Rynek nieruchomości dynamicznie się rozwija. Przybywa nowych inwestycji deweloperskich i chętnych na zakup mieszkania w celach inwestycyjnych bądź mieszkaniowych. Z jednej strony w branży deweloperskiej obserwujemy wzrost cen, z drugiej natomiast słyszymy o przewidywanych spadkach. Rosnące zainteresowanie rynkiem mieszkaniowym w Polsce widać m. in. w statystykach i trendach Google. Internetowy marketing dla deweloperów daje wiele możliwości promocyjnych pod warunkiem, że zostanie odpowiednio zaplanowany i przeprowadzony. Jesteś deweloperem i chcesz reklamować się online? Wykorzystaj potencjał pozycjonowania, Google Ads oraz social mediów! To pozwoli Ci skutecznie pozyskiwać klientów i czerpać zysk ze sprzedaży.
- Reklama dla deweloperów – sprzedaż nieruchomości online
- Strona internetowa dewelopera to podstawa marketingu
- Trzy strategie na marketing dla deweloperów
- Marketing dla deweloperów – praktyczne wskazówki SEO
- Ile kosztuje marketing deweloperski prowadzony przez agencję?
- Postaw na autorską strategię na marketing dla dewelopera – reklamuj się z Afterweb!
- Skuteczny marketing dewelopera – podsumowanie informacji
- Najczęściej zadawane nam pytania
- Kiedy deweloper może rozpocząć sprzedaż nieruchomości?
- Jak promować nowe inwestycje mieszkaniowe w internecie?
- Czy reklama dla deweloperów będzie wyświetlać się na telefonach?
- Jak reklamować się wśród deweloperów z tego samego miasta?
- Jaki rodzaj kampanii Google Ads jest najlepszy dla dewelopera?
- Czy deweloper ma gwarancję, że organiczna reklama przyniesie zysk?
- Jak powinna wyglądać dobra reklama dla deweloperów?
- Czy marketing w branży deweloperskiej jest trudny w prowadzeniu?
Reklama dla deweloperów – sprzedaż nieruchomości online
Wybudowałeś osiedle w doskonałej lokalizacji i zastanawiasz się, jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Tradycyjny baner reklamowy czy reklama radiowa to za mało. Żeby znaleźć kupujących, musisz ujawnić się w internecie. Przede wszystkim konieczne będzie stworzenie strony internetowej, poświęconej konkretnej inwestycji. Kolejny krok wiąże się z jej promocją – trzeba podjąć działania, dzięki którym osoby z Twojej grupy docelowej dowiedzą się o ofercie. Nowoczesny marketing dla deweloperów odbywa się online. To tutaj, w przestrzeni internetowej, czeka najwięcej inwestorów i klientów, gotowych do zakupu nieruchomości. Jeżeli przygotujesz odpowiednie reklamy i wdrożysz skuteczną strategię na marketing inwestycji deweloperskich, zbudujesz zaufanie i zaczniesz efektywnie sprzedawać. Jako deweloper, z pewnością nie masz wiele wolnego czasu – w tym miejscu wkraczają specjaliści z agencji marketingowej, gotowi kompleksowo zadbać o reklamy deweloperów.
Strona internetowa dewelopera to podstawa marketingu
Każdy deweloper powinien posiadać własną stronę internetową, na której będzie prezentował aktualne inwestycje. Potencjalni klienci mogą w dogodnym momencie wejść na taką witrynę i zapoznać się z informacjami na temat oferty. Strona www pełni funkcję wizytówki i sama w sobie jest już pewnego rodzaju reklamą. Od tego, jak przedstawisz swoją inwestycję, będzie zależało powodzenie sprzedaży. Dlatego na stronie dewelopera powinny znaleźć się elementy, które wzbudzą ciekawość odbiorców na tyle, aby podjęli oni kontakt i umówili się na spotkanie.
Dobra strona dla dewelopera jest:
- przyjazna dla użytkownika – trzeba zapewnić intuicyjny dostęp do ważnych informacji o inwestycji. W widocznym miejscu warto umieścić adres, telefon i formularz kontaktowy. Galeria powinna zawierać wysokiej jakości zdjęcia oraz interaktywne plany mieszkań. Jeśli deweloper ma kilka aktualnych inwestycji, każda z nich powinna zostać zaprezentowana na oddzielnej podstronie.
