Od dzisiaj możecie przeglądać Afterweb.pl w świeżej odsłonie 3.0 Zobaczcie, z jakimi wyzwaniami projektu się zmierzyliśmy i co dokładnie zmieniliśmy. Oto serwis zaprojektowany z myślą o Was. Rebranding, opracowanie identyfikacji wizualnej, więcej funkcji i jeszcze lepsza nawigacja: to wszystko od dziś czeka na osoby, odwiedzające naszą stronę. Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba Afterweb w zupełnie nowej wersji 3.0 – zapraszamy!
Rebranding – opracowanie nowego logo Afterweb 3.0
Nad opracowaniem nowego logo naszej Agencji pracowały aż 4 firmy. Zdecydowaliśmy się stworzyć logotyp od podstaw, kładąc nacisk na design i prostotę formy. Odrzuciliśmy 16 koncepcji projektowych. Wybór padł na intensywny odcień koloru pomarańczowego i nowoczesny font, sprzyjający wzmocnieniu rozpoznawalności firmy na rynku. W efekcie powstało logo w wersji 3.0, które oddaje charakter marki i emanuje znakomitą energią. Wisienką na torcie jest sygnet, który nawiązuje do wzrostu.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Odświeżenie wizerunku firmy przez stworzenie zupełnie nowego logotypu
▪️ Rebranding marki: stworzenie nowej identyfikacji wizualnej z księgą znaków
▪️ Opracowanie sygnetu, symbolizującego wzrost i rozwój
Najważniejsze zmiany:
▪️ Stworzenie nowoczesnego, estetycznego logo Afterweb 3.0
▪️ Wprowadzenie logotypu w nowej, wyrazistej kolorystyce na białym tle
▪️ Przygotowanie kilku rozbudowanych wersji logo, zawierających tagline
Afterweb.pl – od wstępnego projektu po realizację:
3gotowe projekty |
118hprojektowania |
240hkodowania |
75hdebugowania |
Nasi Specjaliści – Twój Sukces |
17odrzuconych |
6team |
27project |
709wysłanych |
Koncepcja w pigułce:
▪️ Kompleksowy rebranding, zmiana wizerunku marki Afterweb
▪️ Uporządkowanie hierarchii, poprawa prezentacji graficznej
▪️ Zaprojektowanie nowych layoutów i nowego logo firmowego
▪️ Wdrożenie minimalistycznej, atrakcyjnej strony przyjaznej użytkownikom
Najważniejsze zmiany:
▪️ Opracowanie nowej, spójnej identyfikacji wizualnej z księgą znaków
▪️ Stworzenie 8 nowych makiet podstron oraz autorskiego pop-upu
▪️ Ustrukturyzowanie całej strony, czytelne przedstawienie oferty
▪️ Zakodowanie funkcjonalnych layoutów i customowych animacji
1. Nowy projekt strony głównej – Afterweb.pl
Przebudowa strony głównej miała na celu ułatwienie użytkownikom poznania naszej oferty. Aby dostosować serwis do potrzeb Klientów, zmieniliśmy strukturę menu nawigacyjnego i usunęliśmy część treści. Wdrożyliśmy skuteczne grafiki i przyciski Call To Action. Nowy layout jest intuicyjny, funkcjonalny oraz utrzymany w minimalistycznym, nowoczesnym stylu.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Skrócenie strony głównej, ujednolicenie stylu, zastosowanie nowego layoutu
▪️ Nadanie minimalistycznej formy, uporządkowanie wszystkich treści
▪️ Wdrożenie designerskiej prezentacji graficznej i animacji
Najważniejsze zmiany:
