U nas czeka na Ciebie prawdopodobnie najbardziej atrakcyjna oferta na kampanie AdWords. Zapnij pasy – ruszamy podbić Radom!
Dawniej miasto królewskie, dziś ważny ośrodek miejski na południu Mazowsza. Radom stanowi siedzibę dla niemal 30 tys. firm, konkurujących o uwagę lokalnych konsumentów. Jeżeli również Twój biznes stanął na starcie do walki o miano najpopularniejszej marki w mieście, specjalista AdWords to najlepszy doradca, do jakiego możesz się teraz zgłosić. Nasza Agencja zajmuje się promocją stron internetowych w wyszukiwarce Google, a jedną z form reklamy, jaką polecamy przedsiębiorcom z miasta Radom, jest kampania AdWords /Ads. Zobacz, na czym ona polega i dlaczego Twój biznes właśnie jej potrzebuje!
Zaznacz swoją obecność w Google, Radom i okolice chętnie poznają Twoją firmę. Od czego zacząć?
Rynek 1, 26-612 Radom
Najlepszym pomysłem na mocny start w Google, jest kampania AdWords (Ads). Zapewnia ona widoczność na szczycie wyników wyszukiwania, bezpośrednio po uruchomieniu. Treści reklamowe są ładnie wyeksponowane i ukazują się, gdy użytkownik sieci wpisze zapytanie, zawierające frazę kluczową zgodną z promocją. Kampanie AdWords służą przyciąganiu na stronę nowych potencjalnych klientów, realnie zainteresowanych zakupem bądź skorzystaniem z usług. W zależności od profilu firmy, można więc przygotować reklamy stricte sprzedażowe albo skłaniające do wysłania zapytania ofertowego. Jak zacząć? Należy podjąć współpracę z Agencją SEM. Specjalista AdWords przeprowadzi analizę słów kluczowych, sprawdzi, jakie reklamy wdraża konkurencja i przygotuje kampanię o doskonałej skuteczności.
Kampania reklamowa Google Ads, czyli gwarancja widoczności. Sprawdź, na czym polega płatna promocja w sieci
Kiedy szukamy czegoś w Google, skupiamy się na pierwszych z otrzymanych wyników. To, co wyświetla się na dole lub na kolejnych podstronach, mało kogo interesuje. Kampanie AdWords zapewniają obecność na samej górze wyszukiwarki, a więc tam, gdzie najtrudniej jest dotrzeć. Haczyk polega na tym, że płatna reklama w Google działa, dopóki jest na nią budżet. Gdy środki wpłacone na promocję się wyczerpią (za każde kliknięcie w link naliczana jest odpowiednia opłata), kampania AdWords zostaje wstrzymana. Będzie mogła ruszyć ponownie, gdy klient uzupełni budżet. Jeśli interesuje Cię koszt promocji w Google Ads, nasz specjalista AdWords chętnie przygotuje indywidualną wycenę. Zależnie od tego, jaką kwotę przeznaczysz na kliknięcia, pobierzemy inną prowizję od prowadzenia kampanii.
Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?
Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.
w Google (branża IT)
marki (branża ślubna)
(branża budowlana)
(branża transportowa)
Napisz do nas
Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą
Reklama w Google widoczna tylko dla lokalnej społeczności? Skierujemy kampanię Ads na Radom i okolice
Specjalista AdWords ma do dyspozycji narzędzia, przy pomocy których jest w stanie dowolnie targetować reklamy, wyświetlane w ramach kampanii Google Ads. To oznacza, że promocja może zostać skierowana do sprecyzowanego grona odbiorców. Wyszukiwarka Google sprawdza lokalizację użytkownika, analizując IP urządzenia. W ten sposób reklamodawca zyskuje gwarancję, że środki wpłacone na reklamę są wydawane zgodnie z przeznaczeniem.