- zoptymalizowana pod kątem SEO – techniczne dostosowanie witryny do wymogów wyszukiwarki internetowej pozwoli zwiększyć jej widoczność w Google. Nie wystarczy więc samo stworzenie ładnej strony. Aby trafili na nią potencjalni klienci, niezbędna jest promocja. Powiedzie się ona tylko wtedy, gdy optymalizacja zostanie dopięta na ostatni guzik.
- responsywna – użytkownicy przeszukują internet na wielu urządzeniach. Komputery stacjonarne, laptopy, smartfony i tablety mają ekrany o różnej rozdzielczości. Zadbanie o responsywność pozwoli wygodnie przeglądać stronę; wszystkie elementy będą się poprawnie wyświetlać niezależnie od urządzenia.
Nowoczesna strona internetowa ułatwia w podejmowaniu decyzji zakupowych także na odległość. Nie brakuje inwestorów, kupujących nieruchomości w innym mieście lub kraju. Pomagają w tym zaawansowane wizualizacje 3D, pozwalające na wirtualny spacer po mieszkaniu, wystawionym na sprzedaż oraz pobliskiej okolicy. Wysokiej jakości zdjęcia i materiały reklamowe pozwalają zaprezentować inwestycję w atrakcyjny sposób, dlatego nie może ich zabraknąć na witrynie marki dewelopera. Na niej opiera się dobra strategia marketingowa: to tutaj prowadzą reklamy sponsorowane i pozyskane linki. Priorytetowe okazuje się więc przygotowanie profesjonalnej strony internetowej. Celem promocji będzie natomiast przyciągnięcie na tę stronę jak największej liczby osób, potencjalnie zainteresowanych zakupem.
Trzy strategie na marketing dla deweloperów
Pomoc w zakresie promocji internetowej może przybierać różnorodne formy. Skuteczny marketing deweloperski sprowadza się do trzech z nich. Niektórzy decydują się na jedną strategię, inni łączą wszystkie i działają równolegle na kilku poziomach. Żeby zbudować zaufanie, pokazać się odbiorcom jako ekspert w branży deweloperskiej i zdobyć klientów, warto wypróbować:
- Pozycjonowanie stron inwestycji deweloperskich
- Reklamy sponsorowane Google Ads
- Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych
Marketing dewelopera nie jest prosty w prowadzeniu. To złożony proces, który wymaga odpowiednich strategii, narzędzi i podjęcia ściśle przemyślanych działań. Nierzadko sprowadzają się one do przekonania potencjalnych klientów do zakupu nieruchomości (co w większości przypadków wiąże się z zaciągnięciem kredytu). Nikt nie kupuje mieszkań codziennie, dlatego praca w branży nieruchomości wymaga wysokiej odporności na stres i dużej determinacji. Współczesne realia pokazują, że nie obejdzie się również bez znajomości zasad, rządzących wyszukiwarką internetową. Jest ona niezbędna do tego, by wyróżnić się na tle innych inwestorów. Bez obaw! Nie musisz zajmować się promocją na własną rękę. Specjaliści z Afterweb zrobią to za Ciebie – marketing deweloperów nie ma przed nami tajemnic.
Pozycjonowanie stron sposobem na marketing deweloperski
Reklama inwestycji deweloperskiej wymaga skupienia się m. in. na organicznych wynikach wyszukiwania. Obecność na wysokich pozycjach w Google pozwoli budować zaufanie i zwiększać świadomość marki. Efektywny marketing w branży deweloperskiej rekomendujemy zacząć od pozycjonowania, które wspiera proces sprzedaży inwestycji i zapewnia długofalowe wyniki. Pozycjonowanie strony dewelopera przyniesie efekty w postaci zwiększenia widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Zalety organicznej reklamy deweloperów
- wysoka pozycja strony w przeglądarce Google
- lepsza widoczność na frazy, związane z branżą
- większy ruch organiczny na stronie
- możliwość długotrwałego rozwoju marki
- budowa wizerunku eksperta w branży deweloperskiej
- długofalowa promocja inwestycji deweloperskiej
- docieranie do odpowiednich grup docelowych
- zyskanie silnej przewagi konkurencyjnej
- długoterminowe korzyści z promocji
- niskie wydatki na marketing dla firm deweloperskich
Wady pozycjonowania stron inwestycji deweloperskich
- czasochłonność: kilkumiesięczny czas oczekiwania na efekty
- potrzeba ciągłych działań, związanych ze zmianami algorytmu
- trudności związane z liczną konkurencją branżową
- złożoność prac; wymagane doświadczenie z zakresu SEO
Reklamy deweloperów w Google Ads
Musisz mieć świadomość, że marketing w branży deweloperskiej nie polega tylko i wyłącznie na promowaniu nowo wybudowanego osiedla. Wszyscy zainteresowani zakupem nieruchomości najpierw zweryfikują inwestora.
