Dlaczego warto postawić na remarketing w Google AdWords?

Remarketing Google AdWords
2 grudnia 2017

Sieć reklamowa Google to największa tego typu struktura w internecie. W naszym kraju dociera ona do zawrotnej liczby 92% użytkowników, co jest wynikiem imponującym na tyle, że nie sposób zbagatelizować tego źródła promocji. W jej ramach reklamy wyświetlane są na wszystkich najpopularniejszych serwisach i portalach naszego kraju, a także na stronach aukcyjnych i forach internetowych.

Wszystko co należy zrobić, aby móc w pełni wykorzystać remarketing, to zaplanować budżet, jaki chcemy wydać na promocję i dołączyć do Google AdWords. Nic prostszego, a poniżej kilka słów o tym, jak działa remarketing w AdWords i dlaczego warto z niego korzystać.

Każde wejście potencjalnego klienta na twoją stronę to unikalny przypadek, jeden użytkownik trafi do Ciebie, by przejrzeć aktualne promocje, kolejny, by kupić upatrzony artykuł, następny, by wypełnić koszyk i nie dokończyć zakupów, jeszcze inny będzie natomiast przeglądał oferty konkretnych modeli i produktów. Nie sposób wrzucić tych wszystkich wizyt do jednego worka, prawda?

Podstawową funkcjonalnością remarketingu w Google AdWords jest możliwość pogrupowania wszystkich tych rodzajów odwiedzin i wyświetlania odpowiednich reklam naszym stałym klientom oraz tym, którzy nie dokończyli zakupów w naszym sklepie. Na początek jednak powiedzmy kilka słów więcej o samej idei remarketingu.

Remarketing Google AdWords – jak to działa?

Kiedy Twój potencjalny klient trafia na Twoją stronę i z jakiegoś bliżej nieznanego powodu decyduje się ją zamknąć, wtedy wkracza do akcji remarketing, którego zadaniem jest przypominanie o stronie użytkownikowi, który już ją opuścił. Reklamy przybierają najczęściej postać przykuwających uwagę banerów graficznych z logo firmy i hasłem reklamowym – tego rodzaju reklamy bez trudu zrobisz własnoręcznie w prostym w obsłudze edytorze od Google. Możliwe jest też wybranie formuły remarketingu dynamicznego. Charakteryzuje się on tym, że wyświetla użytkownikowi, który odwiedził sklep już chociaż raz, reklamę konkretnego produktu, jakim ten był zainteresowany.

Remarketing AdWords

Dzięki temu łatwemu do zrozumienia schematowi działania remarketingu, jesteśmy w stanie odzyskać nawet do 70% klientów, którzy porzucili przeglądanie naszej oferty. Z Google AdWords klienci, którzy byli na stronie, ale się nie zdecydowali, mogą szybko do ciebie powrócić, kiedy tylko odpowiednia reklama przypomni im o nowej promocji, pozostawionym koszyku lub rabacie specjalnym. Nie warto czekać, sprawdź, ile możesz zyskać dzięki remarketingowi. Skontaktuj się z nami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *