Pozycjonowanie

Reklama firmy budowlanej. Poznaj skuteczne strategie na marketing dla Twojej branży!

Reklama firmy budowlanej

Działasz w branży budowlanej? Z pewnością zauważyłeś przyrost konkurencji na rynku. W tak dynamicznie rozwijającym się środowisku masz przed sobą dwie opcje: pozostać w tyle za innymi firmami lub postawić na skuteczną reklamę w internecie, która zapewni Twojemu przedsiębiorstwu rozpoznawalność – a co za tym idzie, także klientów. Efektywny marketing firmy budowlanej pozwoli Ci dotrzeć do osób zainteresowanych usługami jakie świadczysz w ramach prowadzenia działalności. Dobra reklama firmy budowlanej to obecnie fundament silnej pozycji marki na rynku, dlatego nie czekaj ani chwili dłużej. Już dziś dowiedz się jak wdrożyć skuteczny marketing w branży budowlanej i zwiększyć swoje zyski. W Afterweb chętnie Ci w tym pomożemy.

Marketing firmy budowlanej – najważniejsze korzyści

Przez lata funkcjonowania reprezentowanej przez Ciebie branży utarło się przekonanie, że wysoka jakość świadczonej usługi, niezawodność oraz terminowość to czynniki, które same w sobie pełnią rolę marketingową. Nic bardziej mylnego. Obecnie reklama dla firmy budowlanej powinna opierać się o zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorstwa wśród potencjalnych Klientów – także w sieci. Jeżeli finalny odbiorca nie dowie się o istnieniu usługi, Twoja firma zginie w tłumie konkurentów, a Twój kalendarz zleceń będzie świecić pustkami. Starannie zaplanowany marketing firmy budowlanej umożliwia docieranie do jak największej liczby Klientów poprzez budowę rozpoznawalności marki na wiele różnych sposobów. Współczesna reklama firm budowlanych w internecie jest w stanie przynieść szereg zalet. Mowa tutaj przede wszystkim o zachowywaniu ciągłości otrzymywanych zleceń. Wyeliminowanie „martwych okresów” pozwoli Ci osiągnąć zyski na wymarzonym poziomie. Poznaj swoje możliwości.

Skuteczny marketing w budownictwie – przedstawiamy opcje, z jakich możesz skorzystać

Marketing w firmie budowlanej może przybrać wiele form. Jednymi z najpopularniejszych działań w wyszukiwarce są kampanie Google Ads oraz inwestycja w profesjonalne pozycjonowanie stron, o których więcej opowiemy w dalszej części tekstu. Oprócz nich, dodatkowo możesz wykorzystać możliwości, jakie daje:

  • Content marketing. Tworząc wartościowe treści, które przyciągają i angażują użytkowników możesz w prosty sposób zbudować autorytet swojej firmy, a także przyciągnąć ruch na stronę. Zastanów się nad stworzeniem bloga firmowego z poradami budowlanymi, e-booków czy case study z realizacji projektów, opierając treści na odpowiednio dobranych frazach kluczowych.

  • Social media marketing. Obecność Twojej firmy w mediach społecznościowych jest w stanie znacząco wpłynąć na jej rozpoznawalność, tym sposobem przyciągając nowych klientów. Pozwól zainteresowanym być na bieżąco z tym co robisz – aktualizuj informacje dotyczące zrealizowanych zleceń, udostępniaj wolne terminy, a także dziel się opiniami zadowolonych klientów.

  • E-mail marketing. Regularna wysyłka newsletterów z aktualnościami, ofertami specjalnymi czy poradami pozwolą Ci na stały kontakt z potencjalnym Klientem, w ten sposób zachęcając do skorzystania z usług Twojej firmy. Pamiętaj jednak, by kampanie były dobrze przemyślane oraz spersonalizowane – inaczej mogą zostać odebrane jako spam i trafić do kosza.

  • Video marketing. YouTube w branży budowlanej to jedno z narzędzi do promocji, edukacji oraz budowania sieci Klientów. Dzięki różnym narzędziom, jakie dostępne są na platformie, a także szerokiemu wachlarzowi kreatorów i edytorów, możliwe jest stworzenie profesjonalnych wideo branżowych, przedstawiających markę oraz umiejętności pracowników.

