Profesjonalne usługi SEO zapewnią sukces Twojej stronie!

Masz firmową stronę www i zastanawiasz się, czy usługi SEO są Ci potrzebne? A może prowadzisz sklep internetowy i nie wiesz, jak zwiększyć jego widoczność w Google? Każdy biznes online potrzebuje skutecznej reklamy – bez niej nigdy nie wyróżni się na tle konkurencji. Sprawnie funkcjonująca strona to konieczność, dlatego zadbanie o optymalizację należy traktować jako zadanie priorytetowe. Dowiedz się, czym jest dobre SEO oraz naucz się rozpoznawać, czy oferowane usługi aby na pewno są profesjonalne. Wszystkie potrzebne informacje na temat usług SEO znajdziesz poniżej.

Usługa SEO – co to jest – definicja

Przeglądasz oferty agencji marketingowych i co chwilę natrafiasz na usługi SEO dla firm? Już wyjaśniamy, co to jest. Mowa o działaniach optymalizacyjnych, które przeprowadza się w celu technicznego udoskonalenia strony internetowej. Jeżeli masz e-sklep albo zarządzasz stroną firmową, dobre SEO pomoże Ci rozwinąć biznes w sieci. Musisz jednak wiedzieć, że promocja internetowa musi cechować się wysoką jakością. Usługa świadczona bez należytej staranności, nie przyniesie satysfakcjonujących efektów. Skuteczne SEO przygotuje Twoją stronę na spotkanie z użytkownikami sieci. Słowem: zleć optymalizację swojej witryny, a zaczniesz być widoczny w Google.

Usługi SEO (ang. Search Engine Optimization) to szeroki zakres działań, związanych z optymalizacją strony www. Świadczone kompleksowo i efektywnie, przynoszą właścicielowi witryny wiele korzyści, m.in. wartościowy ruch oraz wzrost sprzedaży. Mądrze zaplanowane, profesjonalne usługi SEO prowadzą do poprawy widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Aby pozycja uległa poprawie, konieczne jest zadbanie o wiele technicznych aspektów – to praca specjalistów SEO.

Usługi SEO co to jest?

To zyskasz, zlecając usługi SEO profesjonalistom!

Rynek e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie. Obecnie aż 79% Polaków potwierdza, że robi zakupy online. Atrakcyjne ceny, dostępność 24h/ dobę i oszczę

na 3 miesiące do przodu

dność czasu przemawiają na korzyść sklepów internetowych. Podobnie sprawa wygląda w przypadku stron firmowych z konkretną ofertą. Blisko 90% Polaków korzysta z Internetu, a ponad 70% robi to codziennie. Internauci poszukują w Google ofert, produktów, opinii… porównują ceny, przeglądają różne strony i świadomie podejmują decyduje zakupowe.

Promowanie produktów oraz usług w sieci to najlepszy sposób na dotarcie do nowych klientów i regularne zwiększanie przychodów. Chcesz sprzedawać i budować wizerunek silnej marki na rynku? Rób to skutecznie, zlecając profesjonalne usługi SEO doświadczonej agencji.

Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

Jesteśmy skuteczni, pozycjonujemy strony internetowe od 2008 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojej firmy w Google.

243%
wzrost widoczności
w Google (branża prawna)
548%
zwiększona świadomość
marki (branża reklamowa)
931%
wzrost sprzedaży z
Google (branża jubilerska)
753%
zwiększenie ruchu na
stronie (branża techniczna)

Napisz do nas

Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą

    Każda firma obecna w internecie potrzebuje usług SEO, gdyż bez nich nie będzie w stanie zaistnieć online. Twoi potencjalni klienci przeglądają wyniki wyszukiwania i w ciągu mniej, niż ośmiu sekund decydują o tym, czy chcą skorzystać z danej oferty, a może wolą szukać dalej. Jeśli uda Ci się zatrzymać użytkownika na swojej stronie, jest wysoce prawdopodobne, że dokona on zakupu albo wyśle zapytanie ofertowe. Dobre praktyki SEO są w stanie technicznie dostosować witrynę do wymogów wyszukiwarek. Słowem: kompleksowo zoptymalizowana strona będzie wyświetlać się wyżej, niż serwisy niezoptymalizowane. Kiedy zadbasz o SEO, zyskasz szansę na ukazanie się wśród pierwszych wyników w Google. Zakładając, że usługa zostanie wykonana prawidłowo, możesz być pewien efektów. Gwarantem sukcesu jest indywidualne dopasowanie oferty i dopilnowanie wszystkich technicznych kwestii.

