Skuteczne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych to złożony i momentami skomplikowany proces. Nie ma tutaj znaczenia, jaką dokładnie branżę reprezentujesz. Wyróżnienie się na tle licznej konkurencji oraz zdobycie rzeszy Klientów będzie wymagało od Ciebie podjęcia szeregu działań. Mowa tutaj także o promocji brandu. Jeśli zastanawiasz się nad wprowadzeniem w swój biznesplan płatnych reklam internetowych w Google, mamy doskonałą informację! To na dzień dzisiejszy jeden z najefektywniejszych sposobów na docieranie do ogromnej liczby potencjalnych kontrahentów. W tym przypadku płacisz jedynie za realne kliknięcia, a nie za samo wyświetlenie odnośnika do Twojej strony. Dlatego też profesjonalna obsługa Google Ads w doświadczonej agencji będzie najlepszym wyborem, jeżeli nie chcesz przepalać sporej sumy pieniędzy. Jak wycisnąć maksimum z budżetu miesięcznego i gdzie szukać szansy na zdobycie nowych Klientów? Kampanię w Google Ads może uruchomić każdy, jednakże nie każdy zrobi to w sposób opłacalny dla biznesu.
Jak wygląda obsługa Google Ads w Afterweb?
Do trudnego tematu, jakim bez wątpienia jest skuteczna reklama sponsorowana w wyszukiwarce, podchodzimy z należytym profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem. Posiadamy blisko 15 lat doświadczenia w marketingu internetowym (SEM), dlatego doskonale wiemy, czego oczekują od nas nasi partnerzy oraz jakie rezultaty będą dla nich zadowalające. Obsługa Google Ads (dawniej AdWords) w agencji Afterweb opiera się na transparentności zasad i regularnej komunikacji z Klientem. Na bieżąco monitorujemy efekty kampanii, wprowadzając niezbędne zmiany w stawkach, budżetach czy nawet strategii reklamowej. Do efektywnych działań promocyjnych potrzebujesz zaufanego opiekuna, który na własne oczy obserwował największe zmiany w branży marketingowej. Dzięki współpracy z nami nie musisz się martwić o działania konkurentów, tworzenie maksymalnie skutecznych przekazów online oraz dostosowanie atrakcyjnych stawek. Wykwalifikowani eksperci zajmą się Twoimi kampaniami, a Ty skupisz się na rozwijaniu biznesu po pozyskaniu dziesiątek nowych kontrahentów.
Dobór fraz kluczowych i wycena obsługi kampanii Google Ads
Budowa domu, który ma przetrwać dziesiątki lat, rozpoczyna się od postawienia fundamentów. Jeżeli chcesz zrealizować swoje założenia, powinny być one solidne. Podobna zasada obowiązuje w przypadku reklamy w wyszukiwarce. Tutaj fundamentem są słowa kluczowe. Stanowią one swego rodzaju łącznik pomiędzy zapytaniami użytkowników sieci a rezultatami, jakie Google pokazuje potencjalnemu Klientowi na pierwszej stronie. Kolejne będą już pomijane, dlatego odpowiedni dobór fraz kluczowych uznawany jest za clue skutecznej promocji online. Tutaj rozpoczyna się również obsługa kampanii AdWords i już w tym momencie jesteś w stanie rozpoznać, czy wybrana przez Ciebie agencja cechuje się wysokim profesjonalizmem działania. Absolutnym standardem w Afterweb jest wybór wyłącznie sprzedażowych haseł – to pozycje generujące największy ruch wśród osób wyraźnie zainteresowanych Twoim asortymentem bądź świadczonymi przez Ciebie usługami. Sporządzenie listy fraz kluczowych w ten sposób sprawi, że kampania nie będzie klikana po nietransakcyjnych hasłach, a sam budżet zostanie przeznaczony na skuteczne docieranie do precyzyjnie określonej grupy docelowej. Podczas analizy słów kluczowych kierujemy się prostą zasadą – musi być ona wykonana w taki sposób, w jaki my sami chcielibyśmy znajdować Klientów.
Wcześniejsze ustalenie słów kluczowych będzie niezbędne także do wykonania wyceny reklamy i obsługi Google Ads. W przypadku kampanii sponsorowanej w wyszukiwarce nie ma bowiem mowy o uniwersalnych cennikach. Do każdej realizacji należy podejść w sposób indywidualny, tworząc estymowany budżet miesięczny na podstawie potencjału fraz, kierowania promocji oraz stawek za kliknięcie w górnej sekcji wyników sponsorowanych.
Zapewniamy wysoki standard obsługi. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google
Profesjonalizm pracowników agencji Afterweb potwierdzony jest nie tylko doświadczeniem oraz sukcesami w naprawdę wielu branżach. Posiadamy też certyfikaty niezbędne do uzyskania bardzo prestiżowego statusu Partnera Google. Gigant zza Oceanu zweryfikował, że nasi pracownicy są odpowiednio przeszkoleni z zakresu obsługi kampanii Google Ads oraz zarządzania budżetami reklamowymi. Certyfikowane partnerstwo otwiera przed nami także szereg innych możliwości, z jakich chętnie korzystają nasi dotychczasowi Klienci. Dedykowane wsparcie, najnowsze promocje czy udział w wersjach beta reklam sprawia, że obsługa Google Ads / AdWords w Afterweb stoi na naprawdę wysokim poziomie.
Zobacz: Prowadzenie Google Ads z Afterweb. Nowe metody na zarabianie dzięki reklamom
Sprawdź, jak wygląda profesjonalna obsługa kampanii Google Ads
Wszystko rozpoczyna się od analizy słów kluczowych. Im więcej sprzedażowych fraz, tym większa szansa na pozyskiwanie wielu nowych Klientów. Sam dobór takich haseł to jednak za mało, abyśmy mogli powiedzieć, że obsługa Google Ads jest wykonywana profesjonalnie. Słowa muszą przecież być gdzieś wykorzystane. Kampania tekstowa? Graficzna? A może reklama wideo lub produktowa? Po rekomendacjach w zakresie doboru odpowiedniego rodzaju promocji do Twojego biznesu łatwo poznasz doświadczonych specjalistów. Podobnie będzie w przypadku lokalizacji. Uruchomienie przekazu promocyjnego na cały kraj nie zawsze jest najlepszym ruchem. Zwłaszcza, jeżeli obsługa kampanii Gooogle Ads / AdWords ma na celu zredukowanie wysokości przepalanych budżetów. Eksperci z agencji Afterweb będą odpowiedzialni także za prowadzenie konta już po uruchomieniu kampanii. Jego bieżąca optymalizacja eliminuje ryzyko docierania do niewłaściwej grupy odbiorców oraz ustawienie budżetów dziennych lub stawek CPC na wybitnie niekorzystnym poziomie. W skrócie, profesjonalna obsługa Google Ads skupia się na wyświetleniu odnośnika do Twojej strony osobie zainteresowanej usługami, na najlepszym możliwym miejscu w wyszukiwarce po korzystnej cenie.
Obsługa Google Ads dla firm – zobacz, co możesz zyskać
Umiejętność efektywnego pozyskiwania nowych partnerów biznesowych w dobie rosnącej z dnia na dzień konkurencji jest bardzo cenna. I to właśnie z tego powodu promocja brandu w wynikach sponsorowanych wyszukiwarki Google cieszy się tak dużym poziomem popularności wśród tych najbardziej wymagających przedsiębiorców. Dzięki kampaniom Google Ads (dawniej AdWords) nie musisz już samodzielnie szukać nowych Klientów. Powinieneś jedynie zadbać o odpowiednią ekspozycję w wynikach wyszukiwania. To sam potencjalny kontrahent znajdzie Twoją firmę. Jeżeli obsługa kampanii Google Ads stoi na bardzo wysokim poziomie, zyskasz wiele nowych zapytań, a Twoja strona internetowa w końcu zacznie stanowić efektywne narzędzie sprzedaży. Zalet korzystania z tego kanału jest jednak więcej. Nie możemy obojętnie przejść obok gigantycznych zasięgów, jakie gwarantuje wyszukiwarka Google. Żadna inna metoda marketingowa nie zrzesza tak dużej ilości odbiorców w jednym miejscu. Myślisz, że to jednocześnie najdroższy sposób na zaprezentowanie oferty? Zdecydowanie nie! Google Ads umożliwia bowiem ustalenie konkretnych budżetów dziennych lub miesięcznych, dzięki czemu masz stuprocentową kontrolę nad inwestowanymi w reklamę środkami. Śmiało możemy zaryzykować stwierdzenie, że Google Ads to aktualnie jedyny tak elastyczny i korzystny sposób na zwiększenie popularności produktów lub usług w sieci.
