Pozycjonowanie

Pozycjonowanie międzynarodowe, czyli jak promować usługi za granicą?

Międzynarodowe pozycjonowanie firmowej strony

Chociaż dla wielu właścicieli biznesów oraz marketerów pozycjonowanie międzynarodowe brzmi groźnie, w rzeczywistości nie ma się czego obawiać! Jak wiadomo, nie każda firma może promować się poza granicami Polski, natomiast jeżeli już taka możliwość istnieje, warto z niej skorzystać. A w tym krótkim artykule pokazujemy, że pozycjonowanie międzynarodowe nie jest aż tak straszne, jak je malują. W praktyce to działania bliźniaczo podobne do tych, realizowanych na terenie Polski.

Pigułka wiedzy od Afterweb. Jak wygląda pozycjonowanie międzynarodowe?

Podstawy SEO zagranicznego są niemalże identyczne, jak w przypadku działań wykonywanych na terytorium naszego kraju – o tym musisz pamiętać. Profesjonalne pozycjonowanie międzynarodowe różni się tylko sposobem kierowania, wyborem fraz kluczowych oraz miejscem, gdzie wyświetla się reklama. Chociaż w wielu przypadkach Google będzie wiodącą przeglądarką internetową, każda osoba chcąca prowadzić ruchy marketingowe poza Polską musi pamiętać o zweryfikowaniu, czy aby na pewno amerykański gigant jest najpopularniejszy na danym terytorium. Podamy Ci dobre przykłady. Pozycjonowanie międzynarodowe na Chiny powinno odbywać się na Baidu. W innych przypadkach najprawdopodobniej spotkasz się z usługami dostarczanymi przez Google. Decydując się na międzynarodowe SEO zwróć szczególną uwagę na analizę słów kluczowych. Poza Polską istnieją bowiem inne przyzwyczajenia potencjalnych Klientów. W Stanach Zjednoczonych bardzo popularne jest wpisywanie frazy kluczowej powiązanej z usługami oraz dodanie tam członu „near me” – takie coś z kolei w naszym kraju nie do końca zda swój egzamin.

Działania wspierające pozycjonowanie międzynarodowe nie muszą być trudne!

Skoro podstawy zagranicznego SEO są identyczne, jak w przypadku polskiego pozycjonowania, naturalne będzie pozyskiwanie wysokiej jakości linków w ramach tego typu współpracy. Treści to coś, bez czego nie będziesz w stanie konkurować z lokalną konkurencją. I o ile content pisany w ramach wewnętrznych działań nie stanowi żadnego problemu, tak nieco więcej czasu poświęć na znalezienie zewnętrznych źródeł. Pamiętaj o tym, że upodobania Klienta za granicą mogą być różnorodne. Jedno się jednak nie zmienia: zawsze będzie chciał on pozyskać dużo informacji w możliwie najkrótszym czasie. Wyzwaniem dla specjalistów SEO realizujących pozycjonowanie międzynarodowe mogą być też linki. Muszą być one z tego samego kraju, na który kierujesz już swoje działania marketingowe. Na szczęście szczegółowa analiza tamtejszej konkurencji wydaje się całkowicie wyeliminować tego typu problemy.

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (2 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33