Marketing internetowy stale się rozwija, tym samym zachęcając właścicieli firm do spróbowania swoich sił w prawdziwym boju o wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. Idące za tym korzyści przekonały już niejednego sceptyka: większe zainteresowanie marką, wzrost liczby Klientów czy szybująca w górę sprzedaż to tylko jedne z wielu zalet profesjonalnego pozycjonowania stron. Specjaliści z agencji marketingowych dokładają wszelkich starań ku temu, by to właśnie ich Klienci odnajdywali siebie w TOP10 Google, co nie jest takie proste do osiągnięcia. Parafrazując znane przysłowie o sztuce prowadzenia bitew możemy stwierdzić, że ten, kto nie do końca zna konkurencję, ale zna swoje możliwości, ma szansę na zwycięstwo – w przeciwieństwie do tego, który nie wie nic. Znajomość parametrów własnej strony internetowej daje Ci przewagę nad konkurencją, która promuje się na podstawie metody prób i błędów. Dysponując odpowiednimi danymi, jesteś w stanie (z pomocą agencji marketingowej) wdrożyć działania mające na celu korektę ewentualnych mankamentów i odpowiednio zaplanować dalszą strategię pozycjonowania. Afterweb oferuje wszystkim zainteresowanym darmową wycenę pozycjonowania – po to, by Klient mógł sam zdecydować, czy wdrożyć zaoferowane przez nas działania. Co obejmuje darmowa wycena pozycjonowania stron? Już wyjaśniamy!
- Darmowa wycena pozycjonowania – poznaj lepiej swoją stronę WWW i prześcignij konkurencję!
- Od czego zależy Twoja aktualna pozycja w Google i w czym pomoże Ci darmowa wycena?
- Poznaj etapy wchodzące w skład darmowej wyceny pozycjonowania
- Czym różni się darmowa wycena pozycjonowania od audytu SEO?
- Darmowa wycena pozycjonowania stron – podsumowanie
- Najczęściej zadawane nam pytania
Darmowa wycena pozycjonowania – poznaj lepiej swoją stronę WWW i prześcignij konkurencję!
Z tygodnia na tydzień obserwujesz spadek zainteresowania Klientów? Twoja strona internetowa generuje coraz mniejszy ruch, a bilans zysków i strat zaczyna spędzać Ci sen z powiek? Najprawdopodobniej strona internetowa Twojej firmy nie znajduje się na tyle wysoko w wynikach wyszukiwania Google, jakby rzeczywiście mogła. Jednym z rozwiązań Twojego problemu jest skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. To właśnie dzięki niemu będziesz w stanie zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, co przełoży się na ilość zapytań ofertowych lub dokonanych transakcji. Mimo tego że SEO to zaawansowany proces, łączący działania On-Site takie jak analiza strony i jej cykliczna optymalizacja, z manewrami Off-Site, za którymi kryją się działania zewnętrzne, do których zaliczamy analizę konkurencji czy pozyskiwanie linków, jest to jedna z najskuteczniejszych form internetowej promocji. Darmowa wycena pozycjonowania strony internetowej pozwoli Ci poznać obecną jakość Twojego serwisu czy aktualnie zajmowane pozycje. Powierzając swoją stronę specjalistom, otrzymasz wskazówki i porady na to, jak wrócić na dawny tor, wiodący na szczyt wyszukiwarki Google. To jak – zaczynamy?
Od czego zależy Twoja aktualna pozycja w Google i w czym pomoże Ci darmowa wycena?
Polem, na którym działasz są SERP-y (ang. Search Engine Results Page), czyli strony wyników wyszukiwania, wyświetlane w odpowiedzi na konkretne zapytania każdego użytkownika. Aby walka o wyższe pozycje była w zasięgu Twoich możliwości musisz wiedzieć, co konkretnie wpływa na skuteczność (a przy tym wycenę) pozycjonowania. Są to:
- budowa strony WWW oraz prędkość działania;
- jakość i ilość treści na stronie;
- odpowiedni profil pozyskanych linków zewnętrznych;
- wybór odpowiednich słów kluczowych;
- optymalizacja witryny pod kątem SEO i UX.
No dobrze. Znasz aspekty, dzięki którym strony internetowe zyskują na wartości w ocenie wyszukiwarki Google. Nie znając dokładnych parametrów swojej strony, próby promowania się w sieci mogą nieść ryzyko zmarnowania przez Ciebie czasu i pieniędzy. Ze stroną internetową jest jak z człowiekiem, który się źle czuje. Leczenie się na własną rękę może przynieść chwilową poprawę stanu zdrowia – brak diagnozy skazuje jednak na działanie po omacku, które finalnie może przynieść więcej szkód niż to konieczne. Jeżeli mierzysz się z problemem niewłaściwie działającej strony internetowej i chcesz poznać powód takiego obrotu spraw, skonsultuj się ze specjalistami SEO. Wycena pozycjonowania w Afterweb jest darmowa i do niczego Cię nie zobowiązuje. Tymczasem po wstępnie przeprowadzonej analizie masz możliwość zdobycia odpowiedzi na nurtujące Cię pytania związane z własną stroną.
Poznaj etapy wchodzące w skład darmowej wyceny pozycjonowania
Prosząc ekspertów o dokładne przeanalizowanie Twojej strony internetowej pod względem jej funkcjonalności i przystosowania do wymagań wyszukiwarki Google, na samym początku zostaniesz zapytany o swoją konkurencję. Dokładna analiza przeciwników w wyszukiwarce Google pozwala sprawdzić budowę struktury serwisu, zakres optymalizacji oraz ilość i jakość back-linków posiadanych przez konkurencję. Dlaczego darmowa wycena pozycjonowania rozpoczyna się od prześwietlenia rywali? Im lepiej ekspert SEO pozna ich strony internetowe, tym więcej będzie wiedział na temat Twojej witryny i braków, które należy uzupełnić. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie wycena go bez znajomości konkurencji jest niczym walka z cieniem – wysiłkiem nieadekwatnym do efektów. Na co jeszcze możesz liczyć jako Klient, korzystając z usługi darmowej wyceny pozycjonowania? Chętnie nakreślimy Ci pełen pakiet bezpłatnych działań.
Wycena pozycjonowania: wstępna analiza strony internetowej
Odpowiednie narzędzia i umiejętność dokładnej analizy danych daje specjalistom możliwość określenia głównego źródła problemu oraz wskazania najistotniejszych błędów pod kątem optymalizacji SEO. Działania przypominają swoisty rentgen strony, dzięki któremu eksperci są w stanie zorientować się, co konkretnie poszło nie tak jak trzeba i opracować zarys planu ewentualnych metod zapobiegawczych.
Słowa kluczowe a darmowa wycena pozycjonowania stron
Podczas bezpłatnej analizy pod lupę wzięte zostaną najważniejsze słowa kluczowe i ich konkurencyjność. Eksperci przeprowadzający wycenę mogą zasugerować frazy atrakcyjne dla branży i mniej-więcej określić, ile kosztowałoby profesjonalne pozycjonowanie. Mimo że pełen reasearch fraz wykonywany jest dopiero po nawiązaniu współpracy, bezpłatna analiza wyceny zawiera jego cząstkę – pozwala to lepiej przedstawić Klientowi jego możliwości.
Wycena pozycjonowania a oferta agencji marketingowej
Wszystkie elementy zebrane w jedną analizę pozwalają specjaliście ustalić budżet adekwatny do prac, jakie trzeba wdrożyć, by uskutecznić proces pozycjonowania strony internetowej. Wstępna analiza strony internetowej jest jak szkic, który jako Klient możesz, ale nie musisz przeobrazić w realny plan pracy z agencją marketingową. Pamiętaj, że na poziomie darmowej wyceny pozycjonowania nie jesteś zobowiązany do niczego – masz pełne prawo zabrać wiedzę ze sobą i samemu zastanowić się, co z nią zrobić. Zapewniamy: żadna szanująca się agencja, która oferuje darmową wycenę pozycjonowania stron nie wpisze Cię na czarną listę tych, którzy odmówili.
