Dla firmy SIMEN wdrożyliśmy intensywne działania optymalizacyjne. Zgodnie z życzeniem Klienta, skupiliśmy się na przygotowaniu przyjaznych adresów URL, optymalizacji tytułów i opisów meta description na stronie. Ważnym punktem było również przygotowanie treści SEO dla podstron ofertowych.
Promocję w Google Ads oparliśmy na dedykowanych treściach reklamowych. Włączyliśmy kampanie w linkach sponsorowanych i Google Zakupy. Stworzyliśmy kreatywne reklamy tekstowe, których celem było pozyskanie klientów zainteresowanych kupnem obuwia. Kampanię linków sponsorowanych na bieżąco monitorowaliśmy, rozbudowując ją o kolejne reklamy i rozszerzenia. Wdrażaliśmy strategie marketingowe, skupione na wypromowaniu kolekcji obuwia, adekwatnej do panującej pory roku. By zmaksymalizować liczbę konwersji (m.in. z porzuconych koszyków), wykorzystaliśmy remarketing. Wszystkie działania raportowaliśmy Klientowi w formie cyklicznych raportów.
Usługi
- optymalizacja strony
- copywriting SEO
- kampanie Google Ads