Zwiększymy skutecznie widoczność Twojej strony w internecie, dzięki profesjonalnym kampaniom Google Ads (znane wcześniej jako Google AdWords). Nie trać czasu na mało efektywne działania. Tylko umiejętne prowadzenie reklam sponsorowanych w wyszukiwarce zagwarantuje Ci sukces. Zanim jednak zdecydujesz się na taką formę marketingu, warto poznać cennik kampanii Google Ads. Zwłaszcza, że w tym przypadku spotkasz się ze sposobem rozliczenia za pojedyncze kliknięcie. Jako doświadczona agencja z statusem Google Partner, rozkładamy Google Ads cennik na czynniki pierwsze. Dowiedz się wszystkiego o kosztach w tego typu kanale promocji własnej marki.
Cennik Google Ads
Na start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 000 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamNa start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.
ZamawiamFinalna cena Google Ads zawsze będzie się składać z dwóch czynników: budżetu przeznaczonego bezpośrednio na kliknięcia oraz z wynagrodzenia dla specjalistów, którzy obsługują Twoją reklamę.
-
budżet na kliknięcia – to Ty decydujesz, ile chcesz przeznaczyć na kampanie Google Ads. Specjaliści z agencji Afterweb mogą Ci jednak pomóc precyzyjnie stwierdzić, jaka suma jest potrzebna, aby zrealizować założony przez Ciebie cel biznesowy. Takie środki zasilą Twoje konto Google Ads, skąd będzie następnie pobierana opłata za klik. Cennik Google Ads jest dość specyficzny, ponieważ nie rozliczasz się tutaj abonamentowo. Reklamodawcy płacą za pojedyncze kliknięcie, a suma zebrana w taki sposób w danym okresie wędruje na konto Google Ireland. Taki system nazywany jest CPC (cost per click). Stanowi bardzo przejrzysty model rozliczeń, gdzie samodzielnie decydujesz ile przeznaczyć pieniędzy na promocję.
-
wynagrodzenie specjalistów – Google Ads cennik, na przykładzie naszej agencji, jest bardzo przejrzysty oraz transparentny. Wynagrodzenie uzależnione jest od wysokości budżetu na promocję, niezależnie od wybranego przez Ciebie rodzaju kampanii Google Ads / AdWords. W naszym przypadku prowizja obliczana jest procentowo, jednakże istnieje możliwość na indywidualne negocjacje w przypadku niestandardowych wydatków na reklamę.
Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?
Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.
w Google (branża IT)
marki (branża ślubna)
(branża budowlana)
(branża transportowa)
Napisz do nas
Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą
Cennik Google Ads – co wpływa na wysokość budżetu?
Prowadzenie skutecznych reklam sponsorowanych wymaga od reklamodawcy spełnienia kilku niezwykle istotnych czynników. Podstawowym z nich będzie dokładne określenie budżetu, który umożliwi konkurowanie z najgroźniejszymi branżowymi rywalami. I jeżeli chodzi o Google Ads cena za miesięczną realizację kampanii uzależniona jest od sporej ilości aspektów. Kluczowymi, z punktu widzenia przedsiębiorcy, będą chociażby:
- wybór sprzedażowych słów kluczowych
- poziom konkurencji w reprezentowanej przez Ciebie branży
- kontekst fraz wyszukiwanych przez użytkowników
- rodzaj urządzenia, jakim posługuje się Klient
- wybrany rodzaj kampanii Google Ads (typ i format reklamy)
- wybrana strategia ustalania stawek na koncie
- lokalizacja, gdzie ma się wyświetlać reklama
- harmonogram dzienny lub godzinowy na kampaniach
Jak ustalić odpowiedni budżet miesięczny Google Ads?
Tworząc oferty prowadzenia kampanii Google Ads dla naszych Klientów, uwzględniamy każdy z wyżej wymienionych czynników, jakie mają realny wpływ na wysokość budżetu reklamowego. Estymacje podajemy na podstawie wybranych wcześniej fraz kluczowych. Ich potencjał (czyli śr. miesięczna liczba wyszukań) mnożony jest przez średni współczynnik CTR dla Twojej branży oraz przez średnie stawki CPC, wymagane do wyświetlania się w górnej sekcji linków sponsorowanych. Znając proponowany budżet miesięczny na realizację kampanii Google Ads, będziesz w stanie też poznać wysokość środków, przeznaczanych na promocję w skali dziennej. To istotne, ponieważ w takiej formie Google zapyta Cię o konkretne wydatki na daną kampanię. Wystarczy, że miesięczny budżet podzielisz przez liczbę dni w danym miesiącu. W przybliżeniu dni zawsze będzie 30. Wynik to wysokość budżetu dziennego na Twoją skuteczną reklamę w Google Ads.