Kampania AdWords /Ads targetowana na Radom będzie efektywna, gdyż zobaczą ją wyłącznie pożądani odbiorcy.
Firmom z miasta Radom rekomendujemy jedno z poniższych rozwiązań:
-
kierowanie reklam na obszar w promieniu od 2 do 5 km od siedziby firmy – sposób na pozyskiwanie klientów z bezpośredniej okolicy. Takie targetowanie można ustawić np. na podstawie kodu pocztowego lub adresu widocznego w wizytówce Google Moja Firma.
-
kierowanie reklam na wybraną dzielnicę lub kilka osiedli, ze szczególnym naciskiem na ścisłą okolicę firmy. Przykładowo, jeżeli działa ona w Radomiu w dzielnicy Janiszpol, nieuzasadnione będzie promowanie się wśród osób, przebywających w Wólce Klwateckiej. Doprecyzowanie w tym zakresie pozwoli realnie zwiększyć sprzedaż.
-
kierowanie reklam na cały Radom i okoliczne miejscowości. Kampania AdWords umożliwia nie tylko zawężenie, ale też rozszerzenie obszaru promocji. Dla małych i średnich firm lokalnych, optymalnym wyjściem będzie reklama na miasto, ewentualnie również na okolicę, np. w obszarze do 10 km. Kampania o zasięgu ogólnopolskim nie jest w tym przypadku dobrym rozwiązaniem. Na początek zalecamy więc różne kombinacje, związane z kierowaniem na Radom.
W Afterweb stawiamy na 4 rodzaje kampanii Google Ads. Dla firm z miasta Radom to idealny sposób, by zaistnieć na rynku
-
Linki Sponsorowane – promocja w postaci reklam tekstowych, opatrzonych znakiem /reklama/. Widoczna nad wynikami organicznymi, bardzo skuteczna i przyciągająca na stronę wielu nowych klientów. Linki można skierować tylko na Radom, co zapewni szybkie zwiększenie sprzedaży oraz pozwoli zbudować świadomość marki wśród lokalnych konsumentów.
źródło: Google.pl
Przykładowe frazy lokalne dla miasta Radom:
Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań lakiernik Radom 210 agencja sem Radom 10 stomatolog Radom 1000 mechanik Radom 590 google ads Radom 10 markizy Radom 40 google Radom 50 wulkanizacja Radom 1300 remarketing Radom 10 rolety Radom 390 źródło: Google.pl
-
Remarketing – promocja o szerokim zasięgu, widoczna dla osób, które znają już promowany sklep/ firmę i mogą być zainteresowane powrotem na stronę. Ta reklama w Google nie pozwala zapomnieć o ofercie i zapewnia witrynie duży, wartościowy ruch.
-
Reklama w Display – promocja w sieci reklamowej, widoczna na różnych serwisach zewnętrznych. Gdy specjalista AdWords zadba o odpowiednie kierowanie, reklama wyświetli się np. na lokalnych serwisach informacyjnych. Dla miasta Radom będą to m.in. portale Co Za Dzień, Radom 24 czy Echo Dnia.
źródło: sport.pl -
Google Shopping – promocja w wynikach wyszukiwania, o charakterystycznym kształcie kwadratowych boxów ze zdjęciem, ceną i nazwą produktu. Służy reklamowaniu konkretnych towarów i świetnie służy sklepom internetowym. Gdy te mają siedzibę stacjonarną, opłacalne może okazać się skierowanie reklam na okolicę, np. Radom.
źródło: Google.pl
Zapytaj nas o wycenę, a zaproponujemy strategię marketingową, wychodzącą naprzeciw Twoim oczekiwaniom. Gdy specjaliści Afterweb zajmą się reklamą w Google Radom natychmiast dowie się o ofercie i chętnie z niej skorzysta! Powierz kampanię AdWords profesjonalistom i obserwuj rosnące słupki sprzedaży. Zapraszamy do kontaktu!
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.