Promuj swój e-sklep z modułem WooCommerce w Google Ads. W ten sposób najszybciej pozyskasz i nowych, i wiernych klientów!

Dzięki sprawnej obsłudze kampanii Google Ads WooCommerce zamieni się w maszynkę do robienia pieniędzy

Konkurencja w sieci rośnie. Rynek handlu online rozrasta się w tempie, jakiego nie przewidywały nawet najodważniejsze w tym względzie prognozy analityków. Każda firma, która uruchamia sklep internetowy na silniku WooCommerce lub jakiejkolwiek innej platformie, potrzebuje wzmożonych działań promocyjnych. To samo dotyczy podmiotów, które są obecne w świecie wirtualnym od dawien dawna. Reklamy Google Ads zapewniają niezbędną widoczność w wyszukiwarce, z której tylko w Polsce codziennie korzysta blisko 24 miliony użytkowników. W agencji Afterweb mamy kilka sprawdzonych metod na to, jak przekierować ten ruch do prowadzonego przez Ciebie sklepu.

Oczywiście nie mamy zamiaru ściągać uwagi absolutnie wszystkich internautów na Twój biznes. Silnik WooCommerce i serwery mogłyby tego nie wytrzymać, poza tym w ogóle by Ci się to nie opłacało. Google Ads, znany również pod wcześniejszą nazwą Google AdWords, oferuje mnóstwo zaawansowanych opcji dla prowadzących kampanię. Dzięki nim każde wyświetlenie i kliknięcie w reklamę Twojego sklepu przyniesie Ci jakąś korzyść. Nasi specjaliści PPC udowodnili, że doskonale radzą sobie z wszystkimi niuansami systemu reklamowego wyszukiwarki.

Za sprawą precyzyjnie targetowanych reklam Google Ads WooCommerce zacznie sprzedawać więcej Twoich produktów w sieci

Potrzebujesz skutecznej strategi do kampanii AdWords dla swojego sklepu internetowego?

Ty dokładnie znasz swoją grupę docelową i najpilniejsze potrzeby ich przedstawicieli. Z kolei wyszukiwarka Google dysponuje niezmierzoną ilością danych o praktycznie każdym użytkowniku. Aby kampanie AdWords dla sklepu na WooCommerce były maksymalnie efektywne, musimy używać wszystkich dostępnych informacji. W agencji Afterweb dysponujemy odpowiednimi narzędziami, by przeprowadzić analizę wyszukań i wskazać te słowa kluczowe, które generują zapytania najbardziej wartościowe pod kątem sprzedażowym. Przy ustawianiu reklam Google Ads stosujemy również:

  • podział na grupy wiekowe

  • segmentację odbiorców według ich zainteresowań

  • kierowanie kampanii na określone rejony geograficzne

  • reklamy produktowe Google Zakupy (porównywarka cen w wyszukiwarce)

  • działania remarketingowe

A to tylko niewielka część dostępnych opcji! Dzięki Google Ads WooCommerce stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem zamówień. Wyświetlając reklamy odpowiednim osobom, we właściwych okolicznościach, maksymalizujemy efektywność każdej kampanii. Optymalizacje parametrów prowadzimy bez przerwy!

Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.

562%
poprawa widoczności
w Google (branża IT)
318%
zwiększona świadomość
marki (branża ślubna)
685%
wzrost zapytań ofertowych
(branża budowlana)
471%
napływ klientów z Google
(branża transportowa)

Napisz do nas

Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą

    Przy korzystaniu tylko z wtyczek dostępnych w WooCommerce Google Ads nie pokaże Ci pełni swojego potencjału sprzedażowego

    Rozszerzenia WordPressa i jego modułu dla sklepów internetowych dotykają wielu obszarów. Jednak żadne z nich nie sprawia, że z panelu administracyjnego WooCommerce będziesz w stanie zrobić dokładnie to samo, co z poziomu Google Ads. Dodatki do CMS-a, również te tworzone przy wsparciu twórców wyszukiwarki, bazują na Google Shopping. A są przecież jeszcze reklamy tekstowe, spoty wideo i mnóstwo innych dróg dotarcia do klientów! Razem z Afterweb będziesz w stanie używać każdej z nich – w zależności od tego, które kanały marketingowe przyniosą Ci najlepsze rezultaty.

    Łącząc WooCommerce z Google Ads uzyskujemy pełniejszy obraz aktualnej sytuacji oraz preferencji zakupowych konsumentów z grupy docelowej

    Istotnym elementem kampanii PPC są także rozszerzenia reklam Google Ads. Przyciągają uwagę odbiorców, ułatwiają interakcję, zawierają informacje przydatne Twoim potencjalnym Klientom. Jak dotąd, na zastosowanie wszystkich rozszerzeń Google AdWords WooCommerce nie pozwala w żadnej z certyfikowanych wtyczek. Elementami wzbogacającym reklamę Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarce mogą być:

    • objaśnienia przybliżające warunki oferty (np. o darmowej dostawie)

    • dodatkowe odnośniki do podstron utworzonych w sklepie na WooCommerce

    • ceny obowiązujące za dany towar lub kategorię produktów

    • numery telefonów do natychmiastowego wywołania połączenia i skontaktowania się z Tobą

    • formularze kontaktowe otwierane z poziomy reklamy Google Ads

    Kampanie Google AdWords pozwalają skutecznie promować asortyment i markę sklepu zbudowanego na silniku WooCommerce

    Promocja w wyszukiwarce dotyczy wielu kwestii – powyższa lista dokładnie to pokazuje. Reklamy Google Ads równie dobrze sprawdzają się w nakłonieniu użytkownika do złożenia zamówienia lub zapisania się na Twój newsletter ze specjalnymi ofertami, co w prowadzeniu kampanii wizerunkowych oraz działań remarketingowych. Dane z WooCommerce i AdWords pokazują, że wielu potencjalnych klientów porzuca koszyk na którymś z etapów? Być może konieczna będzie modyfikacja ścieżki zakupowej.

