Wykorzystanie kampanii inteligentnej Google Ads w sektorze e-commerce
Kampania inteligentna Google Ads obejmuje 3 typy reklam: tekstową, graficzną i produktową. Zautomatyzowane działania reklamowe doskonale zdają egzamin w sklepach internetowych. Algorytm jest w stanie dopasować reklamy na podstawie preferencji i zachowań użytkowników sieci. System tworzy różne treści promocyjne, a następnie wybiera najtrafniejsze i wyświetla je dobranym grupom docelowym.
Inteligentne kampanie Google Ads nie wymagają ręcznej optymalizacji poszczególnych typów kampanii. Konfiguracja następuje automatycznie i jest nastawiona na realizację konkretnych celów biznesowych. Rola sztucznej inteligencji okazuje się bardzo duża: w kampaniach inteligentnych AI odpowiada za dobór strategii marketingowej, a także kierowanie treści reklamowych i ustalanie stawek. System sam przygotowuje reklamy bazując na otrzymanych materiałach i decyduje o miejscu, w którym zostaną one wyświetlone.
Ten rodzaj kampanii jest skutecznym rozwiązaniem dla sektora e-commerce, ale również dla firm usługowych, chcących poprawić widoczność i zwiększyć sprzedaż. Jej wdrożenie pozwala zaoszczędzić czas i docierać do większej ilości klientów.