Google Ads

Przepis na udany marketing firmy w internecie: SEM

Na czym polega marketing w firmie

Marketing w wyszukiwarkach to obecnie jeden z najszybszych sposobów na to, by powiększyć grupę potencjalnych klientów. Google daje przedsiębiorcom szerokie pole do popisu, a także możliwość reklamy zarówno w płatnych, jak i darmowych wynikach wyszukiwania. Kto powiedział bowiem, że marketing w Twojej firmie powinien ograniczać się wyłącznie do plakatów rozwieszanych po mieście czy pozostawiania tradycyjnych wizytówek? Już dziś poznaj SEM – działania, które pozwolą Ci zaistnieć w świadomościach setek, a nawet tysięcy użytkowników.

SEM, czyli co konkretnie? Poznaj składowe dobrej strategii reklamy w sieci

Search Engine Marketing wiedzie prawdziwy prym. Zarówno małe, średnie, jak i monumentalne firmy mają szansę osiągnąć sukces, wdrażając ogół działań promocyjnych, których celem jest osiągnięcie wysokich pozycji w organicznych i nieorganicznych wynikach wyszukiwania. W skład SEM wchodzi między innymi prawidłowa optymalizacja strony, pozycjonowanie witryny w darmowych wynikach wyszukiwania, a także płatne kampanie w Google Ads. Pokrótce, SEM to suma działań z zakresu SEO i PPC. Efekty tych składowych mogą być ściśle ze sobą powiązane, determinując lepsze wyniki osiągane przez stronę, której właściciel korzysta z obu rozwiązań.

Marketing w firmie a wdrożenie strategii SEM – najważniejsze korzyści

Synchronizacja SEO oraz PPC pozwala na osiągnięcie szeregu celów, na których zależy każdemu przedsiębiorcy reklamującemu się w sieci. Mowa tu między innymi o zwiększeniu świadomości marki, wzrośnie konwersji (ruchu na stronie), a także ilości potencjalnych klientów. Wszystko to może pozytywnie przełożyć się na zyski osiągane przez firmę. Wśród najważniejszych zalet SEM wymienia się:

  • efektywność i oszczędność w jednym – w porównaniu do tradycyjnych działań marketingowych, przemyślana i odpowiednio wdrożona strategia SEM w większości przypadków cechuje się korzystniejszą statystyką efektów w stosunku do poniesionych kosztów;

  • lepsze targetowanie – SEM opiera się na reklamie strony WWW na konkretne słowa i frazy, jakie użytkownicy wpisują do wyszukiwarki; co za tym idzie, istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że reklama dotrze do osoby, która może być realnie zainteresowana danym produktem czy usługą (nie masz więc wrażenia, że wydajesz pieniądze w błoto);

  • synergię działań najpopularniejszych form reklamy – inwestycja w kampanie Google Ads pozwoli Ci pojawić się w wynikach wyszukiwarki niemal od razu, natomiast działania SEO skutecznie i długofalowo uczynią Twoją stronę wartościową w oczach Google, przez co będzie ona w stanie długo plasować się w topowych wynikach wyszukiwania.

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33