Słowa kluczowe mają moc. Od nich zależy powodzenie Twojego biznesu w sieci

słowa kluczowe

Gdy Twój potencjalny Klient poszukuje informacji na temat interesującego go produktu czy usługi, swoje pierwsze kroki kieruje do wyszukiwarki Google. Tam wpisuje zapytanie, na które składają się określone słowa kluczowe. To właśnie one są podstawą marketingu internetowego i SEO – pozycjonowanie stron opiera się w dużej mierze na odpowiednio dobranych frazach. Od nich zależy Twoje powodzenie sprzedażowe, dlatego warto poświęcić im więcej uwagi podczas opracowywania kampanii promocyjnej firmy. Dobrze skomponowana baza słów kluczowych sprawi, że internauci podczas swoich poszukiwań trafią dokładnie na Twoją witrynę. Jeśli wciąż zastanawiasz się, co to jest słowo kluczowe i jak je wykorzystać w pozycjonowaniu, zapraszamy do przeczytania poniższego tekstu.

Dowiedz się, co to jest fraza kluczowa i jak wykorzystać ją w pozycjonowaniu

Rozpoczynając sprawdzanie słów kluczowych istotnych dla Twojej strony internetowej, dobrze jest najpierw podzielić je na kilka rodzajów. Eksperci z AFTERWEB przygotowali dla Ciebie ściągę, z której możesz skorzystać, decydując się na pozycjonowanie. Możemy zatem wyróżnić frazy kluczowe:

  • Brandowe, czyli te, które opisują działalność w bezpośredni sposób. Jest to na przykład fragment nazwy firmy albo sklepu, oferowany przez niego produkt czy usługa, a także po prostu część adresu internetowego.
  • Lokalne frazy kluczowe, a więc nastawione na odbiorców z konkretnej miejscowości lub regionu. Te frazy kluczowe zawierają w sobie miejscową nazwę.
  • Ogólne: najpopularniejsze i najbardziej pożądane przez właściciel witryn internetowych. Składają się z jednego lub dwóch wyrazów.
  • Long tail; te słowa kluczowe to całe wyrażenia, w skład których wchodzi cztery, pięć czy nawet sześć wyrazów, tworzących zdania i zapytania.

Planowanie słów kluczowych to długa droga, ale cierpliwość w efekcie się opłaca. Dzięki idealnie dobranym frazom możesz bowiem być spokojny o powodzenie Twojej strony w sieci.

słowa kluczowe pozycjonowanie

Sprawdź, jak znaleźć wszystkie słowa kluczowe, które przysłużą się Twojej firmie

Jeżeli zastanawiasz się, jak dobrać słowa kluczowe, podpowiadamy: zacznij od ogólnych sformułowań. To one określają całą Twoją branżę i to od nich zaczynają poszukiwania Twoi potencjalni Klienci. Gdy posiadasz już stronę internetową firmy, znalezienie wszystkich słów kluczowych staje się bardzo proste. Jednak często zdarza się, że już po wymyśleniu kilku przykładów kończą się koncepcje. W takim przypadku doskonałym ruchem jest skorzystanie z podpowiedzi wyświetlających się w wyszukiwarce Google. Pozostaje tylko zorientować się, ile słów kluczowych na stronę będzie optymalną liczbą. Zbyt dużo fraz może bowiem być potraktowane przez Google jako spam. Jeśli zamierzasz rozpocząć szukanie słów kluczowych samodzielnie, zatrzymaj się na chwilę i zastanów, z jakich narzędzi chcesz skorzystać. Profesjonaliści z naszej Agencji AFTERWEB doradzają następujące narzędzia: ahrefs, planer słów kluczowych, Answer the Public i Ubersuggest. Dzięki tym witrynom można sprawdzić ilość wyszukiwań słów kluczowych, które zamierzasz wykorzystać w pozycjonowaniu swojej strony internetowej. Ich analiza jest punktem wyjścia do dalszych działań. Na jej podstawie możesz rozmieścić słowa kluczowe w tekście tak, by całość brzmiała naturalnie, a jednocześnie dobrze wpływała na SEO witryny.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *