Z życia firmy

Nowa strona Afterweb 3.0 jest Online. Zobacz, jak się zmieniliśmy!

afterweb 3.0 grafika-tytułowa

Od dzisiaj możecie przeglądać Afterweb.pl w świeżej odsłonie 3.0 Zobaczcie, z jakimi wyzwaniami projektu się zmierzyliśmy i co dokładnie zmieniliśmy. Oto serwis zaprojektowany z myślą o Was. Rebranding, opracowanie identyfikacji wizualnej, więcej funkcji i jeszcze lepsza nawigacja: to wszystko od dziś czeka na osoby, odwiedzające naszą stronę. Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba Afterweb w zupełnie nowej wersji 3.0 – zapraszamy!

Rebranding – opracowanie nowego logo Afterweb 3.0

Nad opracowaniem nowego logo naszej Agencji pracowały aż 4 firmy. Zdecydowaliśmy się stworzyć logotyp od podstaw, kładąc nacisk na design i prostotę formy. Odrzuciliśmy 16 koncepcji projektowych. Wybór padł na intensywny odcień koloru pomarańczowego i nowoczesny font, sprzyjający wzmocnieniu rozpoznawalności firmy na rynku. W efekcie powstało logo w wersji 3.0, które oddaje charakter marki i emanuje znakomitą energią. Wisienką na torcie jest sygnet, który nawiązuje do wzrostu.

Nowe logo Afterweb

Koncepcja w pigułce:

▪️ Odświeżenie wizerunku firmy przez stworzenie zupełnie nowego logotypu

▪️ Rebranding marki: stworzenie nowej identyfikacji wizualnej z księgą znaków

▪️ Opracowanie sygnetu, symbolizującego wzrost i rozwój

Najważniejsze zmiany:

▪️ Stworzenie nowoczesnego, estetycznego logo Afterweb 3.0

▪️ Wprowadzenie logotypu w nowej, wyrazistej kolorystyce na białym tle

▪️ Przygotowanie kilku rozbudowanych wersji logo, zawierających tagline

Afterweb.pl – od wstępnego projektu po realizację:

3

gotowe projekty
wyrzucone do kosza

118h

projektowania
graficznego

240h

kodowania
strony

75h

debugowania
strony

Logo - Afterweb - czarne

Nasi Specjaliści – Twój Sukces

17

odrzuconych
wersji logotypu

6

team
leaderów

27

project
meetingów

709

wysłanych
e-maili

Koncepcja w pigułce:

▪️ Kompleksowy rebranding, zmiana wizerunku marki Afterweb

▪️ Uporządkowanie hierarchii, poprawa prezentacji graficznej

▪️ Zaprojektowanie nowych layoutów i nowego logo firmowego

▪️ Wdrożenie minimalistycznej, atrakcyjnej strony przyjaznej użytkownikom

Najważniejsze zmiany:

▪️ Opracowanie nowej, spójnej identyfikacji wizualnej z księgą znaków

▪️ Stworzenie 8 nowych makiet podstron oraz autorskiego pop-upu

▪️ Ustrukturyzowanie całej strony, czytelne przedstawienie oferty

▪️ Zakodowanie funkcjonalnych layoutów i customowych animacji

1. Nowy projekt strony głównej – Afterweb.pl

Przebudowa strony głównej miała na celu ułatwienie użytkownikom poznania naszej oferty. Aby dostosować serwis do potrzeb Klientów, zmieniliśmy strukturę menu nawigacyjnego i usunęliśmy część treści. Wdrożyliśmy skuteczne grafiki i przyciski Call To Action. Nowy layout jest intuicyjny, funkcjonalny oraz utrzymany w minimalistycznym, nowoczesnym stylu.

Nowa strona Afterweb

Koncepcja w pigułce:

▪️ Skrócenie strony głównej, ujednolicenie stylu, zastosowanie nowego layoutu

▪️ Nadanie minimalistycznej formy, uporządkowanie wszystkich treści

▪️ Wdrożenie designerskiej prezentacji graficznej i animacji

Najważniejsze zmiany:

▪️ Uproszczenie prezentacji przez zastosowanie nowoczesnych grafik

▪️ Ograniczenie ilości tekstu – pełna koncentracja uwagi na ofercie

▪️ Czytelne zaprezentowanie statusu firmy Google Partner

2. Podstrona Pozycjonowanie stron – co się zmieniło?

Nowa podstrona poświęcona naszej najważniejszej ofercie – pozycjonowaniu stron, została zaprojektowana tak, by służyć pozyskiwaniu nowych klientów. Poprawiliśmy prezentację wizualną, zadbaliśmy o stonowany design oraz łatwość nawigacji. Na stronie dominują nasze firmowe kolory: czerń, pomarańcz i odcienie szarości, które są spójne z odświeżonym layoutem.

Nowa podstrona pozycjonowanie stron

Koncepcja w pigułce:

▪️ Wdrożenie nowego layoutu, skoncentrowanego na prezentacji oferty

▪️ Zastosowanie struktury, nastawionej na pozyskiwanie leadów i sprzedaż usług

▪️ Wyeliminowanie zbędnych elementów i uporządkowanie podstrony

Najważniejsze zmiany:

▪️ Przejrzyste zaprezentowanie usługi pozycjonowania stron w Google

▪️ Uproszczenie struktury komunikacji z potencjalnym klientem

▪️ Nadanie podstronie stonowanego designu, zgodnego z nową identyfikacją wizualną

3. Podstrona Google Ads i jej nowa odsłona

Nowa makieta podstrony Reklamy Google to połączenie minimalistycznego designu z animowanymi elementami. Zależało nam na nowoczesnej formie i spójności z resztą podstron. Harmonijny, prosty układ oznacza korzyści dla użytkownika, dlatego wiele uwagi poświęciliśmy czytelnej strukturze, sprzyjającej wysyłaniu zapytań ofertowych.

Nowa podstrona reklamy Google Ads

Koncepcja w pigułce:

▪️ Przebudowa struktury ofertowej, związanej z Kampaniami Google Ads

▪️ Wdrożenie nowych atrakcyjnych sekcji, sprzyjających zdobywaniu leadów

▪️ Wprowadzenie istotnych zmian na poziomie prezentacji graficznej

Najważniejsze zmiany:

▪️ Uzyskanie funkcjonalnej podstrony ofertowej, spójnej z nową identyfikacją marki

▪️ Podniesienie jakości prezentacji poprzez nowe grafiki, treści i layout

▪️ Kreatywne przedstawienie oferty z wykorzystaniem nowoczesnych animacji

4. Podstrona O firmie – poznajmy się bliżej!

Na podstronie O firmie ulepszyliśmy wygląd i kolorystykę, a także uporządkowaliśmy hierarchię wyświetlanych elementów. Ograniczyliśmy treść na rzecz atrakcyjnych grafik. Skupiliśmy się na kreatywnym przedstawieniu naszych pracowników i wartości, jakimi kierujemy się w pracy. Szeregi afterwebowej brygady zaprezentowanej w tej zakładce powiększyły się o Specjalistę do spraw uszczęśliwiania – Bentleya – który ochoczo zapozował do zdjęcia biznesowego.

Nowa podstrona o firmie

Koncepcja w pigułce:

▪️ Wyeksponowanie nowego motto Agencji: Nasi specjaliści – Twój sukces

▪️ Czytelny opis misji, strategii działania i doświadczenia w branży

▪️ Zaprezentowanie firmy w liczbach

Najważniejsze zmiany:

▪️ Wdrożenie nowoczesnej podstrony, służącej poznaniu naszej firmy i pracowników

▪️ Połączenie animacji ze strukturą treści oraz nowymi elementami graficznymi

▪️ Usprawnienie użytkownikom nawigacji

5. Podstrona Referencje po modyfikacjach

Podstrona z referencjami zyskała atrakcyjną formę dzięki zdjęciom naszych Klientów i przygotowanym przez nich opiniom na piśmie. Całość jest przyjazna w odbiorze za sprawą autorskiego layoutu. Na podstronie umieściliśmy listy referencyjne przygotowane przez kontrahentów oraz nasze podsumowania wybranych realizacji w zakresie pozycjonowania stron i kampanii Google Ads.

Zmiany na podstronie referencje

Koncepcja w pigułce:

▪️ Skatalogowanie referencji, przygotowanych przez klientów naszej Agencji

▪️ Czytelne przedstawienie rekomendacji z możliwością ich pobrania

▪️ Zastosowanie nowego, atrakcyjnego layoutu naszego autorstwa

Najważniejsze zmiany:

▪️ Całkowita przebudowa podstrony zgodna z nową identyfikacją wizualną marki

▪️ Zebranie listów referencyjnych od klientów: z pieczątką firmową i podpisem

▪️ Prezentacja zweryfikowanych referencji wraz z prawdziwymi zdjęciami klientów

6. Blog firmowy z nowym, ulepszonym układem

Nasz firmowy blog w nowej odsłonie obejmuje wpisy poradnikowe oraz sprzedażowe. Uatrakcyjniliśmy formę przekazu wartościowych treści. Teksty zostały ustrukturyzowane, dzięki czemu całość stała się bardziej czytelna i utrzymana w nowoczesnym, a zarazem prostym stylu.

Blog firmowy Afterweb nowa wersja

Koncepcja w pigułce:

▪️ Zmiana kolorów i layoutu podstrony

▪️ Wyeksponowanie trzech najnowszych wpisów blogowych

▪️ Podpięcie najchętniej czytanych i komentowanych artykułów

Najważniejsze zmiany:

▪️ Nadanie blogowi designerskiej formy

▪️ Ustrukturyzowanie podstrony pod kątem wygody i potrzeb użytkownika

▪️ Wprowadzenie animacji i nowych elementów graficznych

7. Wpis blogowy – zmiana z wersji 2.0 na 3.0

Wpisy blogowe zyskały odświeżony wygląd. Od teraz są prezentowane w nowym układzie 3.0, który znacząco poprawia odbiór tekstu.  Każdy artykuł wyróżnia tematyczna grafika, tzw. hero image. Usunęliśmy chaotyczne elementy i formularz kontaktowy, który rozpraszał uwagę. Aktualny layout sprzyja przeglądaniu wpisów i wydłuża czas, spędzony na blogu.

Nowy layout wpisy blogowe

Koncepcja w pigułce:

▪️ Opracowanie nowego layoutu i spójnej struktury, poprawiającej czytelność

▪️ Wdrożenie funkcjonalnego sidebaru z listą kategorii i profesjonalnego designu

▪️ Usunięcie rozpraszających elementów – skupienie uwagi czytelnika na tekście

Najważniejsze zmiany:

▪️ Zastosowanie przyjaznego układu wpisów, który zwiększa atrakcyjność treści

▪️ Wyróżnienie najpopularniejszych oraz polecanych wpisów blogowych

▪️ Ułatwienie użytkownikom nawigacji po blogu poprzez ustrukturyzowanie kategorii

8. Zakładka Kontakt – porozmawiajmy o Waszych potrzebach

Podstrona Kontakt to miejsce, gdzie ma panować idealny porządek. Zdecydowaliśmy się na minimalistyczny układ formularza. Obok podaliśmy wyłącznie niezbędne informacje: godziny otwarcia firmy, adres, telefon i e-mail. Czytelna, przejrzysta forma zachęca do wypełnienia tabeli oraz wysłania wiadomości.

Nowy formularz kontaktowy Afterweb

Koncepcja w pigułce:

▪️ Uporządkowanie układu

▪️ Wdrożenie prostego formularza, który koncentruje uwagę na sobie

▪️ Wyeksponowanie telefonu i e-maila bez potrzeby scrollowania

Najważniejsze zmiany:

▪️ Usunięcie tła i uproszczenie formy

▪️ Zastosowanie układu, który sprzyja wysłaniu zapytania ofertowego

▪️ Uwzględnienie niezbędnych informacji w jednym widoku

9. Formularz Pop-up w nowym wydaniu

Chcieliśmy stworzyć intuicyjny, przejrzysty pop-up, który nie będzie irytował użytkowników. Nowa tabela jest dopasowana do odświeżonego layoutu i stylu strony, a co za tym idzie, zachęca do wysłania zapytania ofertowego. Harmonijna, minimalistyczna forma pozbawiona rozpraszaczy koncentruje uwagę wyłącznie na wypełnieniu formularza.

Nowy formularz pop-up

Koncepcja w pigułce:

▪️ Zaprojektowanie okna pop-up, które skupia uwagę na złożeniu zapytania

▪️ Osiągnięcie spójności pop-upu z nową identyfikacją wizualną strony

▪️ Usunięcie rozpraszającego tła

Najważniejsze zmiany:

▪️ Pop-up zaprojektowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych użytkowników

▪️ Uporządkowanie i ujednolicenie stylu formularza kontaktowego

▪️ Maksymalne uproszczenie układu

10. Responsive Web Design, czyli jak projektując jedną stronę musieliśmy zrobić trzy

Kod naszej nowej strony został dostosowany dla 3 kluczowych wersji: mobile+, laptop, desktop Full HD. Od teraz każdy może wygodnie przeglądać afterweb.pl na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Serwis responsywnie wykorzystuje informacje dotyczące wielkości ekranu użytkownika. W efekcie działa bez zarzutu na ekranach różnej wielkości i o różnych rozdzielczościach. Zadbaliśmy też o szybkość ładowania – dzięki wdrożonym działaniom strona jest wydajna, a treści czy obrazy płynnie się wczytują.

Dwie wersje strony mobile-desktop

Koncepcja w pigułce:

▪️ Przygotowanie 3 autorskich wersji serwisu w technologii RWD

▪️ Wdrożenie responsywnego, wysoce funkcjonalnego layoutu pod ujęcie mobilne

▪️ Zapewnienie spójności wizualnej i łatwości nawigacji

Najważniejsze zmiany:

▪️ Podniesienie funkcjonalności witryny przez istotne zmiany w kodzie

▪️ Zaprojektowanie serwisu zgodnie z zasadami Responsive Web Design

▪️ Rozbudowanie strony firmowej pod większe rozdzielczości

Nowa strona jest do Waszej dyspozycji! A my dzisiaj świętujemy całym zespołem na kolacji z szampanem

Uruchomienie Afterweb.pl w odsłonie 3.0 to dla nas wielki sukces, zwieńczenie wielomiesięcznych zmagań i początek wspaniałej podróży. Poświęciliśmy wiele uwagi każdemu szczegółowi: zaczynając od długich godzin spędzonych na projektowaniu i programowaniu, a kończąc na wprowadzaniu poprawek i nadawaniu stronie idealnego, ostatecznego kształtu. Dzięki nowej odsłonie serwisu możemy lepiej prezentować nasze usługi i docierać do większej liczby klientów.

Czekaliśmy na ten moment bardzo długo, a praca nad trzecią wersją strony Afterweb 3.0 była dla nas prawdziwym wyzwaniem. Finalnie udało nam się zrealizować projekt, który w 200% spełnia nasze oczekiwania. I choć nie było łatwo, bo mierzyliśmy się z różnymi wyzwaniami i problemami technicznymi, wspólnymi siłami daliśmy radę. Od dziś możemy z dumą prezentować stronę Afterweb 3.0 w Internecie. Jesteśmy pewni, że nasz nowy serwis przypadnie Wam do gustu!

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (4 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33