    Usługi SEO to nasza specjalność!

    Zalety skutecznych usług SEO, czyli co daje optymalizacja strony

    ➤ Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce
    ➤ Wzrost odwiedzin na stronie i wzrost konwersji
    ➤ Zyskanie atrakcyjnej, poprawnie działającej strony
    ➤ Promocja szyta na miarę potrzeb biznesowych
    ➤ Długofalowe, mierzalne efekty
    ➤ Stosunkowo szybki i stały zwrot z inwestycji

    Dzięki usługom SEO, zaprezentujesz potencjalnym klientom swoje usługi lub produkty. Stanie się tak tylko wtedy, gdy Twoja strona będzie poprawnie działać. Nie może być mowy o wyskakujących okienkach, długo wczytujących się grafikach albo zbyt małej czcionce utrudniającej czytanie. Nawet najmniejszy aspekt techniczny musi zostać udoskonalony. Uwaga: zlecając SEO usługi upewnij się, że ich zakres jest szeroki. Specjaliści powinni opracować dla Ciebie indywidualną strategię działania. W przypadku, gdy agencja proponuje optymalizację bez przeprowadzenia audytu, bądź czujny – każda usługa SEO dla strony firmowej to działanie szyte na miarę. Nie daj sobie wmówić, że jest inaczej.

    Wykorzystaj dobre SEO i obserwuj stały wzrost sprzedaży

    Dużo zyskasz, zlecając profesjonalne SEO doświadczonej agencji marketingowej. Specjaliści będą wiedzieli, w jaki sposób wykorzystać potencjał Twojej strony. Zajmą się promocją wielowymiarową, ze szczególnym naciskiem na technikalia. Każda usługa SEO On-Site ma wpływ na funkcjonowanie witryny. Dotyczy to zarówno drobnostek, jak dostosowanie nagłówków HTTP oraz złożonych działań, jak modyfikacja struktury strony.

    W ramach usług SEO Twój sklep internetowy lub firmowa witryna zwiększy prędkość ładowania i stanie się atrakcyjna wizualnie. Na tym nie koniec! Na zoptymalizowanej stronie pojawią się treści, przygotowane pod indywidualnie dobrane słowa kluczowe. Architektura będzie logiczna, co pozytywnie wpłynie na przeglądanie serwisu. Kiedy najważniejsze czynniki rankingowe Google zostaną spełnione, wzrośnie widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Nadal się zastanawiasz, czy usługi SEO są dla Ciebie?

    Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę na SEO!

    Najważniejsze usługi SEO i dobre praktyki

    Techniczna optymalizacja strony internetowej powinna przebiegać kompleksowo. Nie można ograniczyć czynności do dwóch lub trzech aspektów – witryna musi działać nienagannie, a do tego konieczne będą wielopoziomowe, specjalistyczne prace w obrębie serwisu. W poprzedniej części wyjaśniliśmy, co to jest usługa SEO. Czas szczegółowo omówić zakres działań, przeprowadzanych w jej ramach. Jako zleceniodawca powinieneś wiedzieć, że nie zawsze promocja internetowa opiera się na dobrych praktykach. Istnieje wiele ryzykownych strategii, które prowadzą do szybkiego zwiększenia pozycji strony w Google. Niestety, są one bardzo niebezpieczne: Google nakłada surowe kary na strony, promowane niezgodnie z wytycznymi. Ufaj agencjom, stosującym dobre praktyki SEO. W przeciwnym razie Twoja strona nie osiągnie wysokich pozycji na długi czas.

    Poniżej prezentujemy najważniejsze i najlepsze usługi SEO, które naszym zdaniem są konieczne do zbudowania widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Jeżeli rozważasz pozycjonowanie swojej strony, zacznij od jej optymalizacji – koniecznie uwzględniając te działania:

    ➤ audyt strony internetowej przeprowadzony pod kątem SEO
    ➤ analiza widoczności i konkurencji branżowej (competitor analysis)
    ➤ analiza słów kluczowych i dobór sprzedażowych fraz (keywords research)
    ➤ optymalizacja treści pod wybrane frazy (content optimization)
    ➤ optymalizacja techniczna kodu strony, meta tagów i adresów URL
    ➤ przeorganizowanie struktury linków wewnętrznych (internal linking)
    ➤ zadbanie o logiczną architekturę witryny (information architecture)
    ➤ wdrożenie responsywności RWD (responsive web design)

    Profesjonalne usługi SEO

    Audyt strony internetowej

    Twoja strona internetowa musi zostać dokładnie przeanalizowana, zanim rozpoczniesz jej pozycjonowanie. To niezwykle ważne, aby szczegółowo sprawdzić ją pod kątem wymagań SEO. Powierzając usługi SEO specjalistom z Afterweb możesz być pewien, że analizie zostaną poddane wszystkie istotne elementy. Zalecany jest m.in. audyt techniczny, audyt treści oraz linków. Na podstawie uzyskanych wyników można ocenić, które aspekty spełniają wymogi wyszukiwarki, a które wymagają poprawy. Profesjonalny audyt SEO jest bardzo obszerny, zazwyczaj liczy kilkadziesiąt stron. Doświadczony specjalista podda analizie działania prowadzone On-Site, Off-Site oraz aspekty techniczne, w tym szybkość ładowania witryny.

    Analiza widoczności i konkurencji

    Zanim zapadnie decyzja, jakie usługi SEO będą najlepsze dla Twojej strony, trzeba zbadać jej widoczność oraz ruch. Nie obejdzie się również bez analizy konkurentów z branży – to w dużej mierze na podstawie ich działań zostanie dobrana strategia marketingowa dla Ciebie. Ocena bieżącego stanu SEO i widoczności strony internetowej ma ogromne znaczenie dla powodzenia działań optymalizacyjnych. Dlatego tak ważne jest, aby podjąć współpracę z dobrą agencją, dysponującą dostępem do nowoczesnych narzędzi monitorujących SEO. Dopiero, gdy serwis zostanie kompleksowo zweryfikowany, będzie można opracować plan działania.

    Dobór fraz kluczowych

    W oparciu o informacje, uzyskane w ramach audytu i analizy widoczności, specjalista przeprowadza tzw. keyword research, czyli dobiera trafne frazy kluczowe dla danego biznesu. Istotne jest wybranie słów o wysokim potencjale sprzedażowym. Frazy muszą być spójne z zapytaniami, jakie Twoi potencjalni klienci wpisują w okno wyszukiwarki Google. Przemyślany dobór słów kluczowych powiązanych z ofertą klienta to zaawansowana usługa SEO, wykonywana z użyciem specjalistycznych narzędzi. Dzięki nim da się zaproponować najlepsze frazy, które będą generować sprzedaż i napędzać duży ruch na stronę.

    Optymalizacja techniczna

    Gdy dysponujemy już wyczerpującymi raportami i analizami, czas na wprowadzenie istotnych zmian, związanych z kwestiami technicznymi. To prawdopodobnie najważniejsza usługa SEO, a co za tym idzie, należy poświęcić jej wiele uwagi. Zadaniem specjalisty przeprowadzającego optymalizację techniczną strony www jest zlikwidowanie wszelkich problemów, które mogą negatywnie wpływać na widoczność witryny w Google. Zmiany wdraża się na wielu polach, głównie w obrębie kodu źródłowego. Cel: ułatwienie robotom indeksującym odczytanie strony i poprawa odbioru witryny przez użytkowników. W ramach technicznej optymalizacji tworzy się unikalne Meta Tagi i nagłówki H1-H6. Należy zadbać o przyjazne adresy URL, dostosować mapę strony, ustawić przekierowania, dopilnować sprawnego przebiegu indeksacji. To wciąż nie wszystkie usługi SEO, wykonywane w ramach technicznej optymalizacji. Jak łatwo można się domyślić, jest ich znacznie więcej, a każde działanie wymaga wiedzy i umiejętności.