Rodzaje reklam Google Ads (dawniej AdWords)
Uniwersalność w prezentowaniu przekazu promocyjnego potencjalnemu kontrahentowi to jedna z największych zalet kampanii sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, ale wyszukiwarka nie jest jedynym miejscem, gdzie możesz wyświetlić reklamę za pośrednictwem Google Ads. System ten jest otwarty na właścicieli sklepów internetowych bądź sklepów stacjonarnych. Z powodzeniem stworzymy dla Ciebie także reklamę aplikacji mobilnych czy film promowany na platformie YouTube. Rzetelna obsługa Google Ads polega na dopasowaniu najlepszego rodzaju promocji do Twojego brandu. Nie trzeba się ograniczać. Prowadzisz swój sklep internetowy? Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wyświetlić komunikat marketingowy w sieciach wyszukiwania, reklamowej, na serwisie YouTube czy w dedykowanej zakładce zakupy Google.
Tak prezentują się wszystkie opcje, udostępnione przez amerykańskiego giganta:
-
sieć wyszukiwania (reklamy tekstowe wyświetlane w wynikach wyszukiwania)
-
sieć reklamowa (komponenty graficzne widoczne w witrynach i wynikach wyszukiwania)
-
wideo (filmy promocyjne wyświetlane w serwisie YouTube i na witrynach partnerów)
-
discovery (karuzela reklam widoczna w kartach Discover, YouTube czy Gmail)
-
aplikacje (link sponsorowany do aplikacji w wynikach wyszukiwania i Google Play)
-
zakupy Google (reklamy produktowe – dawniej PLA – w wynikach wyszukiwania)
-
lokalne (przekaz tekstowy bądź graficzny w Google Maps, YouTube i innych witrynach)
Zapamiętaj! Od wybranego rodzaju reklamy uzależniona jest skuteczność kampanii Google Ads. Wykorzystaj wszystkie kanały, w których możesz znaleźć potencjalnych Klientów. Profesjonalna obsługa Google Ads nie ogranicza się wyłącznie do jednego typu promocji.
Samodzielna obsługa Google Ads czy współpraca z naszą agencją?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta! I chociaż wielu przedsiębiorców nadal samodzielnie próbuje docierać do potencjalnych Klientów w sieci, obsługa kampanii Google Ads przez agencję z wieloletnim doświadczeniem będzie dużo lepszym rozwiązaniem. Chociażby z uwagi na fakt stażu oraz specjalistycznej wiedzy na temat funkcjonowania tego typu promocji. Sam proces tworzenia reklam sponsorowanych może nie należeć do najtrudniejszych, natomiast nawet najdrobniejsze potknięcie na etapie konfiguracji sprawia, że efektywność kampanii spada, a obsługa Google Ads przynosi rzeczywistą stratę, zamiast oczekiwanego zysku. Dodatkowo, nasza agencja potrafi doradzić w kwestii najbardziej polecanych sposobów docierania do nowych kontrahentów i wykorzystuje na co dzień specjalistyczne oprogramowania, pomagające wykrzesać maksimum potencjału z danego kanału marketingowego. Google Ads możesz prowadzić samodzielnie, jednak jeśli zależy Ci na efektywności, oddaj obsługę w ręce wykwalifikowanych ekspertów.