Reklama firmy budowlanej

Efektywna reklama firmy budowlanej w Google Ads

Zastanawiasz się, jak zrobić reklamę firmy budowlanej, która przyniesie mierzalny i relatywnie szybki efekt? Kampanie Google Ads w największej wyszukiwarce na świecie powstały właśnie z myślą o Tobie. Kanał ten umożliwia tworzenie skutecznego przekazu marketingowego, trafiającego bezpośrednio do konsumenta zainteresowanego konkretną usługą. Reklama firmy budowlanej w Google Ads cieszy się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców, głównie ze względu na elastyczność promocji oraz możliwość konrtolowania dziennych, tygodniowych i miesięcznych wydatków. Ustal budżet na konkurencyjnym poziomie i wyświetlaj swoją stronę internetową w najbardziej widocznym miejscu wyszukiwarki w godzinach, kiedy możesz liczyć na największe zainteresowanie potencjalnych konsumentów. To naprawdę proste – zwłaszcza jeżeli zdecydujesz się na współpracę z naszymi specjalistami Google Ads.

Zależy Ci na ekspresowym dołączeniu do wyścigu o względy potencjalnych Klientów? Reklama firmy budowlanej w Google Ads pozwoli Ci natychmiastowo pojawić się w płatnych wynikach wyszukiwania.”btn=”Skontaktuj się z nami już teraz!

Zalety reklamy Google Ads

  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • promowanie strony w najbardziej widocznym miejscu wyszukiwarki
  • płatność tylko za realne kliknięcia w reklamę
  • możliwość ustalenia konkretnego budżetu dziennego lub miesięcznego
  • dostęp do szczegółowych i rzetelnych statystyk od Google
  • przyciągnięcie uwagi Klientów zainteresowanych usługą
  • kilka skutecznych rodzajów kampanii Google Ads do wyboru
  • możliwość skierowania reklamy na konkretną lokalizację
  • milionowy zasięg wyszukiwarki Google w Polsce

Wady reklamy Google Ads

  • cena za kliknięcie uzależniona jest od poziomu konkurencji
  • prowadzenie Google Ads wymaga specjalistycznej wiedzy

Sprawdź: Cennik Google Ads w Afterweb

Pozycjonowanie stron jako reklama firm budowlanych

Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że niekwestionowanym liderem wśród efektywnych kanałów promocyjnych online jest wyszukiwarka Google. Usługi dostarczane przez giganta zza Oceanu to nie tylko płatna opcja Ads. Jako dobra reklama firmy budowlanej sprawdzi się również pozycjonowanie stron internetowych. Skutecznie obrana strategia SEO zapewni Twojej marce nie tylko długotrwały efekt zwiększonej widoczności w sieci, ale również szereg innych zalet, które są mile widziane w reprezentowanej przez Ciebie branży. Zauważalna poprawa w organicznych wynikach wyszukiwania to przede wszystkim zwiększenie ruchu na stronie internetowej, która w ramach pozycjonowania zostanie wzbogacona o wartościowe treści dla potencjalnych Klientów. Dzięki SEO kompleksowo podejdziesz do trudnego tematu, jakim jest skuteczny marketing firmy budowlanej. Zadbasz dodatkowo o stworzenie wizerunku eksperta i zawalczysz o prestiżowy tytuł lokalnego lidera branży budowlano-remontowej.

Rzetelnie wykonywane pozycjonowanie stron to idealne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy, któremu zależy na długotrwałych efektach płynących z marketingu. Obecność w pierwszej dziesiątce rankingu Google na poszczególne frazy kluczowe daje multum korzyści zarobkowo-wizerunkowych. Wzmożony ruch na witrynie, maksymalizacja zysków czy nawet kreowanie obrazu eksperta branży budowlanej. To tylko część zalet płynących z profesjonalnego SEO!” - specjalista SEO, Łukasz Buławski

Zalety pozycjonowania strony

  • maksymalizacja ruchu na stronie internetowej
  • poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania Google
  • wzbogacenie strony o treści wartościowe dla odbiorców
  • duża widoczność na wybrane frazy kluczowe
  • milionowy zasięg wyszukiwarki Google w Polsce
  • zachowanie długotrwałych i skutecznych efektów

Wady pozycjonowania strony

  • pozycjonowanie wymaga współpracy z agencją SEO
  • efekty zauważalne są dopiero po kilku tygodniach lub miesiącach
  • pozycjonowanie stron wymaga regularności działania
Wybierz pozycjonowanie z Afterweb i zacznij osiągać postawione cele krok po kroku. Pozwól nam poprowadzić Twój biznes na szczyt wyszukiwarki

Sprawdź: Cennik pozycjonowania stron w Afterweb

Reklama firm budowlanych – praktyczne wskazówki SEO

1. Za prawdziwy fundament skutecznego pozycjonowania stron od lat uznaje się słowa kluczowe. Prawidłowo wykonana analiza fraz umożliwia skuteczne docieranie do wielu potencjalnych Klientów. Pamiętaj – pozycjonowane dla Ciebie hasła powinny być adekwatne do tego, co konsument z branży budowlanej wpisuje w okno wyszukiwarki.

