Google Ads

Konwersja w sklepie – jak skutecznie zwiększyć jej współczynnik?

Czym jest konwersja sklepu internetowego

Celem każdego przedsiębiorcy w branży e-commerce jest uzyskanie jak największej ilości sprzedaży. Aby było to możliwe, konwersja sklepu internetowego powinna być na naprawdę wysokim poziomie i stale rosnąć. To właśnie wykonanie przez użytkownika pożądanej akcji, jaką może stanowić wypełnienie formularza znajdującego się na stronie, skontaktowanie się z firmą czy finalny zakup towaru zwiększa współczynnik konwersji, przyczyniając się do rozwoju całego sklepu. Obecnie istnieje wiele sposobów na to, by pozytywnie wpłynąć na konwersję w sklepie internetowym. Dowiedz się, w jaki sposób możesz ją zwiększyć – skorzystaj ze sprawdzonych sposobów polecanych przez specjalistów!

Sprawdzone sposoby na to, jak zwiększyć wskaźnik konwersji sklepu internetowego

Wyróżnia się wiele sposobów na zwiększenie konwersji w e-sklepie. Aby współczynnik mógł stale rosnąć, należy dobrze poznać grupę docelową klientów, do których kieruje się ofertę. Szczegółowa analiza odbiorców pozwoli na dostosowanie sklepu internetowego do potrzeb potencjalnych klientów, zarówno w kontekście oferty, stylistyki strony, a także komunikatów czy używanego języka treści. To właśnie na podstawie informacji o odbiorcach możliwe będzie skonstruowanie spójnej strategii. Oprócz analizy grupy docelowej, warto rozważyć wdrożenie następujących zmian.

  • Zadbanie o UX sklepu internetowego przekłada się na zwiększenie konwersji w sklepie internetowym. Współcześnie użytkownicy cenią sobie przejrzystość witryny, jej czytelność, a także intuicyjną nawigację. Im bardziej estetyczna i atrakcyjna jest prezentacja produktów, tym większe prawdopodobieństwo, że wzbudzą one zainteresowanie.
  • Zainwestuj w SEO zgodne z wyszukiwarką oraz potrzebami użytkownika. Pozycjonowanie witryny powinno opierać się nie tylko na uczynieniu jej zgodną z algorytmami, lecz także z wymaganiami użytkowników. Przykładowo, optymalizując treści zawarte na stronie, zwróć uwagę na to, by były one zrozumiałe. Konwersja w sklepie uzależniona jest od tego, jak użytkownicy postrzegają Twoją stronę i czy jest dla nich atrakcyjna – jeżeli zadbasz o SEO oraz content marketing, masz szansę zwiększyć ruch w witrynie.
  • Pozwól użytkownikom wyrażać opinie o Twoim e-sklepie. Chcąc zadbać o to, by konwersja sklepu internetowego była na jak najwyższym poziomie, powinieneś skupić się na zapewnieniu odbiorcom o renomie marki. Zapewnij użytkownikom możliwość dodawania opinii, dzielenia się zdjęciami, jednocześnie wykorzystując je w swojej komunikacji. Zachęcaj klientów do dzielenia się opiniami w Google. Dzięki temu uczynisz swój sklep bardziej rozpoznawalnym!

 

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (2 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33