?>

SERP to po prostu strona prezentująca wyniki wyszukiwania Google. Dobre miejsce na niej to pośredni cel wszystkich prac składających się na pozycjonowanie. Aby dobrze wykorzystać obecność w Google SERP warto równocześnie stosować reklamy Ads – zwielokrotnienie przekazu znacznie ułatwi nam dotarcie do licznych klientów. Główny nacisk połóżmy jednak na organiczne wyniki wyszukiwania Google – jest to bowiem efekt długofalowy.

wyniki wyszukiwania google

W SERP masz licznych konkurentów. Zadbaj o to, by użytkownik wybrał Ciebie!

Prezentowane przez Google wyniki wyszukiwania składają się nie tylko z adresu, ale też z tytułu i opisu – napisanie dobrego do sztuka, bo miejsca nie jest wiele. Dzięki wykorzystaniu danych strukturalnych możemy też zastosować opisy dodatkowe, które zwiększą widoczność strony w Google SERP. Przekonaj się, jak skuteczni są w tym fachowcy!

Czy ten wpis był dla Ciebie pomocny?

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33