Pozycjonowanie

Promocja firmy w internecie, czyli jak reklamować markę w Google

Jak Reklamować Swoją Firmę Online

Firma, której nie ma w sieci, nigdy nie odniesie takich rezultatów, jak biznes promowany online. Wyszukiwarka Google daje przedsiębiorcom nieskończone możliwości o ogromnym potencjale sprzedażowym. Za pośrednictwem internetu można dziś dotrzeć do tysięcy klientów, zbudować silną markę i podbić rynek, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Czy promowanie firmy w internecie wymaga specjalistycznej wiedzy? A może wystarczy znajomość podstawowych zasad e-marketingu? Odpowiadamy.

Jak promować firmę w Google i czerpać korzyści z promocji internetowej?

Internet XXI wieku otwiera przed nami wiele dróg promocji. Dlatego najbardziej optymalnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców okazuje się jednoczesne podążanie kilkoma z nich. Tylko w ten sposób można każdego dnia przyciągać uwagę potencjalnych klientów, którzy zachęceni reklamą, dokonają zakupu produktu lub usługi. Niestety, badania pokazują, że internauci reklam nie lubią, co znacznie komplikuje zadanie. Wystarczy jednak nieco zgłębić temat, by zrozumieć, że promocja firmy w internecie nie musi, a nawet nie powinna sprowadzać się do przypadkowych, nieprzyjaznych reklam. W miejsce nachalnej treści o niskiej wartości informacyjnej, specjaliści proponują promocję, szytą na miarę. Reklama, która jest dopasowana do potrzeb użytkownika i niesie ze sobą jasny przekaz, nie wywołuje frustracji – zamiast tego, wzbudza zainteresowanie.

Pokaż się w sieci i zacznij sprzedawać. Promocję firmy zacznij od działań SEO

Wkraczając na teren wyszukiwarki Google trzeba stosować się do zasad, które na nim panują. Techniki niezgodne z wytycznymi są surowo karane, co skutecznie spowalnia promowanie firmy w internecie, a czasem nawet zupełnie je uniemożliwia. Chcąc reklamować swoje przedsiębiorstwo w sieci, należy zacząć od centrum dowodzenia: strony internetowej. Jej poprawna optymalizacja, a później pozycjonowanie, pozwolą wyświetlać się w organicznych wynikach wyszukiwania. Ale nie tylko. Dzięki działaniom wchodzącym w zakres SEO, witryna stanie się przyjemna w użytkowaniu. Potencjalni klienci bez problemu poradzą sobie z przejściem ścieżki zakupowej, nie napotykając przeszkód w postaci braku responsywności czy długiego wczytywania się grafik. Promocja firmy w internecie powinna bazować na stworzeniu strony, wzbudzającej zaufanie klientów. Dopiero wtedy, gdy witryna będzie wartościowa i przyjazna użytkownikom oraz robotom Google, można wejść na kolejny poziom, jakim jest promowanie w płatnych wynikach wyszukiwania.

Ustalanie Strategii na Marketing Internetowy Strony Firmowej

Najszybszy sposób na promowanie firmy w internecie: reklamy Google Ads

Eksperci od marketingu prowadzonego online zgodnie przyznają, że bezwzględnie najszybszą metodą na dotarcie do klientów, jest wyświetlanie się w płatnych wynikach wyszukiwania. Skrupulatnie zaplanowana i profesjonalnie wdrożona kampania Google Ads umożliwia kompleksowe promowanie firmy w internecie. Co ciekawe, reklamy tego typu trafiają do z góry określonej grupy odbiorców. Widzą je tylko ci internauci, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani ofertą. Metoda pozwala stale pozyskiwać nowych klientów, lecz nie ma wpływu na to, czy po wejściu na stronę, zdecydują się oni na zakup.

Rekomendowane jest więc połączenie kilku strategii marketingowych: zaczynając od przygotowania strony na wizytę klienta, przez stopniowe zwiększanie jej pozycji w Google, aż po promocję na szeroką skalę. Równolegle warto dać się poznać internautom w social mediach. Stanowią one doskonałe miejsce do nawiązania kontaktu z klientami, a tym samym do kreowania wizerunku silnej marki, wzbudzającej zaufanie. Nie można o tym zapominać, gdyż budowanie oraz pielęgnowanie takiej relacji jest stałym elementem marketingu i daje duże pole do manewru pod względem sprzedażowym.

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (7 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

17 komentarzy

  1. Obecnie jest naprawdę sporo różnych narzędzi marketingowych ułatwiających promocję biznesu w sieci. Trzeba się tylko zastanowić, który z nich będzie najodpowiedniejszym wyborem dla naszej firmy.

  2. Na pewno w perspektywie długoterminowej bardziej sprawdzi się pozycjonowanie, ale jednak gdy chcemy szybkich efektów to pozostaję nam reklama Google Ads.

  3. Jestem zdania, że połącznie Google Ads i pozycjonowania przynosi najlepsze efekty. Działania te można również rozszerzyć o social media, czyli np. wykorzystać Facebook Ads. Dywersyfikacja kanałów reklamowych to dodatkowy plus w razie ew. zawirowań w SERPach.

  4. Zgadzam się najlepszymi działaniami jakie można podjąć jest połączenie kilku strategii co pozwala nam na nawiązaniu długotrwałej relacji z klientem a wiadomo, że taki klient jest tańszy niż nowy.

  5. Najlepszym sposobem jak autor już podkreśla są płatne reklamy google ads jest to nie tylko najlepszy sposób ale też najszybszy- mogą być też uzupełnieniem pozycjonowania albo osobnym elementem.

  6. Jeżeli marka / firma ma świadomość potencjału Google, to promuje się zarówno za pomocą linków sponsorowanych w Google Ads jak i buduje widoczność w wynikach organicznych. Gdy startujemy warto przeznaczyć środki marketingowe na linki sponsorowane, gdyż one pomogą firmie pozyskiwać klientów od samego początku. Jednocześnie warto działać w obszarze SEO, aby z czasem pozyskiwać ruch organiczny.

  7. Nie powiedziałabym, że contentu ma być dużo. Z pewnością musi być wyczerpujący i dopasowany do użytkowników. Działania SEO będą bardzo dobrym rozwiązaniem, choć rzeczywiście, jeśli komuś zależy na szybkich efektach to głównie płatne reklamy, ale problem z tym taki, że efekty mogą nie utrzymać się zbyt długo. Działalność w Internecie to po prostu powiązane zadania i warto działać na wielu płaszczyznach.

  8. Bardzo dobre wyniki w stosunku do wydanych pieniędzy na marketing osiągają działania SEO. Szczególnie w sektorach gospodarczych, gdzie nie ma dużej konkurencji. Nie ma co się oszukiwać, że większość ludzi szuka informacji w internecie i zaglądają w większości na strony na pierwszej stronie.

  9. Google Ads wraz ze wsparciem SEO może stanowić dobry pomysł na promowanie i lepszą reklamę firmy w Internecie. Obecne oblicze marketingu jest zupełnie inne niż jeszcze z 10 lat temu, a taki kierunek jest omawiany w powyższym artykule, wydaje się najbardziej słuszny.

  10. Zdecydowanie taka strategia się opłaca. Korzystając z marketingu internetowego, jak i samych Google Adwords promocja firmy oraz świadomość klientów o jej istnieniu na rynku, znacząco wzrasta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33