Ogłaszamy koniec biznesowych sezonów ogórkowych! Chcesz zacząć pozyskiwać więcej Klientów dla swojej firmy? Od teraz możesz to zrobić szybko, efektywnie oraz w pełni mierzalnie! Reklama w Google umożliwia skuteczne docieranie do osób, które już wykazują zainteresowanie Twoją usługą bądź Twoimi produktami. Zwłaszcza, kiedy tego typu promocja zostanie odpowiednio zaplanowana i wdrożona do panelu w zgodzie z najwyższymi standardami marketingu internetowego. Jak można to zrobić? Jak sprawić, aby reklamy Google były opłacalne i przynosiły rzeczywiste zyski? Już za kilka chwil odpowiemy Ci na oba takie pytania! Chwytaj za notes, zapisz najważniejsze szczegóły i zacznij działać! Nasza branżowa wiedza pomoże Ci maksymalizować dotychczasowe zyski. A tego właśnie oczekujesz po kampaniach promocyjnych w wyszukiwarce, prawda?
- Czym jest reklama w Google – definicja
- Wszystko co musisz wiedzieć, zanim uruchomisz reklamy Google
- Dlaczego warto postawić na reklamę w Google?
- Dla kogo skierowana jest reklama Google Ads?
- Kampania Google krok po kroku. Sprawdź poradnik!
- Krok 1 reklamy w Google Ads – założenie konta w panelu Ads
- Krok 2 reklamy w Google Ads – analiza słów kluczowych
- Krok 3 reklamy w Google Ads – ustalenie budżetu reklamowego
- Krok 4 reklamy w Google Ads – wybór celu i typu kampanii
- Krok 5 reklamy w Google Ads – uzupełnienie kluczowych ustawień
- Krok 6 reklamy w Google Ads – napisanie nagłówków i tekstów reklamowych
- Krok 7 reklamy w Google Ads – optymalizacja kampanii
- Reklama w Google cennik. Ile kosztuje skuteczna kampania?
- Dlaczego reklama w Google Ads będzie się opłacać?
- Reklama w Google z certyfikowanym partnerem Ads
- Najczęściej zadawane nam pytania
- #1 Reklama w Google Ads – jak zacząć?
- #2 Reklama w Google Ads – co wpływa na pozycję mojego komunikatu?
- #3 Reklama w Google Ads – ile dokładnie zapłacę za kampanię?
- #4 Reklama w Google Ads – czy kampania może być połączona z SEO?
- #5 Reklama w Google Ads – czy warto ją robić samemu?
- #6 Reklama w Google Ads – czym jest kampania lokalna?
- #7 Reklama w Google Ads – co to są wykluczone frazy?
Czym jest reklama w Google – definicja
Żeby móc w pełni świadomie i maksymalnie skutecznie reklamować własne przedsiębiorstwo, w pierwszej kolejności rekomendujemy poznanie odrobiny teorii. Google Ads stanowi dziś niezwykle popularną platformę marketingową, która daje możliwość promocji w płatnych wynikach oraz na stronach internetowych, jakie należą do sieci partnerów wyszukiwarki. Odpowiednio zaplanowana reklama Google Ads może być kierowana na wybrane słowa kluczowe lub konkretnych odbiorców. Przybiera formę komunikatu tekstowego, graficznego bądź wideo. Skuteczna reklama AdWords – bo tak wcześniej nazywała się usługa Ads – przynosi wiele korzyści. Najważniejsze to widoczność na szczycie wyników wyszukiwania w krótkim czasie, możliwość pełnej kontroli wyświetlania promocji oraz swoboda w zakresie ustalania budżetów dziennych i miesięcznych, przy rozliczeniu za pojedyncze kliknięcie.
