Google AdWords to rozpoznawalność i maksymalizacja zysków. Zobacz jak Afterweb zadba o sukces Twojej firmy z miasta Koszalin!
Kiedy zakładasz własne przedsiębiorstwo, zawsze marzysz o niekończącej się kolejce Klientów. Każdy właściciel firmy chce maksymalizować zyski, a najlepszym sposobem na zwrócenie uwagi potencjalnych interesantów jest doskonale przemyślana kampania reklamowa. Afterweb, jako firma z wieloletnim doświadczeniem, bardzo dobrze wie, jakie korzyści niesie ze sobą profesjonalna reklama. Jesteśmy specjalistami nie tylko w usługach SEO, ale również w płatnych kanałach, które są oferowane przez Google. Marketing typu AdWords umożliwi Ci docieranie do nowych Klientów bądź walkę o względy osób regularnie odwiedzających Twoją witrynę. Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy przepis skazany na sukces. Najpierw zdominujesz Koszalin, a z czasem swoją działalność będziesz mógł rozszerzyć o kolejne miasta w naszym kraju. Zainteresowaliśmy Cię?
Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?
Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.
w Google (branża IT)
marki (branża ślubna)
(branża budowlana)
(branża transportowa)
Napisz do nas
Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą
Koszalin to miasto z olbrzymim potencjałem reklamowym. Pomożemy Ci go wykorzystać!
Rynek Staromiejski 1, 75-061 Koszalin
Z dozą zazdrości spoglądasz na największe marki w reprezentowanej przez Ciebie branży? One także zaczynały od zera. O ile ogromne korporacje często mogą pozwolić sobie na równie duże wydatki na poczet marketingu, tak mniejsze przedsiębiorstwa muszą dokładnie analizować każdą inwestycję w reklamę. Usługa AdWords, oferowana przez Google, to wręcz doskonały sposób na relatywnie tanią oraz bardzo skuteczną kampanię. Od wielu lat to właśnie marketing internetowy cieszy się największą popularnością. Nośniki, takie jak ulotki czy chociażby papierowe plakaty powoli odchodzą do przysłowiowego lamusa. Jakie więc korzyści może przynieść Ci kampania AdWords / Ads ukierunkowana na Koszalin? Specjalista od tego typu reklamy zatrudniony w agencji Afterweb pomoże Ci w wyborze dokładnego kanału promocji. Niczym własną kieszeń znamy Display, linki sponsorowane oraz Google Shopping, a żadnych tajemnic przed nami nie kryje również remarketing. Każda z tych opcji umożliwia precyzyjne docieranie do Klientów. Profesjonalnie wykonany AdWords pozwala bardzo dokładnie określać grupę docelową.
Wybierz kampanię Google AdWords ukierunkowaną na Koszalin. Zobacz, z jakich kanałów korzysta firma Afterweb!
Jedną z najpopularniejszych opcji płatnej reklamy w wyszukiwarce Google są linki sponsorowane. Zależy Ci na uzyskaniu maksymalnej efektywności działania stworzonej dla Ciebie kampanii? Proponowany przez nas sposób relatywnie szybko doprowadzi Cię do tytułu regionalnego lidera sprzedaży w każdej branży! Linki sponsorowane Google pozwalają na dopasowanie wyświetlanych odpowiedzi w wyszukiwarce do konkretnego zapytania. Jak to jest możliwe? Wszystko odbywa się przy udziale słów kluczowych. Specjalista AdWords z Afterweb wykona profesjonalną analizę, a Twoja strona internetowa będzie pokazywana jako propozycja na najpopularniejsze frazy w Polsce. Dzięki temu zyskasz szerokie grono nowych Klientów, którzy są zdecydowani na zakup konkretnej usługi bądź konkretnego produktu. Warto zauważyć, że linki sponsorowane Google mają niewielką przewagę nad organicznymi rezultatami pracy wyszukiwarki. Płatne kampanie wyświetlane są na samym szczycie listy SERP. To maksymalizacja szansy na to, że potencjalny interesant trafi na prowadzoną przez Ciebie witrynę. Link sponsorowany obejmuje swoim działaniem geolokalizację.