Kim jest deweloper, jakimi opiniami cieszy się wśród lokalnej społeczności? Co mówią o nim zadowoleni klienci – tego typu pytania często padają na lokalnych forach, gdzie mieszkańcy chętnie wypowiadają się m. in. na temat inwestycji mieszkaniowych. Sprawdzenie wiarygodności oraz sytuacji finansowej dewelopera to konieczność, jeśli zakup nieruchomości na rynku pierwotnym ma być bezpieczny i pewny.
Co za tym idzie, skuteczny marketing dla dewelopera powinien opierać się na zbudowaniu silnego wizerunku. W tym pomocne są reklamy sponsorowane, czyli kampanie Google Ads. Umożliwiają one błyskawiczne wyświetlenie treści promocyjnej na samej górze wyników wyszukiwania. Reklamy deweloperów mogą mieć formę tekstową, składać się ze zdjęcia z opisem albo filmu promującego inwestycję. To bardzo korzystne rozwiązanie, jeśli chodzi o marketing inwestycyjny.
Zalety reklam sponsorowanych dla deweloperów
- natychmiastowe efekty: reklama jest widoczna od razu
- wzrost zainteresowania ofertą wśród potencjalnych klientów
- różne typy kampanii reklamowych do wyboru
- dopasowanie treści do konkretnej grupy odbiorców
- możliwość nakierowania reklam na daną lokalizację
- brak sztywnych ram budżetowych
- stała kontrola nad budżetem na kliknięcia w reklamy
- mierzalne wyniki promocji
- szybkie dotarcie do szerokiego grona użytkowników
Wady płatnej promocji dla branży deweloperskiej
- stawka za kliknięcie ustalana na podstawie konkurencji
- wymagane doświadczenie w zarządzaniu kampanią
- niezbędna wiedza w zakresie analizowania efektywności reklam
- konieczny dostęp do płatnych narzędzi i wtyczek dla specjalistów Google Ads
- trudności z precyzyjnym targetowaniem treści promocyjnych
Promocja w social mediach: fanpage dla dewelopera
Kolejne miejsce, gdzie deweloper powinien zaznaczyć swoją obecność, są media społecznościowe. Social media dla deweloperów stanowią doskonałe narzędzie do pozyskiwania obserwatorów, którzy z czasem mogą stać się realnymi klientami. Mimo, że nie mają bezpośredniego wpływu na wysokość strony w Google, okazują się przydatne w zwiększaniu świadomości marki. Prowadzony w social mediach marketing dla deweloperów powinien skupiać się popularnych platformach.
1. Facebook – fanpage poświęcony inwestycji deweloperskiej to odpowiednie miejsce do publikowania bieżących informacji o projekcie. Na Facebooku można bezpłatnie zamieszczać zdjęcia z budowy, tworzyć wydarzenia (np. poświęcone dniom otwartym) oraz zachęcać obserwatorów do aktywności (np. udziału w ankietach). Wykorzystanie tej platformy sprzyja budowaniu relacji z klientami i promowaniu projektów. Oprócz darmowych opcji, Facebook umożliwia uruchomienie płatnej kampanii, który pozwoli sprowadzić na fanpage nowych obserwatorów i zapewni popularność inwestycji. Reklamy te da się precyzyjnie targetować, dzięki czemu promocja trafi do użytkowników z określonej grupy docelowej i lokalizacji.
2. Instagram – jest znakomitą przestrzenią do publikowania atrakcyjnych zdjęć mieszkań, wizualizacji inwestycji, a nawet inspiracji związanych z wykończeniem wnętrz. Na Instagramie deweloper może kreować wizerunek marki, zwiększać popularność i rozpoznawalność na lokalnym rynku. Należy pamiętać, że marketing inwestycyjny prowadzony w social mediach wymaga opracowania strategii angażowania obserwatorów (followersów). Niezbędna jest znajomość trendów, nagrywanie ciekawych rolek (reelsów) i stosowanie popularnych hasztagów.
3. LinkedIn – kolejna platforma społecznościowa, którą opłaca się wykorzystać w promocji i procesie tworzenia dobrych relacji z klientem. Za pośrednictwem LinkedIn można docierać do inwestorów oraz budować sieć kontaktów. Tego rodzaju reklama w social mediach to dobry sposób na wzbudzenie zainteresowania ofertą. Opracowując strategię na marketing deweloperów, zawsze warto przemyśleć promocję na LinkedIn i publikować tam wpisy, klipy wideo i inne materiały wyróżniające markę.