    Linkowanie wewnętrzne

    Kolejny punkt na liście usług SEO to budowa sieci linków wewnętrznych. Dopracowane linkowanie jest bardzo ważnym czynnikiem rankingowym i ma wpływ na widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Jeśli zadbasz o odpowiednią nawigację swojej witryny, ułatwisz poruszanie się po niej użytkownikom – Twoim potencjalnym klientom, ale również robotom indeksującym. Zlecając usługi SEO agencji marketingowej warto dopytać, jak będzie wyglądało linkowanie wewnętrzne strony, jaki agencja ma pomysł i czy zaproponowana strategia pozwoli zatrzymać użytkowników na dłużej. Linkować można do różnych miejsc: konkretnych podstron, wpisów blogowych, produktów. Linki mogą być opatrzone atrybutem dofollow lub nofollow – wszystko zależy od obranej strategii.

    Architektura informacji

    Dobre SEO to także zadbanie o przemyślany podział treści na stronie. Wszystko powinno być zrozumiałe dla osób, odwiedzających witrynę. Sposób działania dobiera się indywidualnie, adekwatnie do charakteru promowanej działalności oraz grupy docelowej. Przyjazna dla SEO architektura informacji ułatwia użytkownikom wyszukiwanie informacji i poruszanie się po stronie. Odpowiednio zbudowane menu nawigacyjne, dopracowana struktura adresów URL czy budowa stron ofertowych korzystnie wpływa też na indeksowanie strony przez roboty indeksujące.

    Optymalizacja treści

    Każdy tekst widoczny na stronie firmowej bądź na stronie sklepu internetowego powinien zostać nasycony frazami kluczowymi. Ich doborem zajmuje się specjalista, świadczący SEO usługi dla firm. Opisy produktowe, tekst powitalny, podstrony ofertowe i wpisy blogowe trzeba zoptymalizować, dbając o poprawność językową, jak też o nasycenie dopasowanymi frazami. Jednocześnie należy uważać na powielanie treści: teksty muszą być unikalne, a wplatanie słów kluczowych powinno odbywać się w sposób naturalny. W przypadku dłuższych bloków tekstu warto stosować wypunktowania, pogrubienia, nagłówki. Mile widziane są zdjęcia nawiązujące do treści i przerywniki, np. w postaci wyróżnionych fragmentów z call to action. Stworzenie tekstów, które poprawią pozycję strony w wynikach wyszukiwania to zadanie dla dobrego copywritera SEO.

    Responsywność strony

    Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie zysków za pośrednictwem strony www, musisz dopilnować, żeby była ona wykonana w technologii Responsive Web Design. Witryna responsywna jest automatycznie dostosowuje się do ekranów o różnych rozdzielczościach. Dzięki temu można ją przeglądać na smartfonie, tablecie i komputerze stacjonarnym, a na każdym z tych urządzeń działa ona poprawnie. Profesjonalne SEO obejmuje dostosowanie strony do urządzeń mobilnych. Zlecając usługi w zakresie optymalizacji dopytaj, czy widoki zostaną dostosowane do rozdzielczości typowych urządzeń.

    Usługi SEO co to jest

    Usługi SEO i SEM. Poznaj różnicę, zanim podpiszesz umowę

    Dla naszych Klientów dużym wyzwaniem jest rozróżnianie fachowych skrótów i nazw, które dla specjalistów SEO nie są skomplikowane. Na szczęście nie musisz znać się na marketingu internetowym, żeby mieć sprawnie działającą, atrakcyjną stronę internetową. Wystarczy, że zlecisz usługi SEO SEM fachowcom. Lubimy dociekliwych Klientów, dlatego z przyjemnością wprowadzimy Cię w temat!

    Różnica między SEO a SEM jest znaczna i nie należy utożsamiać obu pojęć.