źródło: Google.pl
Przykładowe frazy lokalne dla miasta Koszalin:
Słowo kluczowe | Średnia miesięczna liczba wyszukań |
---|---|
lakiernik Koszalin | 210 |
agencja sem Koszalin | 10 |
stomatolog Koszalin | 1000 |
mechanik Koszalin | 480 |
google ads Koszalin | 10 |
markizy Koszalin | 30 |
google Koszalin | 20 |
wulkanizacja Koszalin | 880 |
remarketing Koszalin | 10 |
rolety Koszalin | 320 |
źródło: Google.pl
Display, czyli graficzna wizytówka Twojej firmy z miasta Koszalin w wyszukiwarce Google
Linki sponsorowane to jednak niejedyna popularna usługa, oferowana przez płatne kanały Google. Reklama typu Display cieszy się uznaniem przedsiębiorców, którym zależy na promocji marki w zewnętrznych serwisach internetowych. Zaprojektowana w ten sposób kampania wyświetlana jest na różnych portalach, wyróżniających się wysoką jakością treści oraz imponującym wynikiem dziennych odwiedzin przez osoby surfujące po sieci. Do grona takich witryn można zaliczyć nie tylko popularne blogi, ale również lokalne serwisy informacyjne oraz siatkę usług amerykańskiego giganta, czyli nic innego jak YouTube i inne platformy będące własnością firmy Google. Reklama AdWords typu Display charakteryzuje się olbrzymim zasięgiem. Kontekstowa kampania graficzna ma też inne zalety. Z łatwością wpada w oko potencjalnego Klienta, a jej wyświetlanie bez żadnego problemu skierujesz nie tylko na Koszalin, ale także na konkretne osiedle miasta. Co więcej, baner reklamowy Google Display szybko może okazać się graficzną wizytówką Twojej firmy. Warto więc zadbać o to, aby projektowaniem takiej promocji AdWords zajął się doświadczony ekspert.
źródło: sport.pl
Google AdWords uwalnia kreatywność. Zdominuj Koszalin poprzez Shopping i remarketing
Usługi Google AdWords, czyli współczesne Google Ads, ukierunkowane na Koszalin wyróżniają się kilkoma formami promocji Twojego przedsiębiorstwa w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. Display oraz linki sponsorowane dają prowadzonej przez Ciebie firmie multum nowych możliwości. Podobnie jest w przypadku funkcji Google Shopping. Usługa znana w Polsce jako Zakupy to nic innego, jak krótka wizytówka produktowa. Informacje w niej zawarte dają każdemu Klientowi odpowiedź na pytanie, czy prezentowany wynik wyszukiwania jest tym, czego dana osoba poszukuje w internecie. W skład prezentacji towaru wchodzi przede wszystkim jego nazwa oraz realne bądź katalogowe zdjęcie. Jako wykwalifikowani specjaliści polecamy również podanie ceny produktu. Tak zaprojektowana wizytówka Google Shopping wyciśnie maksymalny potencjał z płatnej reklamy AdWords. Doskonałą alternatywą dla wszystkich przedstawionych tutaj opcji jest remarketing Google. Nie od dziś wiadomo, że nie każda wizyta na stronie internetowej oznacza udaną konwersję, czyli finalny zakup produktu. Remarketing umożliwia swego rodzaju śledzenie poczynań niezdecydowanego Klienta. Kampania wyświetlana w formie okienka lub baneru na różnych portalach pozwoli pozostać w pamięci każdego potencjalnego kupca. Taka forma promocji marki w kanałach AdWords dedykowana jest także dla interesantów, którzy mają za sobą udane zakupy w prowadzonym przez Ciebie sklepie. Pomożemy Ci w podbiciu miasta Koszalin!
źródło: Google.pl
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.