Marketing dla deweloperów – praktyczne wskazówki SEO
Efektowna i przemyślana identyfikacja wizualna konkretnej inwestycji przyciąga klientów oraz sprawia, że oferta zyskuje na tle konkurencji. Niestety samo logo i spójny wizerunek to wciąż zbyt mało, aby dotrzeć do potencjalnych nabywców. Branding inwestycji zaciekawi i być może zatrzyma osobę, która odwiedzi stronę internetową. Najpierw jednak użytkownika trzeba na nią sprowadzić, a w tym pomoże optymalizacja techniczna. W marketingu nieruchomości, SEO ma przede wszystkim ułatwić sprzedaż mieszkań. Kanał organiczny jest dobrym źródłem pozyskiwania wartościowego ruchu, dlatego już na początkowym etapie inwestycji warto jest rozpocząć udoskonalanie strony www pod kątem technicznym. Poprawnie zoptymalizowana witryna stanie się głównym punktem zdobywania klientów – aby się udało, konieczna będzie jednak skuteczna strategia na marketing budowlany.
SEO realizowane dla firm deweloperskich nie jest jednorazowym działaniem. Wiąże się z ciągłym monitorowaniem postępów i aktualizowaniem licznych elementów, dostępnych na stronie. Witryna musi być na bieżąco dostosowywana do zmieniających się potrzeb użytkowników i wymagań wyszukiwarek. Dlatego marketing w branży deweloperskiej wymaga czujności oraz gotowości do modyfikacji w obrębie strony www. Tym bardziej, że deweloperzy często zmagają się z problemem dotarcia do właściwej grupy docelowej. Wysokiej jakości promocja skupiona na odpowiednio zoptymalizowanej witrynie pozwala nie tylko na zwiększenie rozpoznawalności marki, ale również na generowanie wielu leadów i finalizowanie sprzedaży.
Analiza konkurencji z branży deweloperskiej i wybór słów kluczowych
-
Krok pierwszy i najważniejszy w ramach prac technicznych na stronie to audyt SEO. Wykonuje się go celem sprawdzenia kondycji witryny, wytypowania miejsc wymagających poprawy, sprawdzenia konkurentów z branży i analizy rynku. Gdy pod uwagę brana jest organiczna reklama deweloper powinien zlecić wykonanie kompleksowego audytu profesjonalistom.
Zobacz, jak przeprowadzamy audyty SEO w Agencji Afterweb. Kliknij, żeby poznać ofertę
-
Krok drugi w procesie stanowi dobór fraz pod pozycjonowanie. Marketing dla deweloperów opiera się na zupełnie innych słowach, niż reklamy dla innych branż. Aby promocja była skuteczna, niezbędna jest zatem dokładna analiza słów kluczowych. W wyniku takiej weryfikacji udaje się wyłonić tzw. keywords, odpowiadające potrzebom potencjalnych klientów z określonej grupy docelowej.
Należy ustalić, po jakich frazach użytkownicy powinni docierać do Twojej strony i dowiadywać się o Twojej firmie. Czy frazy mają zawierać człon dotyczący lokalizacji inwestycji, a może wystarczy nazwa własna? Podpowiadamy: pozycjonowanie na zbyt ogólne zapytania nigdy nie jest trafionym pomysłem. Takie hasła, jak nowe mieszkanie pod klucz czy deweloper nie sprowadzą na stronę inwestycji konkretnych klientów, zdecydowanych na zakup prezentowanej inwestycji. Przyciągną natomiast osoby, szukające w Google tematycznych ofert bez wskazania ich lokalizacji. Zdecydowanie lepszy efekt przynosi marketing dewelopera, promującego się na takie zapytania, jak: deweloper Wrocław, nowe inwestycje mieszkaniowe Warszawa, mieszkania deweloperskie Poznań Centrum.
