Remarketing – dotrzyj do Klientów, którzy odwiedzili Twoją stronę! Pozyskaj ich na nowo!

Remarketing to skuteczna metoda, by ponownie odnaleźć użytkowników, którzy odwiedzili naszą stronę internetową. To możliwość odszukania internautów, którzy nie dokonali zakupu lub nie skorzystali z naszych usług. Nie bądź bierny, przypomnij Klientom swoją ofertę z użyciem Google AdWords Remarketing. Agencja AFTERWEB z Wrocławia pomoże Ci osiągnąć spektakularne zyski!

Jak działa remarketing AdWords?

Google remarketing to reklama, która może być wyświetlana wszystkim użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową. Remarketing AdWords dociera też do osób, które wyraziły zainteresowanie ofertą, a z różnych przyczyn nie dokonały zakupu lub nie skorzystały z oferowanych usług. Korzystając z retargeting-u możesz ponownie nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami, by wyświetlić im trafną reklamę. Remarketing AdWords to skuteczny sposób promocji dla przedsiębiorców, którzy chcą znacząco zwiększyć zyski. Warto podkreślić, że retargeting idealnie sprawdza się też do budowania świadomości marki. Reklama ta może przybierać formę graficzną lub tekstową i skutecznie nakłaniać do powrotu na Twoją stronę internetową. Nie trać szans na sprzedaż, spraw, by reklamy produktów i usług podążały za Klientem! Wyświetlaj swoje reklamy na portalach internetowych odwiedzanych przez swoich potencjalnych kontrahentów.

Rodzaje remarketingu AdWords

Promocja z użyciem remarketingu ma nie jedno oblicze, dlatego należy wspomnieć o jego rodzajach:

  • remarketing standardowy – umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły Twoją stronę w czasie, gdy przeglądają inne witryny
  • remarketing dynamiczny – ten typ reklamy pozwala wyświetlić poszczególnym osobom konkretne produkty lub usługi, które przeglądali na Twojej stronie
  • remarketing w aplikacjach mobilnych – polega na wyświetlaniu reklam użytkownikom, którzy korzystali z Twojej aplikacji mobilnej lub witryny w momencie, gdy przeglądają inne strony internetowe lub korzystają z innych aplikacji
  • listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce – ten typ remarketingu pozwala na wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę, a obecnie wyszukują kolejnych informacji w Google
  • remarketing wideo – umożliwia wyświetlenie reklam osobom, które obejrzały Twój film lub weszły w interakcję z kanałem na You Tube. Display remarketing będzie wyświetlany, gdy będą przeglądać inne filmy lub korzystać z aplikacji w sieci reklamowej
  • remarketingowe listy adresów e-mail – przesyłając listę adresów e-mail otrzymaną od klientów możesz wyświetlać im reklamy, gdy zalogują się w wyszukiwarce Google, na Gmailu lub w serwisie YouTube.

Poznaj zalety remarketingu!

Display remarketing AdWords może stać się skutecznym elementem Twojej strategii reklamowej. To elastyczne narzędzie promocji, które pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż lub budować świadomość Twojej marki. Poznaj zalety display remarketing AdWords:

  • duży zasięg – masz możliwość dotarcia do szerokiego grona użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową. Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam niezależnie z jakich urządzeń korzystają Twoi potencjalni Klienci. Reklama będzie się wyświetlać podczas przeglądania witryn z ponad dwu milionowej bazy i wielu aplikacji mobilnych należących do systemu partnerskiego.
  • przyjazny system płatności – decydując się na remarketing AdWords płacisz tylko, gdy użytkownik poprzez reklamę wejdzie na Twoją stronę internetową. Możesz dopasować budżet do swoich możliwości i określonych celów. Elastyczny system rozliczeń pozwala Klientowi kontrolować wydatki na remarketing.
  • dotarcie do klientów skłonnych do zakupów – Google remarketing umożliwia nawiązanie kontaktu z Klientami, którzy byli już zainteresowani Twoją ofertą. Możesz wyświetlić im reklamę, gdy szukają konkretnego produktu lub korzystają z różnych witryn internetowych. To świetny sposób do zachęcenia użytkownika, by jeszcze raz odwiedził Twoją witrynę.
  • elastyczne listy remarketingowe – korzystając z remarketingu masz możliwość dostosowywanie list remarketingowych do różnych celów reklamowych. Jedną z ciekawych opcji remarketingu jest wyświetlenie reklamy użytkownikom, którzy dodali coś do „koszyka”, a następnie nie sfinalizowali transakcji.
  • budowanie świadomości marki – wyświetlając reklamę w wielu miejscach i aplikacjach przypominasz Klientowi swoją firmę i markę. Remarketing wyświetlany jest na portalach, forach, blogach, które użytkownik odwiedza w danym momencie. To sprawdzony sposób, by zostać zapamiętanym, a nawet zachęcić Klienta do kolejnych zakupów.

Postaw na kompleksową i skuteczną obsługę Google remarketing z AFTERWEB!

Google AdWords remarketing nie ma przed nami żadnych tajemnic, dlatego naszym Klientom oferujemy kompleksową i skuteczną obsługę reklamy obejmującą m. in.:

  • analizę potrzeb i celów Klienta
  • przygotowanie strategii reklamy koncentrującej się na ich realizacji
  • przygotowanie skutecznych reklam
  • stały monitoring skuteczności remarketingu
  • optymalizację reklam i wydatków
  • regularne raportowanie efektów pracy
  • indywidualnego opiekuna konta

Nasza agencja to gwarancja skuteczności i zadowolenia z prowadzenia kampanii AdWords. Już teraz wyślij zapytanie i przekonaj się, jaką propozycję mamy dla Ciebie!