Żeby nie bazować wyłącznie na teorii, poniżej przedstawiamy przykładowy Google Ads cennik dla wrocławskiej firmy z branży motoryzacyjnej, która chciałaby się reklamować na frazę kluczową „warsztat samochodowy Wrocław” i pokrewne.
Słowo kluczowe | Średnia miesięczna liczba wyszukiwań | Stawka za górę strony (dolny zakres) | Stawka za górę strony (górny zakres) |
---|---|---|---|
warsztat samochodowy Wrocław | 1600 | 1,55 zł | 4,56 zł |
warsztaty samochodowe Wrocław | 140 | 1,60 zł | 4,26 zł |
warsztat samochodowy Wroclaw | 110 | 1,33 zł | 3,45 zł |
Wrocław warsztat samochodowy | 90 | 1,39 zł | 4,94 zł |
dobry warsztat samochodowy Wrocław | 20 | 0,54 zł | 2,34 zł |
Reklama Google Ads cennik – dostępne modele rozliczeń
Wspomniany tutaj wcześniej model rozliczeniowy CPC (płatność za pojedynczy klik) stanowi bez dwóch zdań najpopularniejszą opcję, wybieraną przez reklamodawców w płatnym kanale Google. Można nawet śmiało powiedzieć, że taka forma płatności stała się już sztandarową w przypadku profesjonalnych reklam Google Ads. Musisz jednak wiedzieć, że gigant zza Oceanu posiada kilka atrakcyjnych z punktu widzenia reklamodawcy modeli rozliczeniowych. Wśród nich:
-
Cost per click (CPC) – koszt za kliknięcie. Płacisz tylko wtedy, kiedy potencjalny Klient zdecyduje się na kliknięcie w stworzony przez Ciebie odnośnik reklamowy. Komunikaty jedynie wyświetlone nie są uwzględniane w saldzie na koncie Google Ads. Jeśli wybierzesz strategię ustalania stawek ręcznego CPC w swoim panelu, otrzymasz możliwość kontroli codziennych wydatków. Mało tego, jako reklamodawca możesz wpłynąć na obniżenie średniej stawki CPC na koncie. Realnymi, dobrymi praktykami będzie maksymalizowanie poziomu dopasowania komunikatów reklamowych do słów kluczowych, dbałość o stronę docelową, wyświetlaną po kliknięciu i tworzenie skutecznych przekazów marketingowych.
-
Cost per mile (CPM) – w tym przypadku płacisz jedynie wtedy, kiedy Twoja reklama będzie wyświetlona tysiącowi użytkowników w sieci. Taki model rozliczeniowy rekomendujemy wykorzystywać przy tworzeniu kampanii, których celem jest budowanie bądź zwiększanie poziomu świadomości na temat marki.
-
Cost per view (CPV) – jak już sama nazwa wskazuje, taki model rozliczeń odnosi się stricte do kosztów, poniesionych za wyświetlenie kampanii sponsorowanej. Przeważnie CPV jest zalecany w przypadku tworzenia kampanii na serwisie YouTube, gdzie obejmowane są nie tylko wyświetlenia, ale również wszelkie aktywności związane z reklamą (np. kliknięcie w link sponsorowany w trakcie filmu).
-
Cost per action (CPA) – kosz w takim przypadku powiązany jest z określoną przez Klienta konwersją, dokonaną w obrębie reklam sponsorowanych Google Ads. Może być to choćby wykonanie połączenia telefonicznego po kliknięciu w kampanię, wysłanie formularza bądź też kupno produktu. Model CPA sprawdza się doskonale w sklepach internetowych oraz w firmach stricte usługowych, co stanowi bardzo uniwersalny model rozliczeniowy w Ads.