Przykładowe frazy dla branży deweloperskiej:
Słowo kluczowe | Średnia miesięczna liczba wyszukań |
---|---|
deweloper | 8100 |
mieszkania deweloperskie | 1000 |
mieszkanie deweloperskie | 1000 |
deweloperzy | 720 |
mieszkanie od dewelopera | 590 |
domy deweloperskie | 590 |
domy stan deweloperski | 480 |
deweloper zielona góra | 480 |
firma deweloperska | 390 |
mieszkanie stan deweloperski | 390 |
inwestycje deweloperów | 260 |
dom od dewelopera | 210 |
deweloper domy jednorodzinne | 170 |
marketing dla deweloperów | 50 |
Optymalizacja techniczna strony internetowej dewelopera
Każda inwestycja prezentowana na stronie internetowej musi pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji. Nikt nie kupuje nieruchomości bez wcześniejszego researchu i porównania ofert. Znaczenie ma dosłownie wszystko: lokalizacja, cena, koszty eksploatacji, metraż lokalu, układ pomieszczeń, okolica i wiele, wiele innych. Deweloper powinien zatroszczyć się o to, aby jego wizytówka (czyli strona www), działała bez zarzutu i dostarczała zainteresowanym odpowiedzi na ich pytania. Optymalizacja ma wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Ocenie robotów indeksujących poddawana jest między innymi szybkość ładowania witryny, na którą wpływ ma kod źródłowy, rozmiar grafik oraz adresy URL. Techniczne dostosowanie chroni użytkownika przed frustracją spowodowaną wolnym działaniem, a Ciebie przed zwiększeniem się współczynnika odrzuceń. Jeśli zależy Ci na pozytywnym wizerunku inwestycji, w ramach strategii marketingowej dla dewelopera obowiązkowo uwzględnij działania SEO, a wśród nich:
- usunięcie błędów z kodu źródłowego
- optymalizację treści na stronie, nasycenie frazami kluczowymi
- dostosowanie grafik i zdjęć pod kątem rozmiaru oraz atrybutów ALT i TITLE
- ustawienie przekierowań i optymalizacja adresów URL
- optymalizację meta danych, w tym title strony, description, robots
- udoskonalenie mapy strony pod kątem usprawnienia nawigacji
- wprowadzenie linkowania wewnętrznego
Lokalny marketing deweloperski: pozycjonowanie i Google Moja Firma
Reklama inwestycji deweloperskiej może przebiegać w organicznych wynikach wyszukiwania. Gdy pomyślnie przejdziesz proces optymalizacji strony, czas na pozycjonowanie lokalne – działania zewnętrzne. Strategia na marketing dla deweloperów powinna opierać się na pozyskiwaniu mocnych linków oraz działaniach content marketingowych. Ponadto warto zadbać o stworzenie bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma, która pomoże w dotarciu do lokalnych odbiorców. Aktualnie pozycjonowanie w mapach Google jest darmowe – założeniem wizytówki i jej obsługą możesz zajmować się samodzielnie. Pamiętaj o zoptymalizowaniu profilu oraz uzupełnieniu go o przydatne informacje, w tym dodaniu zdjęć i wizualizacji. Gdy obsługą wizytówki zajmuje się deweloper reklama będzie „szyta na miarę” – wystarczy postępować według wytycznych Google – to całkiem proste! W przypadku napotkania trudności, zawsze możesz skorzystać ze wsparcia specjalistów, zamawiając jednorazową konsultację SEO lub zlecając im prowadzenie wizytówki GMF.
Link building a marketing inwestycji deweloperskich
Nie ma skutecznego pozycjonowania stron bez link buildingu. Udostępnianie linków zewnętrznych na różnego rodzaju portalach pomoże stronie w zwiększeniu zasięgów. Obowiązkowo dopilnuj, aby marketing internetowy Twojej inwestycji deweloperskiej opierał się na pozyskiwaniu wysokiej jakości backlinków. Algorytm Google podczas określania pozycji stron, bierze pod uwagę liczbę i siłę linków. Zwróć uwagę na to, czy odnośniki pochodzą z dobrych witryn, tematycznie związanych z Twoją branżą. Marketing deweloperski idzie w parze z linkami z lokalnych portali informacyjnych, serwisów poświęconych nowym nieruchomościom, a także regionalnej prasy. Budowa wartościowego profilu linków pozwoli Ci sporo zyskać i sprawnie realizować sprzedaż inwestycji.
