Co to jest SERP? To po prostu wyniki wyszukiwania w Google. Właśnie tam będą szukać Cię klienci!

SERP to po prostu strona prezentująca wyniki wyszukiwania Google. Dobre miejsce na niej to pośredni cel wszystkich prac składających się na pozycjonowanie. Aby dobrze wykorzystać obecność w Google SERP warto równocześnie stosować reklamy Ads – zwielokrotnienie przekazu znacznie ułatwi nam dotarcie do licznych klientów. Główny nacisk połóżmy jednak na organiczne wyniki wyszukiwania Google – jest to bowiem efekt długofalowy.
W SERP masz licznych konkurentów. Zadbaj o to, by użytkownik wybrał Ciebie!
Prezentowane przez Google wyniki wyszukiwania składają się nie tylko z adresu, ale też z tytułu i opisu – napisanie dobrego do sztuka, bo miejsca nie jest wiele. Dzięki wykorzystaniu danych strukturalnych możemy też zastosować opisy dodatkowe, które zwiększą widoczność strony w Google SERP. Przekonaj się, jak skuteczni są w tym fachowcy!
Co to jest SERP?
SERP oznacza Search Engine Results Page i jest to strona z wynikami wyszukiwania w Google. Są one podane w kolejności wynikającej z miejsca w rankingu. Składają się z tytułu, opisu, adresu URL, a nierzadko także dodatkowych elementów dodanym dzięki mikroformatom. Znajdziemy tu zarówno wyniki organiczne, jak i reklamy Ads.