Wszystko co musisz wiedzieć, zanim uruchomisz reklamy Google
Bazując na ponad 10-letnim doświadczeniu możemy podpowiedzieć Ci, że wejście w ekosystem największej wyszukiwarki na świecie całkowicie bez przygotowania nie jest najlepszą drogą. Tym bardziej, że źle ustawiona reklama Google Ads zwyczajnie przepali Twoje środki marketingowe. Absolutną podstawą pozostaje więc odpowiednie dopasowanie rodzaju promocji do oferty firmy. Dla przykładu: biznesy typu e-commerce mają zarezerwowany kanał Zakupy. Dla hoteli czy innych miejsc noclegowych utworzono dedykowaną usługę Hotel Center, a linki sponsorowane i kampania graficzna to najbardziej uniwersalna forma, najlepiej sprawdzająca się w marketingu firmy stricte usługowej. Oprócz tego musisz wiedzieć, że skuteczna reklama w wyszukiwarce musi posiadać starannie wyliczone budżety, umożliwiające walkę o jak najwyższy udział w wyświetleniach. Estymację poznasz wpisując najbardziej trafne frazy w narzędzie Planer Słów Kluczowych. Na podstawie danych archiwalnych jesteś w stanie sprawdzić, ile kosztują reklamy Google Ads. Jako doświadczeni specjaliści zawsze zwracamy uwagę jeszcze na geolokalizację. Algorytm bazuje na wyświetlaniu ściśle dopasowanych wyników do charakteru danego zapytania. Zwłaszcza w firmie lokalnej kluczowe będzie więc ustawienie lokalizacji: dzielnic, miast, województw czy kraju.
Dlaczego warto postawić na reklamę w Google?
Google to prawdziwy gigant wśród światowych wyszukiwarek. Według danych statystycznych, w Polsce korzysta z niej prawie 99% internautów, zaś na świecie około 89% wszystkich użytkowników Internetu. Dane są sygnałem dla przedsiębiorców, którzy mają na uwadze przeniesienie swojego biznesu do sieci – przy tak dużej liczbie użytkowników, reklama w Google jest wyjątkowo skuteczna. Wybierając Google Ads, otrzymujesz pełną kontrolę nad swoim przekazem – od Ciebie zależy, gdzie i do kogo będzie kierowana reklama; możliwości określenia profilu odbiorcy reklamy są tu niezwykle szerokie. Opcje Google pozwalają na szczegółowe dostosowanie grupy odbiorców poprzez wybór informacji takich jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania, hobby, a nawet godziny, w jakich określone grupy użytkowników korzystają z sieci. Zalety Google Ads można by wymieniać godzinami, dlatego nasi eksperci PPC przygotowali listę najważniejszych cech, przez które tak wiele osób zdecydowało się skorzystać z tego specyficznego narzędzia reklamy:
- elastyczność → jako przedsiębiorca możesz rozpocząć reklamę, dysponując praktycznie każdym budżetem; początkowe zainwestowanie małej sumy nie wyklucza możliwości jej powiększenia w dowolnym wybranym momencie; kampanię włączysz i wyłączysz, kiedy tylko zechcesz;
- kontrola nad efektami → dzięki oferowanym przez panel możliwościom analitycznym jesteś w stanie szczegółowo monitorować efekty swoich reklam, tym samym dokonując swoistego rozeznania się w ich skuteczności;
- szybkie rezultaty → uruchomienie reklamy sprawia, że reklama w Google pojawia się w kilkanaście minut; obecnie jest to najszybsze narzędzie reklamowe, którego efekty można mierzyć od razu;
- dostosowanie do różnych urządzeń → dobra reklama to taka, która wyświetla się na różnych urządzeniach; reklamy Google Ads dostosowują się zarówno do komputerów i laptopów, jak i smartfonów czy tabletów; dzięki tego rodzaju możliwościom technicznym masz pewność, że odbiorcy mogą natrafić na Twoje reklamy praktycznie wszędzie.
Dla kogo skierowana jest reklama Google Ads?