Przykładowe frazy dla branży budowlanej

Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
firma budowlana 14800
usługi remontowo budowlane 2400
firma remontowo budowlana 1600
wizytówka firmy budowlanej 390
usługi remontowe wykończeniowe 390
reklama firmy budowlanej 210
uslugi remontowe 170
usługi remontowo budowlane cennik 90
szukam firmy budowlanej do budowy domu 50

2. Kolejnym krokiem do sukcesu w reprezentowanej przez Ciebie dyscyplinie jest profesjonalna optymalizacja pod wyszukiwarkę Google. Aktualnie można wymienić kilkaset czynników rankingowych, które realnie wpływają na pozycje zajmowane na poszczególne słowa kluczowe.

3. Twoja firma budowlana działa przede wszystkim na obszarze konkretnego miasta lub województwa? Wybierz lokalne pozycjonowanie stron internetowych. Tytuł regionalnego lidera branży budowlanej może należeć właśnie do Ciebie.

4. Skuteczne pozycjonowanie stron i content marketing powinny iść ze sobą w parze. Umieszczenie wiarygodnych, eksperckich treści na Twojej witrynie to dopiero początek. Artykuły z odnośnikiem do prowadzonego przez Ciebie portalu znajdą się również na zewnętrznych serwisach o wysokiej renomie. Dbamy o Twój wizerunek.

5. UX/UI to nic innego, jak dopasowanie prowadzonej przez Ciebie strony pod kilka konkretnych oczekiwań potencjalnych Klientów. Witryna powinna być czytelna i łatwa w obsłudze. Zachowanie parametrów UX/UI zwiększy skuteczność pozycjonowania!

Zadbaj o marketing Twojej firmy budowlanej wraz z wykwalifikowanymi ekspertami SEO

Lokalny marketing firmy budowlanej w sieci – sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

Działasz lokalnie i chcesz osiągnąć pełną dominację nad konkurencją w pobliżu? Postaw na lokalny marketing w branży budowlanej. Odpowiedni e-marketing wpływa na to, jak firma jest postrzegana przez potencjalnych klientów – zadbaj więc o swoją widoczność, stawiając na Profil Firmy w Google, znany także jako Google Moja Firma. To właśnie on stanowi jedno z narzędzi, dzięki któremu będziesz mógł zarządzać widocznością swojego biznesu zarówno w Google Maps, jak i samej wyszukiwarce Google. Rozwiązanie pozwala na zaprezentowanie swojej oferty oraz kluczowych informacji na temat przedsiębiorstwa, a co za tym idzie zwiększenie widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania. Profil Firmy w Google powinien zawierać w sobie ważne dla odbiorców informacje, takie jak dane kontaktowe, oferta, lokalizacja, a także składać się z pozytywnych opinii. Interaktywną wizytówkę firmy da się wypozycjonować na określone słowa kluczowe, jednak te muszą być adekwatne do prowadzonego biznesu. O tym, jak pozycjonować wizytówkę Google pisaliśmy TUTAJ.

W ciągu ostatnich lat przedsiębiorcy zdążyli przekonać się o tym, że samo posiadanie strony internetowej w Google nie wystarcza, aby osiągać zadowalające zyski – konieczne jest odpowiednie promowanie witryny. Proces, jaki stanowi lokalne pozycjonowanie, dotyczy szeregu działań, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google dla fraz odnoszących się do danego regionu. Pozycjonowanie lokalne to swoista szansa na dotarcie do użytkowników, którzy mogą być realnie zainteresowani skorzystaniem z oferty firmy.

Postaw na działania lokalne i poszerzaj bazę swoich Klientów.

Marketing firmy budowlanej z Afterweb to Twoja szansa na zysk!

Nie czekaj ani sekundy dłużej. Bez odpowiednio dobranej promocji prowadzone przez Ciebie przedsiębiorstwo budowlane może zginąć w tłumie regularnie rosnącej konkurencji. Reklama firmy budowlanej w dzisiejszych czasach stanowi absolutny obowiązek. Jeżeli wykorzystasz do tego wyłącznie skuteczne kanały marketingowe, możesz liczyć na zachowanie ciągłości w realizacjach. Już dziś zacznij współpracę z Afterweb: ustaw kampanię Google Ads ze swoim nowym opiekunem lub zacznij pozycjonowanie ze specjalistą SEO. Możesz także połączyć oba działania w jedno, w ten sposób osiągając wielopoziomową skuteczność! Nie wiesz, jak reklamować firmę budowlaną? W Afterweb służymy pomocą w doborze odpowiedniej strategii marketingowej dla Twojej firmy. Wiemy, jak skutecznie prowadzić marketing w branży budowlanej. Rozwijamy biznesy producentów, lokalnych dystrybutorów, a także wykonawców – chętnie przyczynimy się do Twojego sukcesu w wyszukiwarce Google.