▪️ Uproszczenie prezentacji przez zastosowanie nowoczesnych grafik
▪️ Ograniczenie ilości tekstu – pełna koncentracja uwagi na ofercie
▪️ Czytelne zaprezentowanie statusu firmy Google Partner
2. Podstrona Pozycjonowanie stron – co się zmieniło?
Nowa podstrona poświęcona naszej najważniejszej ofercie – pozycjonowaniu stron, została zaprojektowana tak, by służyć pozyskiwaniu nowych klientów. Poprawiliśmy prezentację wizualną, zadbaliśmy o stonowany design oraz łatwość nawigacji. Na stronie dominują nasze firmowe kolory: czerń, pomarańcz i odcienie szarości, które są spójne z odświeżonym layoutem.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Wdrożenie nowego layoutu, skoncentrowanego na prezentacji oferty
▪️ Zastosowanie struktury, nastawionej na pozyskiwanie leadów i sprzedaż usług
▪️ Wyeliminowanie zbędnych elementów i uporządkowanie podstrony
Najważniejsze zmiany:
▪️ Przejrzyste zaprezentowanie usługi pozycjonowania stron w Google
▪️ Uproszczenie struktury komunikacji z potencjalnym klientem
▪️ Nadanie podstronie stonowanego designu, zgodnego z nową identyfikacją wizualną
3. Podstrona Google Ads i jej nowa odsłona
Nowa makieta podstrony Reklamy Google to połączenie minimalistycznego designu z animowanymi elementami. Zależało nam na nowoczesnej formie i spójności z resztą podstron. Harmonijny, prosty układ oznacza korzyści dla użytkownika, dlatego wiele uwagi poświęciliśmy czytelnej strukturze, sprzyjającej wysyłaniu zapytań ofertowych.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Przebudowa struktury ofertowej, związanej z Kampaniami Google Ads
▪️ Wdrożenie nowych atrakcyjnych sekcji, sprzyjających zdobywaniu leadów
▪️ Wprowadzenie istotnych zmian na poziomie prezentacji graficznej
Najważniejsze zmiany:
▪️ Uzyskanie funkcjonalnej podstrony ofertowej, spójnej z nową identyfikacją marki
▪️ Podniesienie jakości prezentacji poprzez nowe grafiki, treści i layout
▪️ Kreatywne przedstawienie oferty z wykorzystaniem nowoczesnych animacji
4. Podstrona O firmie – poznajmy się bliżej!
Na podstronie O firmie ulepszyliśmy wygląd i kolorystykę, a także uporządkowaliśmy hierarchię wyświetlanych elementów. Ograniczyliśmy treść na rzecz atrakcyjnych grafik. Skupiliśmy się na kreatywnym przedstawieniu naszych pracowników i wartości, jakimi kierujemy się w pracy. Szeregi afterwebowej brygady zaprezentowanej w tej zakładce powiększyły się o Specjalistę do spraw uszczęśliwiania – Bentleya – który ochoczo zapozował do zdjęcia biznesowego.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Wyeksponowanie nowego motto Agencji: Nasi specjaliści – Twój sukces
▪️ Czytelny opis misji, strategii działania i doświadczenia w branży
▪️ Zaprezentowanie firmy w liczbach
Najważniejsze zmiany:
▪️ Wdrożenie nowoczesnej podstrony, służącej poznaniu naszej firmy i pracowników
▪️ Połączenie animacji ze strukturą treści oraz nowymi elementami graficznymi
▪️ Usprawnienie użytkownikom nawigacji
5. Podstrona Referencje po modyfikacjach
Podstrona z referencjami zyskała atrakcyjną formę dzięki zdjęciom naszych Klientów i przygotowanym przez nich opiniom na piśmie. Całość jest przyjazna w odbiorze za sprawą autorskiego layoutu. Na podstronie umieściliśmy listy referencyjne przygotowane przez kontrahentów oraz nasze podsumowania wybranych realizacji w zakresie pozycjonowania stron i kampanii Google Ads.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Skatalogowanie referencji, przygotowanych przez klientów naszej Agencji
▪️ Czytelne przedstawienie rekomendacji z możliwością ich pobrania
▪️ Zastosowanie nowego, atrakcyjnego layoutu naszego autorstwa
Najważniejsze zmiany:
▪️ Całkowita przebudowa podstrony zgodna z nową identyfikacją wizualną marki
▪️ Zebranie listów referencyjnych od klientów: z pieczątką firmową i podpisem
▪️ Prezentacja zweryfikowanych referencji wraz z prawdziwymi zdjęciami klientów
6. Blog firmowy z nowym, ulepszonym układem
Nasz firmowy blog w nowej odsłonie obejmuje wpisy poradnikowe oraz sprzedażowe. Uatrakcyjniliśmy formę przekazu wartościowych treści. Teksty zostały ustrukturyzowane, dzięki czemu całość stała się bardziej czytelna i utrzymana w nowoczesnym, a zarazem prostym stylu.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Zmiana kolorów i layoutu podstrony
▪️ Wyeksponowanie trzech najnowszych wpisów blogowych
▪️ Podpięcie najchętniej czytanych i komentowanych artykułów
Najważniejsze zmiany:
▪️ Nadanie blogowi designerskiej formy
▪️ Ustrukturyzowanie podstrony pod kątem wygody i potrzeb użytkownika
▪️ Wprowadzenie animacji i nowych elementów graficznych