    ➤ SEO dotyczy technicznej optymalizacji strony www. Search Engine Optimization to usługa, którą wykonuje się w obrębie serwisu. Polega na dostosowaniu serwisu do aktualnych wymogów, stawianych przez wyszukiwarkę Google. Przeprowadza się ją po to, żeby usprawnić działanie strony www i umożliwić jej sprawne pozycjonowanie w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania.

    ➤ SEM jest to znacznie szersze zagadnienie. Search Engine Marketing dotyczy promocji w bezpłatnych i płatnych wynikach wyszukiwania. SEM zawiera w sobie działania SEO oraz PPC (Pay Per Click). Mamy tu do czynienia z szeroko zakrojonymi kampaniami reklamowymi, których celem jest zwiększenie widoczności i popularności strony internetowej. Kampanie SEM umożliwiają precyzyjne docieranie do klientów i przynoszą spore zyski.

    Zobacz nasz artykuł: Co to jest SEM?

    Profesjonalne usługi SEO w Agencji Afterweb

    Twoja strona internetowa wymaga poprawy pod względem technicznym? Czujesz, że przyda się fachowy rzut okiem na jej stan? Służymy pomocą! Sprawdzimy Twój serwis i przygotujemy raport, z którego dowiesz się, które elementy należy poprawić. Przedstawimy nasz punkt widzenia, a także przygotujemy niezobowiązującą wycenę. Zainteresowany?

    Zleć nam SEO swojej strony firmowej!

    W naszej Agencji pracujemy na sukces Klientów z całej Polski. Nie ważne, czy prowadzisz salon kosmetyczny, masz sklep z wężami przemysłowymi czy działasz w branży odzieżowej – usługi SEO świadczymy w oparciu o indywidualnie dopasowane strategie marketingowe.

    SEO usługi

    Jak wygląda współpraca z naszą Agencją w zakresie SEO?

    Krok pierwszy to konsultacja SEO. Każdy przedsiębiorca, który rozważa usługi SEO SEM dla swojej strony firmowej, może porozmawiać z naszym specjalistą. Podczas konsultacji poznamy Twoje oczekiwania względem promocji internetowej. Nakreślisz swoje cele biznesowe, a my wykonamy wstępny audyt witryny i sprawdzimy, jak wypadasz na tle konkurencji. Ogólne rozeznanie da nam punkt odniesienia, na podstawie którego będziemy w stanie zaoferować Ci konkretne rozwiązanie.

    Krok drugi to audyt SEO. W Afterweb nie chodzimy na skróty. Nie mamy gotowego schematu działania, bo dobre SEO opiera się na strategii, dopasowanej do potrzeb Klienta. Jeśli po konsultacji zdecydujesz się na współpracę, przeprowadzimy kompleksowy audyt Twojej strony internetowej. Analiza kondycji serwisu pozwoli nam wskazać priorytety i ustalić plan pracy. Na tym etapie zaprezentujemy pomysł na pozycjonowanie w jednym lub kilku opcjach finansowych.

    Krok trzeci to wybór fraz kluczowych. Na tym etapie znajdziemy odpowiednie słowa kluczowe dla Twojego biznesu. Nie martw się: jeżeli prowadzisz sklep z artykułami dla dzieci, nie będziemy promować go na frazy dotyczące pokryć dachowych. Brzmi absurdalnie, a jednak się zdarza – niektóre słowa kluczowe łatwo jest wypozycjonować. Nie oznacza to, że sprowadzą one na stronę wartościowy ruch. Frazy muszą przemawiać do Twoich potencjalnych klientów, więc nie mogą być przypadkowe. Zbudujemy listę fraz kluczowych, które pozwolą nam zrealizować skuteczną strategię na SEO Twojej strony. Z ich pomocą witryna zdobędzie widoczność w wyszukiwarce Google – nasza w tym głowa, żeby się udało!

    Krok czwarty to optymalizacja. Techniczne dostosowanie witryny do wymogów stawianych przez Google da Twojej stronie szansę na pokonanie konkurencji i zdobycie wyższych pozycji. Zajmiemy się każdą kwestią techniczną, w efekcie czego serwis będzie działał nienagannie.