Czym różni się darmowa wycena pozycjonowania od audytu SEO?
Darmowa wycena usługi, jaką jest pozycjonowanie stron internetowych, stanowi drobną zapowiedź prawdziwego audytu SEO. Kontaktując się ze specjalistą w sprawie wyceny, ten w ciągu kilku minut będzie potrafił skrótowo opisać sytuację Twojej strony internetowej i podać ewentualne kroki zapobiegawcze wobec ciągłego spadania w dół rankingu Google. Audyt SEO potrafi trwać do kilku godzin, wnikliwie analizując każdy aspekt witryny – usługa ta jest płatna, lecz w zamian za to Klient otrzymuje pełen raport wskazujący zarówno na mankamenty do poprawy, jak i elementy, których należy całkowicie pozbyć się ze strony. Można pokusić się o stwierdzenie, że darmowa wycena pozycjonowania jest bezpłatną przystawką serwowaną przez doświadczone agencje marketingowe. Warto z niej skorzystać, nawet w celu poznania perspektywy osoby, która na co dzień ma styczność z istotą e-marketingu.
Darmowy audyt SEO online? Lepiej zainwestuj w bezpłatną wycenę od specjalisty
Wiele osób zastanawia się dlaczego mają skorzystać z płatnego Audyt SEO, skoro w Internecie krąży mnóstwo narzędzi online, dzięki którym można wykonać audyt strony internetowej zupełnie za darmo. Czy to oznacza, że agencje marketingowe oszukują Klientów na grube tysiące? Gdyby rzeczywiście tak było, większość renomowanych firm już dawno poległaby pod stertą kar i odszkodowań dla ofiar oszustwa. Powiedzmy sobie szerze – darmowa to może być wycena. Audyt SEO przeprowadzony z użyciem bezpłatnych narzędzi to w rzeczywistości ocena strony przez analizatory kodu. W większości przypadków sprawdzają jedynie stronę główną serwisu. Oczywiście, są bardziej zaawansowane opcje pozwalające sprawdzić kilka dodatkowych opcji, jednak same w sobie nie wnoszą większej wartości.
Darmowy audyt SEO wykonany przez człowieka – czy to scam?
W sieci roi się od ogłoszeń nowych na rynku agencji czy freelancerów, którzy oferują z pozoru profesjonalny audyt SEO zupełnie za darmo. Oczywiście, nie można wrzucać wszystkich początkujących specjalistów do jednego worka – zdarza się, że freelancer czy młoda agencja wykonuje jeden darmowy audyt SEO w miesiącu po to, by zdobyć doświadczenie. Z drugiej strony warto wiedzieć, że samo wykonanie audytu, niezależnie czy jest ono płatne czy nie, wymaga wiedzy o ofercie firmy Klienta i branży, w której działa. Nierzadko potrzebny jest wgląd do Google Search Console czy Google Analytics. Jeśli osoba działająca stricte pro bono nie spróbuje zrozumieć Twojej marki i sposobu działania, może niezbyt dobrze przełożyć to na samą interpretację walorów i mankamentów strony.
Darmowa wycena pozycjonowania stron – podsumowanie
Popularność marketingu internetowego stale rośnie. Firmy wkraczają na arenę walk o pozycje w wyszukiwarce z nadzieją, że to właśnie ich strony WWW znajdą się na samym szczycie wyszukiwarki Google. Zanim sięgniesz po rękawicę rzuconą przez konkurencję, poznaj witrynę, którą dysponujesz. Darmowa wycena na pozycjonowanie stron dostarczy Ci cząstki informacji, mogące okazać się bezcennymi wskazówkami w drodze po sukces. Jako Klient masz prawo zadecydowania o dalszym losie Twojej strony internetowej i wyborze agencji, z którą współpraca pozytywnie wpłynie na wyniki witryny na tle reszty. Darmowa wycena pozycjonowania znajduje się również w ofercie naszej firmy – możesz powierzyć nam analizę swojej strony, wypełniając krótki formularz. Na pewno otrzymasz od nas feedback!