7. Wpis blogowy – zmiana z wersji 2.0 na 3.0
Wpisy blogowe zyskały odświeżony wygląd. Od teraz są prezentowane w nowym układzie 3.0, który znacząco poprawia odbiór tekstu. Każdy artykuł wyróżnia tematyczna grafika, tzw. hero image. Usunęliśmy chaotyczne elementy i formularz kontaktowy, który rozpraszał uwagę. Aktualny layout sprzyja przeglądaniu wpisów i wydłuża czas, spędzony na blogu.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Opracowanie nowego layoutu i spójnej struktury, poprawiającej czytelność
▪️ Wdrożenie funkcjonalnego sidebaru z listą kategorii i profesjonalnego designu
▪️ Usunięcie rozpraszających elementów – skupienie uwagi czytelnika na tekście
Najważniejsze zmiany:
▪️ Zastosowanie przyjaznego układu wpisów, który zwiększa atrakcyjność treści
▪️ Wyróżnienie najpopularniejszych oraz polecanych wpisów blogowych
▪️ Ułatwienie użytkownikom nawigacji po blogu poprzez ustrukturyzowanie kategorii
8. Zakładka Kontakt – porozmawiajmy o Waszych potrzebach
Podstrona Kontakt to miejsce, gdzie ma panować idealny porządek. Zdecydowaliśmy się na minimalistyczny układ formularza. Obok podaliśmy wyłącznie niezbędne informacje: godziny otwarcia firmy, adres, telefon i e-mail. Czytelna, przejrzysta forma zachęca do wypełnienia tabeli oraz wysłania wiadomości.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Uporządkowanie układu
▪️ Wdrożenie prostego formularza, który koncentruje uwagę na sobie
▪️ Wyeksponowanie telefonu i e-maila bez potrzeby scrollowania
Najważniejsze zmiany:
▪️ Usunięcie tła i uproszczenie formy
▪️ Zastosowanie układu, który sprzyja wysłaniu zapytania ofertowego
▪️ Uwzględnienie niezbędnych informacji w jednym widoku
9. Formularz Pop-up w nowym wydaniu
Chcieliśmy stworzyć intuicyjny, przejrzysty pop-up, który nie będzie irytował użytkowników. Nowa tabela jest dopasowana do odświeżonego layoutu i stylu strony, a co za tym idzie, zachęca do wysłania zapytania ofertowego. Harmonijna, minimalistyczna forma pozbawiona rozpraszaczy koncentruje uwagę wyłącznie na wypełnieniu formularza.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Zaprojektowanie okna pop-up, które skupia uwagę na złożeniu zapytania
▪️ Osiągnięcie spójności pop-upu z nową identyfikacją wizualną strony
▪️ Usunięcie rozpraszającego tła
Najważniejsze zmiany:
▪️ Pop-up zaprojektowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych użytkowników
▪️ Uporządkowanie i ujednolicenie stylu formularza kontaktowego
▪️ Maksymalne uproszczenie układu
10. Responsive Web Design, czyli jak projektując jedną stronę musieliśmy zrobić trzy
Kod naszej nowej strony został dostosowany dla 3 kluczowych wersji: mobile+, laptop, desktop Full HD. Od teraz każdy może wygodnie przeglądać afterweb.pl na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Serwis responsywnie wykorzystuje informacje dotyczące wielkości ekranu użytkownika. W efekcie działa bez zarzutu na ekranach różnej wielkości i o różnych rozdzielczościach. Zadbaliśmy też o szybkość ładowania – dzięki wdrożonym działaniom strona jest wydajna, a treści czy obrazy płynnie się wczytują.
Koncepcja w pigułce:
▪️ Przygotowanie 3 autorskich wersji serwisu w technologii RWD
▪️ Wdrożenie responsywnego, wysoce funkcjonalnego layoutu pod ujęcie mobilne
▪️ Zapewnienie spójności wizualnej i łatwości nawigacji
Najważniejsze zmiany:
▪️ Podniesienie funkcjonalności witryny przez istotne zmiany w kodzie
▪️ Zaprojektowanie serwisu zgodnie z zasadami Responsive Web Design
▪️ Rozbudowanie strony firmowej pod większe rozdzielczości
Nowa strona jest do Waszej dyspozycji! A my dzisiaj świętujemy całym zespołem na kolacji z szampanem
Uruchomienie Afterweb.pl w odsłonie 3.0 to dla nas wielki sukces, zwieńczenie wielomiesięcznych zmagań i początek wspaniałej podróży. Poświęciliśmy wiele uwagi każdemu szczegółowi: zaczynając od długich godzin spędzonych na projektowaniu i programowaniu, a kończąc na wprowadzaniu poprawek i nadawaniu stronie idealnego, ostatecznego kształtu. Dzięki nowej odsłonie serwisu możemy lepiej prezentować nasze usługi i docierać do większej liczby klientów.
Czekaliśmy na ten moment bardzo długo, a praca nad trzecią wersją strony Afterweb 3.0 była dla nas prawdziwym wyzwaniem. Finalnie udało nam się zrealizować projekt, który w 200% spełnia nasze oczekiwania. I choć nie było łatwo, bo mierzyliśmy się z różnymi wyzwaniami i problemami technicznymi, wspólnymi siłami daliśmy radę. Od dziś możemy z dumą prezentować stronę Afterweb 3.0 w Internecie. Jesteśmy pewni, że nasz nowy serwis przypadnie Wam do gustu!