Reklama w Google powstała z myślą o twórcach i przedsiębiorcach, którzy działają w Internecie i tam poszukują swoich odbiorców. Ze względu na swoje cechy charakterystyczne, do których zaliczane jest m.in. błyskawiczne działanie oraz brak wymogów odnośnie określonych stawek inwestycyjnych, reklama w Google Ads skierowana jest do właścicieli biznesów stawiających swoje pierwsze kroki w sieci, a także do bardziej doświadczonych firm. Wielkość przedsiębiorstwa nie ma tu znaczenia – każdy ma szansę zaistnieć nad organicznymi wynikami wyszukiwania! I tak z dobrobytu reklamy w Google Ads mogą korzystać między innymi:
- przedsiębiorcy reprezentujący branżę jubilerską;
- sprzedawcy elektroniki użytkowej (RTV/AGD);
- osoby prowadzące stacjonarne lokale i restauracje;
- właściciele sklepów internetowych oferujących odzież czy kosmetyki.
To tylko cztery z setek,a nawet tysięcy przykładów tych, którzy mogą diametralnie zwiększyć swoje przychody, przenosząc swój biznes do sieci i inwestując w reklamę Google Ads. W Afterweb mamy do czynienia z różnymi typami biznesów, które zyskały na tego typu promocji w wyszukiwarce Google. I Ty możesz dołączyć do tego grona, korzystając z profesjonalnego wsparcia naszych opiekunów!
Kampania Google krok po kroku. Sprawdź poradnik!
Chociaż wykorzystywanie usług agencji marketingowych do stworzenia efektywnych kampanii cieszy się ogromną popularnością, wciąż wielu właścicieli firm decyduje się zrobić reklamy Google samodzielnie. Czy jest to zadanie możliwe do zrealizowania? Zdecydowanie tak! Czy będzie to stosunkowo proste wyzwanie? Zdecydowanie nie! Zwłaszcza z punktu widzenia osoby, która nie miała jeszcze styczności z panelem a reklama w Google jest dla niej jeszcze ciekawostką. Dlatego też postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców działających w pojedynkę. W kilku prostych krokach wyjaśniamy, jak reklama w Google AdWords powinna zostać uruchomiona. Oczywiście biorąc pod uwagę wyłącznie najwyższe techniczne standardy.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby reklama Google Ads była prowadzona przez Ciebie w sposób samodzielny. Należy mieć jednak na uwadze fakt ich skuteczności w docieraniu do Klienta. Chociaż w teorii tego typu kanał marketingowy może okazać się bardzo prosty, praktyka pokazuje nam, że nieumiejętnie prowadzona reklama Google Ads dostarcza więcej problemów niż korzyści. Główną bolączką są tutaj pieniądze przeznaczane na niewłaściwe ruchy bądź złe przygotowanie i optymalizacja kampanii. Chcesz w spokoju rozwijać swoje przedsiębiorstwo i móc czerpać wręcz garściami z rzeczywistych korzyści, jakie przynosi reklama Google Ads? Nawiąż współpracę z doświadczonymi specjalistami. To naprawdę wiele ułatwia!
Krok 1 reklamy w Google Ads – założenie konta w panelu Ads
Jeśli jesteś zupełnie nowym reklamodawcą i chcesz wykorzystać maksymalny potencjał kampanii sponsorowanych w największej wyszukiwarce na świecie, w pierwszej kolejności musisz założyć konto w dedykowanym panelu. Znajdziesz go klikając tutaj. Zarejestrowanie się w prawdziwym centrum dowodzenia reklamy Google Ads jest niezbędne do tego, aby móc stworzyć, edytować czy optymalizować swoje komunikaty marketingowe. Możesz to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy to wykorzystanie istniejącego już adresu mailowego w Google. Każda usługa Gmail ma możliwość uruchomienia panelu reklamowego. Działa to na podobnej zasadzie, co przełączenie się na Dysk Online, Arkusze i Dokumenty bądź na Kalendarz do umawiania spotkać Google Meet. Druga opcja to założenie osobnego maila. Znów rekomendujemy tutaj usługę Gmail ze względu na jej ogromną funkcjonalność. Chociażby w zakresie późniejszego zintegrowania z aplikacjami Analytics, Tag Manager bądź Merchant Center.
