Facebook miejscem na Twoją reklamę! Kampania Facebook Ads przyniesie Ci zysk, jakiego się nie spodziewasz
Media społecznościowe są przyjaznym środowiskiem dla reklam internetowych. Z takich social mediów, jak Facebook, korzysta już średnio co trzeci Polak. Rosnąca popularność serwisów skupiających miliony użytkowników sprawia, że opłaca się realizować na nich kampanie reklamowe. Zaprojektujemy i skonfigurujemy płatne reklamy dla Twojej firmy, wznosząc ją na wyżyny popularności w przestrzeni Online! Za promocję zabierzemy się umiejętnie – a Ty zauważysz efekty już w pierwszych miesiącach jej trwania. Dowiedz się, w jaki sposób działają reklamy na Facebooku i ciesz się ich skutecznością przy niewielkim nakładzie finansowym.
Wykorzystaj reklamy na Facebooku do promocji marki i pokaż ofertę odbiorcom, którzy zostaną Twoimi klientami!
Facebook to serwis społecznościowy, którego chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Miliony aktywnych użytkowników czynią z niego potężne narzędzie sprzedażowe, umożliwiające promocję usług na szeroką skalę. Wyświetlając płatne treści, czyli reklamy sponsorowane na Facebooku, możesz zaprezentować swoje usługi lub produkty osobom z określonej grupy docelowej. Tak przygotowana reklama sponsorowana pomoże Ci wzmocnić pozycję na rynku i pozyskać nowych klientów.
Brzmi dobrze? Reklama na Facebooku ma jeszcze więcej plusów! Aby się o nich przekonać, należy mądrze zaplanować akcję promocyjną, a następnie rzetelnie ją przeprowadzić. Nie obejdzie się więc bez sprawowania fachowego nadzoru nad kampanią oraz bieżącego wprowadzania zmian podczas jej trwania. Od tego jesteśmy – Agencja Afterweb prowadzi kampanie reklamowe Facebook Ads, reprezentując Klientów z całej Polski. Świadczymy usługi dla firm ze wszystkich branż, za każdym razem opracowując indywidualną, skuteczną strategię działania. Jeśli czujesz, że Twój biznes potrzebuje szybkiej i kompleksowej promocji, reklama na FB może okazać się najlepszym wyborem.
Projektujemy i prowadzimy kampanie reklamowe na Facebooku. Sprawdź, czy Twoje przedsiębiorstwo potrzebuje takiej promocji
Zastanawiasz się, czy reklamy Facebook Ads to rozwiązanie, jakiego szukasz? Odpowiedz sobie na pytanie, czy dotychczasowe formy promocji pozwoliły Ci osiągnąć zakładane efekty. Jeżeli nie, a mimo to chcesz rozwijać swój biznes i promować go w przestrzeni internetowej, kampania reklamowa na FB będzie strzałem w dziesiątkę. Marketing w social mediach to wybór dla Ciebie, jeśli:
-
zależy Ci na pozyskiwaniu nowych klientów,
-
chcesz budować wizerunek wartościowej marki,
-
szukasz sposobu na podniesienie sprzedaży,
-
masz ograniczony budżet na reklamę internetową,
-
oczekujesz natychmiastowych efektów promocji.
Z naszą pomocą w pełni wykorzystasz budżet reklamowy i zaczniesz notować zyski, płynące z reklamy na Facebooku. Zamiast wydawać pieniądze na nieprzemyślaną promocję, zainwestujesz środki w pewną kampanię, która przyniesie ich zwrot w błyskawicznym tempie. Znajdziemy dla Ciebie kombinację najlepszych reklam i skierujemy je do Twoich potencjalnych klientów. Taka strategia zawsze przynosi optymalny rezultat, o czym sam będziesz miał okazję się przekonać! Zlecając kampanie reklamowe na FB profesjonalistom z zakresu mediów społecznościowych, zainwestujesz w lepsze jutro Twojego biznesu. Rozwijaj firmę poprzez reklamy, zaprojektowane przez ekspertów. W ten sposób osiągniesz zamierzony cel w krótkim czasie, unikając „przepalania pieniędzy” na promocję o wątpliwej skuteczności.
Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?
Prowadzimy kampanie marketingowe w social mediach od 2018 r. Jesteśmy specjalistami od analityki i planowania. Przygotujemy skuteczną strategię komunikacji marki i zrealizujemy Twoje cele biznesowe.
(branża rozrywkowa)
(branża edukacyjna)
reklamy (branża fitness)
konwersji (branża BHP)
Napisz do nas
Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą
Jakie korzyści zapewnia kampania reklamowa na Facebooku? ABC skutecznego pozyskiwania fanów i leadów
Głównym pytaniem, zaprzątającym głowę każdego reklamodawcy jest to, jakie efekty daje prowadzenie kampanii na Facebooku. Odpowiedź Cię zaskoczy: reklama na FB może przynieść różne korzyści. O tym, jaki kształt one przybiorą, decydujesz Ty! Facebook Ads pozwala promować usługi i produkty poprzez rozmaite formaty. Część z nich służy osiąganiu celów związanych z poszerzaniem zasięgów sprzedaży sprzedaży, inne służą pozyskiwaniu fanów i obserwatorów.
Kampania może zostać przygotowana tak, aby zwiększać rozpoznawalność marki albo sprowadzić na stronę firmową jak najwięcej potencjalnych klientów. Promocja w social mediach stanowi rewelacyjne narzędzie do budowania trwałych i pozytywnych relacji ze społecznością internetową. To również metoda na promowanie nowych produktów albo przypominanie klientom o mniej popularnych punktach z oferty. Jeśli chodzi o Facebook reklama sponsorowana prowadzona na tym kanale przynosi więc wielofalowe korzyści, przy czym można wpłynąć na ich formę i zasięg. Gdy promocja zostanie przygotowana fachowo, na pewno zapewni satysfakcjonujące rezultaty.
Masz wpływ na to, do kogo dotrze Twoja reklama na Facebooku. Umiejętne targetowanie promocji gwarancją sukcesu
Reklama Facebook Ads wymaga kompleksowego skonfigurowania. Niezwykle istotnym poziomem kampanii jest ten, związany z określaniem grupy docelowej. W tym miejscu reklamodawca decyduje, komu będą wyświetlane treści promocyjne. Facebook daje nam tutaj ogrom możliwości, które nie kończą się na wyborze płci oraz wieku odbiorców reklamy. Możemy szczegółowo określić grupę widzów, uwzględniając ich zainteresowania oraz wszelkie dane, jakie udostępnili oni na swoich profilach. Istnieje więc możliwość, aby kampania reklamowa na FB ukazywała się wyłącznie mężczyznom w wieku 30-35 lat, zatrudnionym w branży meblarskiej i interesującym się nowoczesnym designem. Reklamę można wyświetlać singlom, osobom zaręczonym, a nawet tym, które wzięły ślub nie dalej, niż rok temu. Targetowanie pozwala również zawęzić krąg odbiorców do użytkowników konkretnych urządzeń, np. tabletów albo osób przebywających w danym regionie geograficznym, np. na terenie Dolnego Śląska.
Poznaj formaty reklam sponsorowanych na Facebooku. Afterweb wybierze dla Ciebie kreację reklamową wysokiej jakości
Obok targetowania promocji, reklamy FB trzeba precyzyjnie dostosować pod kątem formatu. Facebook Ads ma ich pod dostatkiem, dzięki czemu można prezentować produkty oraz usługi przy pomocy tekstu i obrazu w wielu odsłonach. Do wyboru mamy między innymi:
-
reklamy w formie obrazów – głównym punktem takiej reklamy jest angażujące zdjęcie z ceną, nazwą produktu i krótkim opisem (tekst nie powinien zajmować więcej, niż 20% przestrzeni reklamy). Tu wyróżniamy tzw. karuzele produktowe, które pozwalają pokazać odbiorcom kilka reklam – obrazów w ramach jednej reklamy. Każdą z nich można podlinkować do innej strony. Maksymalna liczba kart to w tym przypadku 10.
-
reklamy w formie kolekcji – ciekawe rozwiązanie, skierowane do użytkowników urządzeń mobilnych. Ten rodzaj promocji to kreacja graficzna, umożliwiająca estetyczną prezentację wielu produktów (50 i więcej). Po kliknięciu w zdjęcie lub film, użytkownik zostaje skierowany bezpośrednio na stronę z wybranym produktem. Ten format jest skuteczną zachętą do zakupów: pozwala odkrywać asortyment w wygodny sposób, na pełnym ekranie.
Po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami oraz wykonaniu analizy konkurencji zdecydujemy, które formaty zastosować w kampanii reklamowej. Czasem skuteczny okazuje się pojedynczy obraz lub film, innym razem kolekcja bądź pokaz slajdów. Nowoczesne reklamy FB niejedno mają imię, a nasi specjaliści potrafią dopasować je do konkretnych oczekiwań promowanego biznesu. Doskonale odnajdujemy się w menadżerze reklam Facebook Ads i tworzymy kreacje promocyjne o wysokich wskaźnikach klikalności.
Ile kosztuje prowadzenie kampanii na Facebooku i dlaczego to eksperci Afterweb powinni się zająć promocją Twojej firmy?