Sprawdź nasz artykuł Google Ads cennik w Afterweb – tutaj
Kampanie, które realizujemy w ramach ceny za Google Ads
Mnogość rozwiązań, jakie proponuje każdemu reklamodawcy panel Google Ads sprawia, że cena za tego typu marketing będzie mocno uzależniona od tego, którą formę promocji wybierzesz. W naszej agencji Afterweb dbamy o to, aby rodzaj kampanii był maksymalnie dopasowany do biznesu Klienta, co bezpośrednio wpłynie na brak efektu przepalania budżetu miesięcznego. W ramach ceny za Google Ads możemy Ci zaproponować:
→ kampanię w sieci wyszukiwania
→ kampanię w sieci reklamowej Google
→ reklamy produktowe (Performance Max)
→ reklamy wideo (Performance Max)
→ kampanie lokalne (Performance Max)
→ reklamy promujące aplikacje
Reklama Google Ads cena – sposoby płatności za kampanie
W chwili obecnej, jedynym sposobem rozliczeniowym z Google za reklamę Ads sponsorowaną jest podpięcie środka płatniczego w postaci karty kredytowej lub debetowej. Brak wykonania takiego kroku jeszcze przed uruchomieniem pierwszej kampanii będzie skutkował brakiem możliwości w wyświetlaniu komunikatów marketingowych w płatnym kanale wyszukiwarki Google. Jeśli chodzi o Google Ads ceny za wykorzystane budżety dzienne nie są rozliczane w czasie rzeczywistym. W pierwszej kolejności generujesz kliknięcia, a następnie za nie płacisz, zgodnie z progami: 200 zł, 800 zł, 2000 zł lub wyższym. Niektórzy użytkownicy mogą samodzielnie podnieść próg płatności, dzięki czemu ponoszą mniej opłat, ale są one przypuszczalnie wyższe. Co istotne, płatność będzie ściągana w sposób automatyczny, więc jako reklamodawca musisz zadbać o uzupełnienie konta o odpowiednią ilość środków.
Obniż Google Ads cennik. Zyskaj 1200 zł na reklamę dzięki Afterweb
Naszym priorytetem jest sukces Twojej firmy, dlatego jako certyfikowany Partner Google możemy zaproponować kupon promocyjny na reklamy sponsorowane dla każdego reklamodawcy, który po raz pierwszy zdecyduje się na tego typu marketing. Jego maksymalna wysokość wynosi aż 1200 zł i są to środki darmowe, do wykorzystania w ramach kampanii Google Ads (znanych wcześniej jako Google AdWords).
W duecie zawsze taniej! Sprawdź korzystną ofertę od naszej agencji Afterweb!
Kampania Google Ads / AdWords to niejedyny sposób na skuteczne promowanie Twojej firmy w internecie. Nasza agencja posiada również wieloletnie doświadczenie w efektywnym pozycjonowaniu stron internetowych. Zwiększ podwójnie swoją widoczność osiągając wysokie pozycje w wynikach organicznych Google. Decydując się na kompleksowy pakiet Google Ads + Pozycjonowanie otrzymasz rabat, nawet 20% na całkowity koszt usługi! Wysokość rabatu uzależniona jest od wysokości budżetu reklamowego, więcej szczegółów uzyskasz podczas rozmowy z naszym doradcą. Daj szansę swojej firmie, by osiągnąć sukces w internecie. Z pomocą Afterweb możesz rozwinąć biznesowe skrzydła!
Cennik Google Ads w skali miesięcznej bądź też cena za jedno kliknięcie każdorazowo są podawane w przybliżeniu, w oparciu o dane archiwalne udostępniane przez Google. Wynik będzie tylko estymacją proponowanego budżetu, jaki powinien być wykorzystany na realizację kampanii w Google Ads. Jako reklamodawca, musisz uwzględniać ryzyko wystąpienia błędu statystycznego, a takim są obarczone wszystkie analizy na podstawie fraz kluczowych.
Dlaczego warto współpracować z Afterweb i powierzyć na kampanie Google Ads?
Nasze doświadczenie, wiedza i zaangażowanie są gwarancją świadczenia obsługi Ads na możliwie najwyższym poziomie. Nie trać więc czasu, nerwów i pieniędzy na niepewne współprace. Reklama Google Ads / AdWords z Afterweb sprosta oczekiwaniom nawet tych najbardziej wymagających Klientów. Tym bardziej jesteśmy przekonani, że przygotowany Google Ads cena oraz pakiet usług wchodzących w skład ceny obsługi kampanii sponsorowanych przypadnie Ci do gustu.
Google Ads cena – co zyskujesz w ramach współpracy z nami?
- indywidualnego, doświadczonego opiekuna Google Ads
- terminowość pracy oraz komfortowy kontakt z opiekunem
- zaangażowanie w wypełnieniu celów biznesowych
- dbałość o szczegóły Twojej realizacji
- profesjonalne doradztwo
Przez ponad 10 lat obecności na rodzimym rynku marketingowym, na polu reklamy sponsorowanej Google Ads odnieśliśmy wiele spektakularnych sukcesów. Przedstawiony tu Google Ads / AdWords cennik jest efektem naszego wieloletniego doświadczenia, regularnie rozbudowywanej wiedzy oraz autorskich metod, gwarantujących spełnienie oczekiwanego przez Ciebie celu biznesowego.