Założenie konta w panelu pod reklamy Google Ads powinno zakończyć się dodaniem karty jako środka płatniczego. To niezbędny krok, bez którego uruchomienie kampanii nie będzie możliwe. Zgodnie z aktualnie obowiązującym regulaminem, Google w Polsce dopuszcza już tylko płatność automatyczną oraz kredytowanie. Ta pierwsza usługa polecana jest dla każdego reklamodawcy – reklama AdWords generuje kliknięcia, jakie etapami są rozliczane z pomocą podpiętej karty. Na końcu okresu rozliczeniowego wystawiana jest indywidualna faktura. Linia kredytowa Google Ads reklama wymaga nieco więcej formalności. Pożyczki musi bowiem udzielić odpowiedni oddział, który rozpoczyna stosowną procedurę dopiero po otrzymaniu wniosku. Ze względu na poziom skomplikowania takiej procedury oraz brak elastyczności dostosowania budżetów, zdecydowanie korzystniejszą opcją pod reklamy firmy w Google jest użycie standardowej karty debetowej bądź kredytowej. Wtedy w kilka sekund uzyskasz dostęp do całości panelu.
Krok 2 reklamy w Google Ads – analiza słów kluczowych
Masz już uruchomiony panel. Masz też podpiętą kartę płatniczą. Masz więc nieograniczony dostęp do wszystkich narzędzi, które proponowane są w ramach tego oprogramowania. To dobry moment, by zrobić dokładną analizę słów kluczowych pod reklamy Google. W lewym menu nawigacyjnym wybierz sekcję „Narzędzia” a następnie w rozwinięciu „Planowanie” i „Planer słów kluczowych”. System automatycznie przeniesie Cię do narzędzia umożliwiającego nie tylko wyszukiwanie haseł, ale również weryfikację ich potencjału oraz potencjalnych kosztów uruchomienia. Wpisz więc frazę najlepiej opisującą prowadzoną przez Ciebie działalność. Nie zapominaj o lokalizacji: wybierz ją z poziomu ustawień w górnym pasku nawigacyjnym Planera lub dopisz miasto do swojego hasła.
Krok 3 reklamy w Google Ads – ustalenie budżetu reklamowego
Gotową listę najbardziej transakcyjnych haseł kluczowych zapisz bądź wyeksportuj do pliku. To wtedy możesz przejść do ustalenia wysokości budżetu miesięcznego dla realizacji. Maksymalnie skuteczna Google reklama wykorzystuje frazy do odpowiedzi na pytania zadawane przez Klienta – użytkownika wyszukiwarki. Kolumna „Średnia miesięczna ilość wyszukiwań” oznacza nic innego, jak po prostu potencjał danego sformułowania. Im wyższy, tym większa szansa na pozyskiwanie jakościowych kliknięć. Następnie polecamy zwrócić uwagę na stawki za dolny bądź górny zakres prezentowanych wyników. Jeśli zależy Ci wyłącznie na obecności na 1. miejscu, weź pod uwagę tę drugą kolumnę. Dla poznania estymowanych wydatków widoczności na tego typu frazy, weź pod uwagę uśredniony wynik pomiędzy dołem a górą.
To w tej chwili najskuteczniejszy i najszybszy sposób na zweryfikowanie tego, ile faktycznie może kosztować reklama w Google. Pamiętaj jednak o jednym! Planer słów kluczowych wykorzystuje do prezentowania danych archiwalne statystyki. Dlatego też wycena z poziomu tego narzędzia stanowi jedynie estymację kosztów. Dla doświadczonych specjalistów to doskonała podpowiedź w zakresie cennika. Finalna cena reklamy Google Ads może się różnić chociażby ze względu na sezonowość haseł czy bieżące zmiany w stawkach CPC, wykonywane przez konkurentów.
Krok 4 reklamy w Google Ads – wybór celu i typu kampanii
Wszystko, co musisz wiedzieć o promocji w kanale sponsorowanym wyszukiwarki, mamy dość szczegółowo omówione. Teraz można przejść do konkretów – do uruchomienia Twojej kampanii. Naciśnięcie niebieskiego przycisku „+ Nowa kampania” z poziomu strony głównej panelu od razu uruchomi kreator, w którym musisz wybrać cel oraz typ komunikatu. Opcji jest minimum kilka. W zdecydowanej większości przypadków będzie to najważniejszy krok. Błędne określenie celu lub wybór nieodpowiedniego typu reklamy w Google bezpośrednio przełoży się na jej efektywność.
