?>

Wykorzystanie kampanii inteligentnej Google Ads w sektorze e-commerce

Kampania inteligentna Google Ads obejmuje 3 typy reklam: tekstową, graficzną i produktową. Zautomatyzowane działania reklamowe doskonale zdają egzamin w sklepach internetowych. Algorytm jest w stanie dopasować reklamy na podstawie preferencji i zachowań użytkowników sieci. System tworzy różne treści promocyjne, a następnie wybiera najtrafniejsze i wyświetla je dobranym grupom docelowym.

Inteligentne kampanie Google Ads nie wymagają ręcznej optymalizacji poszczególnych typów kampanii. Konfiguracja następuje automatycznie i jest nastawiona na realizację konkretnych celów biznesowych. Rola sztucznej inteligencji okazuje się bardzo duża: w kampaniach inteligentnych AI odpowiada za dobór strategii marketingowej, a także kierowanie treści reklamowych i ustalanie stawek. System sam przygotowuje reklamy bazując na otrzymanych materiałach i decyduje o miejscu, w którym zostaną one wyświetlone.

Ten rodzaj kampanii jest skutecznym rozwiązaniem dla sektora e-commerce, ale również dla firm usługowych, chcących poprawić widoczność i zwiększyć sprzedaż. Jej wdrożenie pozwala zaoszczędzić czas i docierać do większej ilości klientów.

Czy ten wpis był dla Ciebie pomocny?

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33