    Dzięki dobrze poprowadzonej kampanii Google Ads masz kontakt z odbiorcą na każdym etapie lejka sprzedażowego. Nawet wtedy, gdy opuści Twój sklep internetowy

    Pamiętaj, że jakość strony docelowej – mierzona również zachowaniami użytkowników – to jeden z czynników decydujących o rankingu reklamy. System Google Ads preferencyjnie traktuje te kampanie, które spełniają ściśle określone wytyczne. Możliwe jest nawet obniżenie stawek za kliknięcie na najbardziej eksponowanych miejscach! Aby zredukować koszty kampanii Google Ads WooCommerce nie może sprawiać żadnych problemów natury technicznej. Zespół specjalistów Afterweb pomoże Ci namierzyć i wyeliminować te błędy, przez które algorytmy AdWords mogą obniżyć ocenę dla Twojego sklepu internetowego. Dowiedz się więcej o audytach i skorzystaj z porad fachowców!

    Dzięki Google Ads, WooCommerce i naszej pomocy, Twój sklep internetowy zostanie dostrzeżony przez grupę docelową

    To, jak wyglądał system AdWords na początku ma się nijak do tego, jakie funkcje znajdują się w nim obecnie. I możemy się spodziewać, że Google Ads będzie jeszcze rozwijane – podobnie jak silnik WordPress oraz moduł WooCommerce dla sklepów internetowych. Dlatego w agencji Afterweb nie poprzestajemy na tym, co osiągnęliśmy wcześniej. Poszerzamy naszą wiedzę o e-marketingu, a specjaliści PPC rozwijają swoje kompetencje, zdobywając kolejne certyfikaty Google.

    Boisz się, że Twoi odbiorcy świadomie ignorują reklamy Google Ads?

    Afterweb ma status partnera Google. To znaczy, że w kampaniach AdWords dla naszych Klientów stosujemy najwyższe standardy usługi reklamowej i wdrażamy najnowocześniejsze rozwiązania. Priorytetem niezmiennie pozostają Twoje zyski – dobro naszych Klientów przedkładamy ponad wyższy stopień partnerstwa. Twój sklep online, bazujący na WooCommerce, zyska indywidualnego opiekuna, który przeprowadzi Cię przez wszystkie meandry Google Ads prosto do internetowego El Dorado! Nie czekaj, aż zgłosi się do nas Twoja konkurencja, tylko wypełnij formularz kontaktowy – prowadzony przez Ciebie sklep znajdzie się na pierwszej pozycji w Google choćby i jutro!

    Najczęściej zadawane nam pytania
    Jaki muszę mieć budżet, by mój sklep na CMS-ie WooCommerce reklamować w Google Ads efektywnie?
    W każdej branży granica opłacalności leży na nieco innym poziomie. Niektórym firmom wystarczy przeznaczać poniżej 1000 zł miesięcznie, wliczając w to obsługę konta przez certyfikowanego specjalistę, by osiągać satysfakcjonujący zwrot z inwestycji w reklamę. Inne bez kilkudziesięciu tysięcy nawet nie wyświetlą się w górnej części wyszukiwarki Google. Dla każdego sklepu zbudowanego na WooCommerce AdWords i mechanizmy licytacji stawek stanowią swego rodzaju wyzwanie. Dlatego dla każdego Klienta Afterweb opracowujemy unikalną strategię Google Ads, którą też bezustannie optymalizujemy.
    Czy wśród rozszerzeń WooCommerce są jakieś dodatki, które trzeba zainstalować przed kampanią w Google Ads?
    Zasoby środowiska e-commerce w WordPressie systematycznie się powiększają. Powstała również oficjalna wtyczka Google Listings & Ads dla WooCommerce. Jednak w praktyce jej obecność w promowanym sklepie jest całkowicie opcjonalna. Tym bardziej, że zakres zastosowań skupia się na połączeniu z Google Merchant Center, plikach produktowych oraz kampaniach produktowych w Google Shopping. Tymczasem funkcjonalności systemu wyszukiwarki są znacznie bardziej rozbudowane! Za pośrednictwem Google AdWords WooCommerce zyskuje nowe możliwości, które warto wykorzystywać na 100, a nawet 150%!
    Jak sprawdzić, czy pieniądze wydane na Google Ads w ogóle mi się zwracają?
    Wszystko będzie doskonale widoczne w raportach i statystykach. Poprawne skonfigurowanie WooCommerce, narzędzi analitycznych Google oraz konta reklamowego AdWords pozwala dokładnie śledzić przebieg każdej ścieżki konwersji. Zobaczysz, ilu pozyskujesz klientów z wyszukiwarki, co ich interesowało, co ostatecznie kupili albo na którym etapie zrezygnowali. Te dane śledzimy na bieżąco i wykorzystujemy do optymalizacji kampanii Google Ads naszych Klientów. Nawet jeśli spływają do systemu z pewnym opóźnieniem.

    Naszych Klientów stawiamy
    na pierwszym miejscu!

    Skontaktuj się z nami

    ul. Madalińskiego 109/3
    50-443 Wrocław
    Polska firma

    Porozmawiajmy
    więc o Twoich
    potrzebach

    Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
    lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33