W sponsorowanym kanele docierania do Klientów Google daje swoim reklamodawcom możliwość prezentowania swojej oferty na minimum kilka sprawdzonych i skutecznych sposobów. Rodzaje reklam Google Ads to w tej chwili: kampanie tekstowe w sieci wyszukiwania, kampanie graficzne Display w sieci reklamowej, kampanie Performance Max, kampanie produktowe Google Shopping, reklamy Discovery generujące popyt oraz komunikaty wideo i te umieszczone w sklepie z aplikacjami mobilnymi. Jak więc widać, dobra reklama Google Ads może mieć różny charakter. Warto mieć jednak na uwadze, że nie wszystkie kanały będą dedykowane dla wszystkich firm. Już na samym początku należy wiedzieć, którą ścieżką marketingową najlepiej podążać.
Krok 5 reklamy w Google Ads – uzupełnienie kluczowych ustawień
To, jak dokładnie wygląda komunikat sponsorowany oraz komu się wyświetla nigdy nie będzie dziełem stuprocentowego przypadku. Reklama w Google Ads wymaga uzupełnienia kluczowych ustawień, jakie następnie decydują o podstawowych parametrach efektywnościowych kampanii. Szczególną uwagę zwróć na uzupełnienie następujących kontenerów:
- określanie strategii ustalania stawek,
- ustalenie wyświetlania reklamy Google w sieciach,
- wybór lokalizacji kampanii sponsorowanej,
- dobór języków, którymi posługują się Klienci,
- opcjonalnie uzupełnienie segmenty preferowanych odbiorców.
I chociaż w tej chwili mówimy o wyżej wymienionych ustawieniach w kontekście priorytetów, śmiało możesz dokonać zmian strategii w przyszłości. Sponsorowana reklama na Google będzie na tyle elastyczną formą marketingu, że nie wiąże Cię wyłącznie do jednych ustawień, słów bądź też nagłówków oraz tekstów reklamowych. Śmiało więc testuj, poszukuj najlepszych rozwiązań. Co istotne – rób to jednak z głową i poszanowaniem sztuki promowania firmy w kanale AdWords.
Krok 6 reklamy w Google Ads – napisanie nagłówków i tekstów reklamowych
To etap, w którym musisz uwolnić swoją kreatywność oraz zaprezentować swoje przedsiębiorstwo z możliwie najlepszej strony. Twoja reklama w Google powinna wyróżniać się na tle konkurencji. Użyj więc krótkich, ale chwytliwych nagłówków, angażujących tekstów reklamowych czy nawet komponentów w postaci zdjęć, jakie wyświetlają się bezpośrednio obok komunikatu. Prawidłowo napisane reklamy Google powinny zawierać również rozszerzenia w postaci objaśnień, linków do podstron oraz numeru telefonu. Możesz je dodać z poziomu tworzenia kampanii lub w następnej kolejności, wchodząc w zakładkę „Komponenty” w lewym panelu nawigacyjnym.
Krok 7 reklamy w Google Ads – optymalizacja kampanii
Po kilku dniach od uruchomienia promocji zauważysz, że w Twoim panelu zaczyna pojawiać się coraz więcej danych, statystyk czy też informacji, które w przyszłości będą kluczowe dla kampanii. To najlepszy moment na wykonanie podstawowej optymalizacji. Reklama w wyszukiwarce Google bazuje przecież na inteligentnych systemach uczących się, więc im więcej odpowiednich korekt, tym większa szansa, że promocja będzie wyświetlać się najbardziej trafnemu Klientowi. Polecamy zwrócić uwagę na sekcję „Statystyki i raporty” a zwłaszcza na „Wyszukiwane hasła” oraz „Kiedy i gdzie wyświetlały się reklamy”. Wykluczenie nieprawidłowych fraz kluczowych z tej pierwszej kategorii oraz weryfikacja rzeczywistej ekspozycji komunikatu marketingowego może pomóc w zminimalizowaniu liczby niechcianych kliknięć. Warta regularnej kontroli będzie również kategoria „Listy odbiorców, słowa kluczowe i treść”. Klikając opcję „Słowa kluczowe” można sprawdzić, czy zaproponowana stawka za pojedyncze kliknięcie odpowiada minimalnym CPC za widoczność albo na górze strony z wynikami, albo na pierwszym miejscu.