Content marketing dla deweloperów
Strategia na content marketing internetowy ma celu pozyskać stałych odbiorców, którzy będą zaglądać na Twoją stronę. Jednocześnie Ty zbudujesz świadomość marki i pokażesz się w internecie, jako ekspert w swojej branży. W ramach content marketingu publikuje się angażujące treści w obrębie strony, a także dystrybuuje się je na portale zewnętrzne. Twoi potencjalni Klienci przed zakupem inwestycji chcą dowiedzieć się o niej jak najwięcej, a tym samym rozwiać ewentualne wątpliwości. Niektórzy z nich poszukują na stronie inwestycji ciekawostek i szczegółów o inwestycji. Bogaty content marketing nieruchomości obejmuje też promocję Off-Site, w związku z czym opłaca się np. śledzić lokalne wydarzenia i zaistnieć na nich, jako sponsor bądź partner medialny. Na stronie takiego eventu z pewnością pojawią się użytkownicy, którzy szukają nieruchomości w Twojej okolicy. Jeśli dostarczysz organizatorowi materiały graficzne (a także materiały drukowane), będziesz promował swoją ofertę w szeroki sposób. Tak zbudujesz lepsze relacje z klientami i zwiększysz zaufanie do marki. Content marketingowa reklama dla deweloperów bazuje na różnych kanałach dystrybucji. Są to między innymi:
- atrakcyjny wizualnie blog firmowy na stronie inwestycji
- artykuły eksperckie i poradnikowe publikowane na portalach zewnętrznych
- wartościowe mailingi wysyłane do subskrybentów (e-mail marketing dewelopera)
- marketing wideo: transmisje live w social mediach: na Facebooku, Instagramie, YouTube
- prezentacje z infografikami, kursy oraz e-booki
- ciekawe podcasty i webinary na tematy związane z branżą nieruchomości
- konkursy angażujące odbiorców, influencer marketing dla dewelopera
Ile kosztuje marketing deweloperski prowadzony przez agencję?
Działania marketingowe, które mają zaprezentować inwestycję w unikalny sposób, niestety nie są darmowe. Ich prowadzenie wiąże się z budową wizerunku dewelopera oraz jego oferty w wyszukiwarce internetowej, gdzie konkurencja jest ogromna. Jak już udało nam się ustalić, najistotniejszym elementem układanki jest profesjonalna strona internetowa inwestycji deweloperskiej oraz reklama, która sprowadzi na nią osoby z grupy docelowej.
Marketing dla firm deweloperskich w wyszukiwarkach stanowi kompleksowe wsparcie w procesie pozyskiwania klientów i sprzedaży nieruchomości. Bez względu na koszt reklam, efektywna promocja szybko się zwróci – warunkiem jest inwestycja w SEO lub kampanię Google Ads w profesjonalnej agencji.
Cennik pozycjonowania stron
Postaw na autorską strategię na marketing dla dewelopera – reklamuj się z Afterweb!
Żeby skutecznie prowadzić marketing dewelopera i napędzać sprzedaż inwestycji, trzeba zrozumieć specyfikę tej szczególnej branży. W Afterweb znamy się na rzeczy! Prowadzimy działania SEO i kampanie reklam sponsorowanych dla inwestorów z Polski oraz zza granicy. Planujemy i wdrażamy autorskie pomysły na pozycjonowanie stron internetowych dla deweloperów, dbając o ich zadowolenie na każdym etapie współpracy. Potrafimy docierać do klientów, a także motywować ich do podjęcia kontaktu – robimy to od 2008 roku. Marketing dla inwestycji deweloperskich prowadzimy z najwyższą skutecznością. Działania opieramy na mocnych stronach biznesu. Stawiamy na promocję kilkupoziomową, gdyż w branży deweloperskiej przynosi ona rewelacyjne efekty.
Pozwól, żepoznamy Twoją inwestycję i porozmawiamy o Twoim pomyśle na marketing w wyszukiwarkach. Przygotujemy indywidualną strategię na reklamy i zaplanujemy działania sprzedażowe na najwyższym poziomie. Od lat przekonujemy klientów, że warto inwestować w markę dewelopera, który powierzył nam promocję. Dla Ciebie również przygotujemy specjalną ofertę. nami na pewno osiągniesz sukces w branży. Sprawdź referencje i pozytywne opinie naszych klientów z branży deweloperskiej i nie tylko!
Skuteczny marketing dewelopera – podsumowanie informacji
Reklama inwestycji deweloperskich w Google wymaga połączenia nowoczesnych narzędzi marketingowych, umiejętności targetowania odpowiednich grup docelowych oraz systematycznego śledzenia wyników. Konsekwentne działania korzystnie wpłyną na rozpoznawalność marki i powodzenie całej inwestycji. Skorzystaj z naszego wsparcia w zakresie marketingu organicznego (pozycjonowanie w wyszukiwarce) i reklam sponsorowanych (kampanie Google Ads) i nie martw się o to, jak dotrzeć do klientów. Zapraszamy do owocnej współpracy!