Prowadzenie kampanii Facebook Ads wiąże się z wydatkiem, który nigdy nie przekroczy podanego budżetu dziennego lub całkowitego. Wdrażając reklamy na Facebooku należy wskazać także harmonogram wyświetlania treści promocyjnych. Prawidłowa konfiguracja tych ustawień pozwoli zoptymalizować kampanię i skupić się na osiągnięciu konkretnego celu. Co ciekawe, reklama FB działa na zasadzie aukcji: gdy użytkownik jest w grupie docelowej dwóch podobnych reklam, zobaczy droższą treść. Z reguły wygrywa więc reklamodawca, który przeznaczy większy budżet na promocję. Nie można jednak przesadzić ze stawką: ustalenie budżetu to zadanie dla specjalistów.
Dlaczego Afterweb? Korzystając z pomocy naszej Agencji masz gwarancję, że Twoje środki zostaną odpowiednio zainwestowane. Wybierzemy korzystny model rozliczeniowy: CPC (za kliknięcie) lub CPM (za wyświetlenie) i będziemy kontrolować budżet Twojej kampanii przez cały czas jej trwania. Cena za prowadzenie kampanii FB zależy od różnych czynników i jest bardzo elastyczna. Skontaktuj się z nami przez formularz, a przygotujemy indywidualną wycenę usług reklamowych na Facebooku dla Twojego sklepu internetowego lub firmy usługowej.
Reklama sponsorowana Facebook Ads to rodzaj promocji, którą realizujemy z dużymi sukcesami. Wypracowaliśmy własne metody działania i pracujemy dla Klienta, skupiając się na Jego potrzebach. Jako profesjonaliści, dysponujemy nowoczesnymi narzędziami analitycznymi. Co więcej, wdrażane przez nas promocje na Facebooku są nastawione na cel i osiągają go w pięknym stylu. Obsługujemy Klientów z całego kraju, uzyskując dla nich kilkukrotny wzrost sprzedaży i popularności marki już w pierwszych miesiącach współpracy. Popraw wyniki biznesowe, zlecając prowadzenie kampanii na Facebooku właśnie nam!
Czy reklama na Facebooku ma sens, jeśli promuję się już w Google Ads?
Facebook Ads i Google Ads to dwa, zupełnie inne kanały reklamowe. Mogą one funkcjonować niezależnie od siebie, a ich równoległe prowadzenie pozwala czerpać większe korzyści. Jeśli promujesz swoje usługi za pośrednictwem linków sponsorowanych Google Ads, nic nie stoi na przeszkodzie, aby uruchomić reklamy na Facebooku. Treści te będą wyświetlane w innych miejscach i pozwolą dotrzeć do różnych odbiorców. Media społecznościowe i płatne wyniki wyszukiwania to wciąż nie wszystkie kanały, na których warto być obecnym. Wielu użytkowników czeka także w organicznych wynikach Google, gdzie można się ukazać poprzez pozycjonowanie.
Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty reklamy Facebook Ads?
Po przygotowaniu reklamy FB, musi ona zostać zweryfikowana oraz zatwierdzona przez serwis Facebook. Proces ten najczęściej trwa około 24 godzin. Jeśli promocja nie zostanie odrzucona, reklama zacznie się wyświetlać według ustalonego harmonogramu. Pierwsze tygodnie pozwalają jej 'nabrać rozpędu’ i zwykle to już wtedy można zauważyć efekty. Zanim staną się one satysfakcjonujące i pozwolą odczuć, że reklama na Facebooku rzeczywiście działa, trzeba uzbroić się w cierpliwość. O zadowalających rezultatach można mówić w okolicach 2-3 miesięcy od uruchomienia promocji.
Dlaczego Facebook odrzuca reklamy lub obniża ich skuteczność?
Jest kilka powodów, z których reklamy Facebook Ads nie przechodzą pomyślnie weryfikacji i nie zostają dopuszczone przez serwis. Dzieje się tak na przykład wtedy, gdy reklama dotyczy niedozwolonych produktów (alkohol, broń, używki, pożyczki itp.), znajduje się na niej za wiele tekstu (więcej, niż 20 % grafiki) lub wprowadza użytkowników w błąd. Złamanie reguł nie zawsze skutkuje odrzuceniem reklamy, ale może przełożyć się na obniżenie jej skuteczności. Aby uniknąć błędu i nie stracić pieniędzy, prowadzenie kampanii na Facebooku warto zlecić profesjonalistom.
Co jest najważniejsze w procesie wdrażania reklamy na Facebooku?
Kampania reklamowa Facebook Ads będzie działać prawidłowo, jeśli jej przygotowaniem zajmą się specjaliści. Tylko oni wiedzą, w jaki sposób należy skupić się na kwestiach, związanych z kompleksowym wdrażaniem reklamy na Facebooku. Do najważniejszych czynników zaliczamy targetowanie oraz ustalanie budżetu. Równie ważny pozostaje wybór formatu reklamy, a także bieżąca analiza statystyk i konkurencji. Zaufaj profesjonalistom z Afterweb, a nie będziesz musieć się o nic martwić!
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.