    Krok piąty to monitoring efektów. Stworzyliśmy autorski system monitowania działań SEO, prowadzonych dla naszych Klientów. Przy wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi analitycznych, jesteśmy w stanie na bieżąco notować wzrosty oraz spadki widoczności pozycjonowanych stron. Zbadamy również Twoją konkurencję i wyciągniemy wnioski, które pozwolą nam usprawnić prowadzone prace. Nawet najlepsze usługi SEO wymagają bieżącego udoskonalania: walka o wysokie pozycje w Google nigdy się nie kończy! Szybkie reagowanie na zmiany algorytmu i działania branżowych konkurentów przełożą się na sukces Twojego e-biznesu.

    Krok szósty to raportowanie. Kwartalny raport podsumowujący wykonane usługi SEO to dokument, potwierdzający naszą pracę. W Afterweb działamy w przejrzysty sposób i zawsze wywiązujemy się z ustalonego z Klientem planu pracy, przygotowanego na 3 miesiące do przodu. W raporcie uwzględniamy wszelkie wykonane czynności na stronie, podajemy pozyskane linki zewnętrzne i wykazujemy rzeczywisty stan witryny. Zlecając nam usługi SEO dla swojego serwisu masz pewność, że co kwartał otrzymasz rzetelny i łatwy w interpretacji raport, który dostarczy Ci cennych informacji.

    Z nami trafisz do TOP3 w Google!

    Najczęściej zadawane nam pytania
    #1 Usługa SEO co to jest i czy się opłaca?
    Usługa SEO to pakiet działań, prowadzących do osiągnięcia przez stronę www wyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Optymalizacja odbywa się w oparciu o frazy kluczowe, odpowiednie dla konkretnego biznesu. W skład usługi SEO wchodzi wiele prac, przeprowadzanych w obrębie pozycjonowanej strony internetowej. Dokładny zakres prac ustala się indywidualnie, dobierając pakiet do potrzeb biznesowych oraz możliwości finansowych Klienta. Dobre SEO zdecydowanie się opłaca: dzięki nim strona firmowa pnie się w górę w wynikach wyszukiwania i ukazuje się większej ilości użytkowników. W rezultacie rośnie ruch na stronie, co przekłada się na większą sprzedaż produktów lub usług.
    #2 Po jakim czasie usługi SEO przynoszą efekty?
    Na efekty usług SEO trzeba chwilę zaczekać. Niektóre z prac dają natychmiastowe rezultaty, np. zmiana struktury menu jest widoczna od razu. Po zatwierdzeniu zmian użytkownicy mogą korzystać z nowej nawigacji, przez co poruszanie się po serwisie jest prostsze. Efekty w postaci wzrostu pozycji w wynikach Google pojawiają się po kilku miesiącach (w zależności od branży będzie to średnio od 6 do 12 miesięcy). Trzeba podkreślić, ze nawet profesjonalne usługi SEO nie przyniosą błyskawicznej poprawy widoczności strony. Algorytm stale się zmienia, a do pojawienia się w TOP10 Google konieczne jest spełnienie wielu warunków.
    #3 Co jest lepsze: usługi SEO czy usługi SEM?
    Skuteczny marketing internetowy przeprowadza się w oparciu o strategię, dopasowaną do Klienta. W jednym przypadku może wystarczyć pozycjonowanie strony, w innym zwiększenie zysku nastąpi po wdrożeniu reklam sponsorowanych. Najczęściej jednak zaleca się połączenie SEO oraz PPC, przy czym ostateczna decyzja jest wynikiem dokładnej analizy rynku i audytu strony www. Jeżeli zastanawiasz się, czy najlepsze dla Twojego biznesu będą usługi SEO czy SEM, skontaktuj się z nami. Zapraszamy na konsultacje, podczas których wspólnie zastanowimy się nad trafną formą promocji internetowej dla Ciebie.

    Naszych Klientów stawiamy
    na pierwszym miejscu!

    Skontaktuj się z nami

    ul. Madalińskiego 109/3
    50-443 Wrocław
    Polska firma

    Porozmawiajmy
    więc o Twoich
    potrzebach

    Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
    lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33