Najczęściej zadawane nam pytania
#1 Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa firmy budowlanej?
Strona WWW firmy budowlanej powinna charakteryzować się nie tylko unikalnym designem, lecz także zawierać w sobie pewne elementy, które powinny przyciągać potencjalnych klientów. Mowa tu o zrozumiałej nawigacji, atrakcyjnej prezentacji usług za pomocą odpowiednich opisów czy ilustracji, a także stale aktualizowanych zakładkach „portfolio” czy „realizacje”. Oprócz tego, strona powinna zawierać niezbędne informacje na temat firmy: jej historię, lokalizację, zespół czy posiadane certyfikaty potwierdzające doświadczenie w branży. Zaleca się, by na stronie znajdował się także formularz kontaktowy, dzięki któremu osoba potencjalnie zainteresowana usługą będzie mogła skontaktować się z firmą. Dobra strona internetowa firmy budowlanej powinna być także responsywna – dostosowana do różnych urządzeń.
#2 Dlaczego marketing firmy budowlanej w internecie jest opłacalny?
Reklama usług budowlanych w sieci daje szereg możliwości, wśród których możemy wymienić między innymi: zwiększenie rozpoznawalności swojej firmy, skuteczne dotarcie do grupy docelowej klientów, wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania czy budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, a co za tym idzie także wyprzedzenie konkurencji. Marketing w budownictwie już dawno przestał ograniczać się wyłącznie do reklamy tradycyjnej, takiej jak plakaty czy ulotki – dziś firmy budowlane z powodzeniem zdobywają nowych klientów za sprawą skutecznej promocji w sieci. Skontaktuj się z nami, a podpowiemy Ci, jak zrobić reklamę firmy budowlanej.
#3 Jakie znacznie w marketingu firmy budowlanej odgrywa wizytówka Google?
Wizytówka Google stanowi jedno z narzędzi, które umożliwia potencjalnie zainteresowanym Klientom szybkie zaznajomienie się z najważniejszymi informacjami na temat firmy. To dzięki niej Klient może zorientować się w ofercie oraz referencjach, a przedsiębiorca zrobić dobre pierwsze wrażenie, które może poskutkować nową realizacją.
#4 Czy marketing firmy budowlanej opiera się wyłącznie na posiadaniu strony WWW firmy?
Skądże! Dziś samo posiadanie strony internetowej nie jest wystarczające – musi być ona dobrze zoptymalizowana oraz wypozycjonowana, aby zostać zauważoną przez potencjalnie zainteresowanych usługami, jakie oferujesz. Ponadto, marketing w budownictwie to coś więcej niż tylko prowadzenie strony WWW. To także szeroko pojęta reklama, prowadzenie social-mediów, a także dzielenie się ze swoimi klientami wiedzą i doświadczeniem w postaci wpisów blogowych czy specjalistycznych wideo.
#5 W jaki sposób prowadzić marketing firmy budowlanej, by pozyskać klientów?
Skuteczna reklama swoich usług powinna rozpocząć się od zdefiniowania konkretnego celu, ustalenia docelowej grupy odbiorców, a także sprawdzenia kondycji swojej strony WWW. Kluczowa jest także decyzja odnośnie charakteru działań w zakresie marketingu w firmie budowlanej – większość przedsiębiorców decyduje się powierzyć działania marketingowe profesjonalnym firmom, dostrzegając w tym rozwiązaniu oszczędność czasu i pieniędzy.
Źródła
  1. https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych
  2. https://support.google.com/google-ads/
  3. https://developers.google.com/search/docs/beginner/seo-starter-guide?hl=pl
  4. https://skillshop.withgoogle.com/
  5. https://twitter.com/google
  6. https://moz.com/learn/seo/

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (2 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

3 komentarze

  1. Bardzo ważny tekst! Już od dawna zauważam, że marketing firmy budowlanej to absolutna podstawa. Zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży. Niestety… Nadal większość przedsiębiorców wychodzi z założenia, że wysoka jakość usługi będzie czynnikiem wyróżniającym.

  2. Zgadzam się. Reklama firmy budowlanej w internecie to doskonały pomysł. Zwłaszcza, że internet jako narzędzie marketingowe jest bardzo elastyczny (przytoczony tutaj przykład kampanii Google Ads).

  3. Zastanawia mnie tylko jedno… Kiedy to wszystko się zmieniło? Kiedyś każdy uważał, że reklama outdoorowa to absolutny must have dla takich branż. Dziś marketing firmy budowlanej, remontowej itp. przenosi się całkowicie do sieci, która staje się bezkonkurencyjna dla tradycyjnych form, popularnych jeszcze parę lat temu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33