?>

Rodzaje CPC

  • Maksymalne CPC – stawka określająca najwyższą kwotę, jaką reklamodawca zgadza się zapłacić za kliknięcie swojej reklamy;
  • Rzeczywiste CPC – ostateczna kwota, jaką płaci się za kliknięcie; zwykle bywa ona niższa niż maksymalne CPC
  • Średnie CPC – przybliżona kwota, jaką płaci się za każde kliknięcie reklamy

Jak policzyć średnie CPC?

Obliczenie CPC

 

Zapamiętaj: Stawka CPC uzależniona jest między innymi od wybranego systemu reklamowego (np. CPC Google Ads/CPC Facebook Ads), a także wybranych słów kluczowych. Im większe zainteresowanie daną frazą, tym wyższy będzie koszt kliknięcia.

Najczęściej zadawane nam pytania
#1 Gdzie najlepiej sprawdza się model CPC?
Model CPC doskonale sprawdza się w kampaniach sprzedażowych, również tych nastawionych na ruch na stronie. Rozliczenie Cost Per Click jest polecane u reklamodawców, którzy chcą mieć pewność ze płacą za reklamę jeżeli użytkownik faktycznie zainteresuje się ich ofertą, a nie tylko zobaczy ją w sieci.
#2 Jakie zalety niesie CPC?
Korzystanie z modelu CPC daje szansę na dotarcie do użytkowników, którzy są realnie zainteresowani danym produktem lub usługą. Także możliwość modyfikacji oraz optymalizacji kampanii w każdym momencie jej trwania stanowi ogromny plus.
#3 W jakich okolicznościach zdecydować się na model CPC?
Kampania reklamowa oparta na rozliczeniu CPC to doskonały wybór dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w sieci. Niezależnie od wielkości inwestycji, reklamy CPC umożliwiają szybkie oraz sprawne dotarcie do docelowej grupy odbiorczej, a także zdobycie nowych klientów.

Oceń, jak pomocny był dla Ciebie tekst „Co to jest CPC?”

Czy ten wpis był dla Ciebie pomocny?

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33