Reklama w Google cennik. Ile kosztuje skuteczna kampania?
To jedno z tych pytań, na które każdy chce znać odpowiedź, ale nie każdy jest w stanie ją podać. Zwłaszcza, że finalny koszt promocji w kanale sponsorowanym uzależniony jest od naprawdę wielu czynników. Kluczowa będzie przede wszystkim reprezentowana przez Ciebie branżą oraz także typ komunikatu. Podamy Ci prosty przykład: reklama w Google dla dużego sklepu odzieżowego, który wykorzystuje usługę Zakupy może być nieco droższa, niż promocja lokalnego salonu fryzjerskiego, jaki używa starannie wyselekcjonowanych słów kluczowych. Zachodzi tu główna różnica w rodzaju działalności. Z jednej strony e-commerce, a z drugiej firma usługowa. Czy zgodnie z tym wszystkie przedsiębiorstwa tej samej kategorii będą wyceniane podobnie? Nie! Wcześniej wspomniane już czynniki sprawiają, że żadna doświadczona agencja nie zaprezentuje wyceny Google reklamy bez:
- szczegółowej analizy słów kluczowych,
- poznania potencjału fraz i widełek cenowych CPC,
- dokładnego poznania konkurencyjności branży,
- doboru najskuteczniejszego kanału dotarcia do Klienta,
- wybrania typu kampanii oraz określenia jej celu.
Cennik Google Ads
Na start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 000 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamAby rzetelnie odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje kampania reklamowa Google Ads, musimy wspomnieć jeszcze o składowych cennika. W zdecydowanej większości przypadku wycena będzie kosztem, jaki trzeba przeznaczyć na kliknięcia bezpośrednio do Google. Dodatkowo, jeżeli Twoja reklama w wyszukiwarce prowadzona jest przy współpracy z agencją reklamową, łączny koszt powinien być podawany z uwzględnieniem tzw. prowizji za prowadzenie konta. Jest to zwyczajne wynagrodzenie dla specjalistów płacone w zamian za poświęcony czas i przekazaną wiedzę. Jak widać w powyższej tabelce, agencja Afterweb może pochwalić się konkurencyjnymi stawkami. To dzięki temu prowadzona przez nas reklama firmy w Google cieszy się nie tylko skutecznością, ale także sporym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. Zwłaszcza tych, którzy szukają rzetelnych usług w atrakcyjnym stosunku jakości do ceny.
Przeczytaj więcej o cennikach w Google Ads – cennikach w Google Ads
Nawet do 3500 zł darmowych środków na reklamy Google Ads
Pozostając w temacie cenników, nie możemy przejść obojętnie obok różnych bonusów, które od dawna przyznawane są przez amerykańskiego giganta dla nowych przedsiębiorców. Dedykowane kupony sprawiają, że standardowa reklama Google Ads staje się jeszcze bardziej opłacalna. Tym bardziej w momencie, kiedy widzimy regularne rozwoje takich kategorii. Jeszcze kilka lat temu mówiliśmy o kwocie 600 zł przyznawanej za współpracę z agencją, jaka posiadała aktywny status Google Partner. Następnie maksymalny kod rabatowy wynosił dwukrotność tej sumy. Aktualnie 1200 zł to minimalny kupon dla nowych reklamodawców. Oprócz tego dostępne są warianty 2500 zł oraz 3500 zł po spełnieniu jasnych i konkretnych wymagań. Wówczas środki przekazywane są na konto w sposób automatyczny a Google reklama na czas wykorzystania rabatu nie będzie pobierać opłat z karty podpiętej do panelu.
Dlaczego reklama w Google Ads będzie się opłacać?
Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę, natomiast reklama Google Ads to w tej chwili jedyna platforma, która gwarantuje natychmiastową widoczność komunikatów marketingowych czy tak rozbudowane możliwości w zakresie kontroli wyświetleń oraz wydatków. Korzyści obecności w takim kanale komunikacyjnym z potencjalnymi Klientami jest jednak o wiele więcej. Specjalnie dla Ciebie wybraliśmy najważniejsze, jakie pokażą, że reklamy Google Ads są warte rozważenia.
- natychmiastowa widoczność na wybrane słowa kluczowe,
- elastyczność prowadzenia kampanii marketingowych,
- możliwość pełnego mierzenia wyników promocji,
- szeroki zasięg – wyszukiwarka Google posiada miliony użytkowników,
- precyzyjne kierowanie komunikatów marketingowych,
- przyjazny system płatności CPC.
Reklama w Google z certyfikowanym partnerem Ads
Wiesz już o tym, że samodzielne prowadzenia kampanii sponsorowanych w wyszukiwarce będzie możliwe. Wiesz także, że skuteczna Google reklama wymaga już nie tylko praktycznej wiedzy, ale również umiejętności tworzenia efektywnych kreacji na koncie. To główny powód, dla którego od lat obserwujemy rosnącą popularność współpracy z doświadczonymi agencjami. Szukasz dobrych specjalistów do zarządzania swoją kampanią? Koniecznie zwróć uwagę na certyfikat Google – jest to wyróżnienie dla ekspertów z prawdziwego zdarzenia! Firmy chwalące się tego typu osiągnięciem potwierdzają co roku swoje kompetencje w zakresie prowadzenia reklam tekstowych, graficznych, zakupowych czy chociażby kampanii wideo. Dodatkowo osiągają one minimalne progi wydatków na wszystkich Klientach połączonych z kontem Managera. Obecność takich specjalistów jest już obowiązkowa, aby dana agencja mogła ubiegać się o status certyfikowanego Partnera Google.
Uruchom reklamy Google z partnerem Ads – dlaczego warto?
Większość zalet współpracy z tego typu specjalistami już wspomnieliśmy. To przede wszystkim osoby wykazujące się odpowiednimi kompetencjami do zarządzania zarówno dużymi, jak i także nieco mniejszymi kontami reklamowymi. Dzięki temu otrzymujesz pewność realizacji w zgodzie ze standardami obsługi aprobowanymi przez Google. Dodatkowo często to właśnie Partnerzy mają możliwość skorzystania z rozwiązań beta w pierwszej kolejności bądź też dysponują zdecydowanie lepszą ścieżką kontaktu z pomocą techniczną w przypadku błędów wymagających interweniowania po stronie programistów. Powierzając reklamy Google w ręce kompetentnych specjalistów będziesz mieć pewność, że każda złotówka Twojego budżetu przeznaczana jest na skuteczne pozyskiwanie Klienta. To ważne. Zwłaszcza, że źle zarządzana reklama w Google może spowodować (niestety) dość popularny efekt przepalania środków marketingowych.
Afterweb tworzy efektywne reklamy Google od ponad 10 lat
Nasza agencja może pochwalić się statusem wieloletniego Partnera Google, który jest potwierdzony licznymi certyfikatami w najważniejszych obszarach funkcjonowania tego kanału marketingowego. Stale pracujemy nad tym, żeby wszyscy nasi Klienci czerpali jak najwięcej korzyści z działań, które są podejmowane przy współpracy z agencją Afterweb. Każda reklama w Google Ads ustawiana jest na najwyższym poziomie. Podkreślają to dziesiątki pozytywnych opinii, wystawianych przez liczne grono zadowolonych partnerów biznesowych. W zakres oferowanych przez nas usług wchodzi nie tylko uruchomienie kampanii, ale również jej regularne prowadzenie i optymalizacja. Dodatkowo, jako grupa wykwalifikowanych ekspertów, gwarantujemy profesjonalne doradztwo lub możliwość odbycia indywidualnej konsultacji. Całość przekłada się na to, że reklama AdWords z Afterweb to strzał w przysłowiową dziesiątkę oraz realna szansa na pozyskiwanie wielu nowych Klientów.