ofertowych
(branża budowlana)
471%
napływ klientów z Google
(branża transportowa)

Napisz do nas

Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą


    Rynek 1, 88-100 Inowrocław

    Wydawanie pieniędzy na promowanie oferty wśród osób, które najprawdopodobniej z niej NIE skorzystają, jest zupełnie bezcelowe. Google Ads działa na odwrót: pozwala kierować kampanie reklamowe w internecie na Inowrocław, województwo kujawsko-pomorskie, całą Polskę, a nawet poszczególne rejony Twojego miasta. Jeśli pozyskujesz klientów np. z takich dzielnic jak Stare Miasto, Śródmieście czy Miechowiczki – właśnie na tych obszarach Inowrocławia skoncentruje się nasza agencja i przydzielony Tobie specjalista AdWords. Proste. A jeżeli reklamowanie się wśród osób zamieszkujących bądź odwiedzających Uzdrowisko, Solno albo Kruśliwiec byłoby mało opłacalne – bo Twój sklep / salon / punkt firmowy byłby dla nich zbyt daleko – wtedy te obszary w Inowrocławiu zostaną wykluczone z zasięgu kampanii Google Ads. Filtrowanie odbiorców po ich lokalizacji to dopiero początek, gdyż można brać pod uwagę także:

    • zainteresowania,
    • grupy wiekowe,
    • płeć,
    • typ urządzenia używanego do surfowania po sieci,
    • domniemane zamiary internauty,
    • tematykę treści,
    • frazy wpisywane w wyszukiwarkę.

    Poznaj 4 drogi, którymi nasza agencja SEM będzie promować Twoją firmową ofertę w kanałach reklamowych Google Ads

    1. reklamy kontekstowe – banery i inne formy promocji na zewnętrznych stronach internetowych, takich jak serwis www Kuriera Inowrocławskiego, ino.online czy inowroclaw.info.pl. Reklamy kontekstowe AdWords dopasowywane są głównie do profilu i preferencji konkretnego użytkownika. Google Display Network uwzględnia również tematykę oraz historię odwiedzanych stron: nie tylko portale informacyjne związane z Inowrocławiem, ale również witryny branżowe, specjalistyczne, blogosferę etc.

      Google Ads - Linki sponsorowane

      źródło: Google.pl

      Przykładowe frazy lokalne dla miasta Inowrocław:

      Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
      lakiernik Inowrocław 90
      agencja sem Inowrocław 10
      stomatolog Inowrocław 720
      mechanik Inowrocław 320
      google ads Inowrocław 10
      markizy Inowrocław 10
      google Inowrocław 10
      wulkanizacja Inowrocław 390
      remarketing Inowrocław 10
      rolety Inowrocław 70

      źródło: Google.pl

    2. linki sponsorowane – reklamy w wyszukiwarce. Materiały z Google Ads wyświetlają się ponad wynikami organicznymi, dlatego są tak skuteczne. Grunt to tak ukierunkować kampanię linków sponsorowanych na Inowrocław i odpowiednich konsumentów, aby w Twoje reklamy klikali tylko internauci rzeczywiście należący do grupy docelowej. Agencja Afterweb nigdy nie ustaje w wysiłkach zmierzających do optymalizacji wyników z Google Ads dla naszych Klientów. U nas specjalista AdWords pracuje przede wszystkim dla Ciebie, bo tylko tak zbudujemy trwałe podstawy długoterminowej współpracy.

      reklama display
      źródło: sport.pl

    3. Google Zakupy – kanał Ads stworzony dla e-commerce. Google Shopping przypomina nieco popularne porównywarki cen: użytkownikom pozwala na błyskawiczne przejrzenie wielu ofert i złożenie zamówienia. Reklamodawcy z Inowrocławia powinni rozważyć kierowane reklamy produktowe w Google Ads, jeśli proponują tutejszym odbiorcom coś szczególnego (np. dostawę gratis). Albo w sytuacji kiedy z danych sprzedażowych wynika, że w tej części kujawsko-pomorskiego udało się znaleźć obiecujący rynek zbytu.

      Google Shopping
      źródło: Google.pl

    4. remarketing – kampanie skierowane do tych użytkowników, którzy w swoich przeglądarkach mają zapisane pliki cookies z Twojej firmowej strony internetowej. Remarketing w Google Ads pomaga w skutecznym przekonaniu konsumentów, którzy nie podjęli jeszcze ostatecznej decyzji. Dla lokalnych, inowrocławskich przedsiębiorców istotna będzie również możliwość dotarcia do dawnych klientów, np. zachęcenia ich do zapoznania się z wprowadzonymi przez Ciebie nowościami.

      remarketing

    Dzięki Google Ads zarobisz krocie. Pod warunkiem, że kampanie AdWords na Inowrocław będą dobrze zoptymalizowane

    Stworzenie jednej lub wielu kampanii reklamowych dla Twojej firmy to dopiero początek naszych działań. Niektóre agencje SEM pozostawiają przedsiębiorców samych sobie, słabą sprzedaż zawsze tłumacząc koniecznością zwiększenia stawek w Google Ads. Afterweb działa w Inowrocławiu inaczej, według zupełnie innych standardów. Specjalista AdWords, który będzie prowadził kampanię w kanałach Google dla Ciebie, ma za zadanie stale monitorować sytuację, analizować dane i w razie potrzeby modyfikować odpowiednie parametry. Nasz cel to sprawić, aby za pośrednictwem Google Ads Inowrocław stał się dla Twojej firmy trampoliną do biznesowej ekstraklasy.

    Najpopularniejszy model rozliczeń reklam w Google – CPC, czyli opłata za kliknięcie przenoszące internautę na wskazane przez Ciebie stronę www – to tylko jedna spośród dostępnych możliwości. Podstawę do skalkulowania budżetu Ads na kampanię internetową w Inowrocławiu mogą stanowić również:

    • koszty wyświetlenia 1000 reklam (CPM)
    • liczba i rodzaj czynności podejmowanych przez użytkowników na stronie (CPA)
    • szacowany zwrot nakładów na działania w Google Ads, jakie przyniosą Ci pozyskane konwersje (ROAS)

    Nasz specjalista AdWords dokładnie Ci wyjaśni, na czym dokładnie polegają różnice pomiędzy typami płatności. Pisz, dzwoń, na wszystkie pytania odpowiemy rzetelnie i szczegółowo, nie szczędząc konkretnych przykładów!

    Google daje Ci szansę. Zaufaj specjalistom z Afterweb, a Twój biznes w Inowrocławiu wejdzie w erę prosperity

    Precyzyjne targetowanie reklam internetowych otworzyło zupełnie nową epokę w marketingu. Dla Ciebie takim samym przełomem stanie się porządne, profesjonalne rozkręcenie kampanii Google Ads, ustawionej dokładnie na przedstawicieli Twojej grupy docelowej. Agencja SEM Afterweb od dawna współpracuje z lokalnymi firmami, Inowrocławiowi nie sposób odmówić ogromnego potencjału na rozwój. Za sprawą Google możesz zająć miejsce na czele biznesowego peletonu w branży, którą znasz od podszewki: Ty i nasz specjalista AdWords stworzycie znakomity tandem, z korzyścią dla wszystkich zainteresowanych!

    Google Ads to złożone narzędzie, systematycznie wzbogacane przez twórców o nowe, przydatne dla reklamodawców funkcjonalności. Zespół SEM-owócw bezustannie doskonali swoje umiejętności i zdobywa nowe kompetencje – dzięki temu nasza agencja oferuje Ci kompleksowe usługi na topowym poziomie. Z niewielką pomocą specjalistów Afterweb oraz systemu reklamowego Google Inowrocław zacznie o Tobie mówić coraz więcej. Czy Twoja firma jest w pełni gotowa na moment, w którym nowi klienci zaczną walić drzwiami i oknami? Pospiesz się, gdyż pierwsze wymierne efekty kampanii w Google Ads często przychodzą niedługo po starcie! W razie jakichkolwiek wątpliwości pozostajemy do Twojej dyspozycji.

    Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

    Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

    Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

    Naszych Klientów stawiamy
    na pierwszym miejscu!

    Skontaktuj się z nami

    ul. Madalińskiego 109/3
    50-443 Wrocław
    Polska firma

    Porozmawiajmy
    więc o Twoich
    potrzebach

    Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
    lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33