SEO

Platformy e-commerce – poznaj najpopularniejsze platformy sprzedażowe

Internetowe platformy sprzedażowe

Z roku na rok odnotowuje się wzrost zainteresowania zakupami online. Odsetek polskich internautów, którzy deklarują robienie zakupów przez Internet, dziś wynosi około 80%. Dane uzyskane z przeprowadzonych badań jasno wskazują sprzedawcom drogę do sukcesu. Liczba polskich sklepów internetowych wkrótce przekroczy 55 tysięcy i nie zapowiada się, by to był koniec. W naszym kraju rynek e-commerce wzrasta miesięcznie o blisko 350 nowych podmiotów – przedsiębiorcy coraz bardziej przekonują się do wejścia w wirtualny świat sprzedaży wraz ze swoją ofertą. Współcześnie brak sklepu internetowego jest uznawany za ograniczenie; wszystko przez horrendalną ilość zalet, które każdy sprzedawca może mieć w zasięgu ręki. Podobnie jest z liczbą platform e-commerce, na których możesz zbudować prawdziwe sprzedażowe imperium i zwiększyć swoje zyski nawet o kilkaset procent! To, czego najbardziej Ci potrzeba to wiedza – zarówno teoretyczna, jak i praktyczna. Tak się składa, że w Afterweb możemy zapewnić Ci wszystko naraz. Zainteresowany?

Poznaj realne zalety posiadania sklepu internetowego na platformie e-commerce!

Obecnie nie musimy już opuszczać przytulnych czterech ścian naszego domostwa, żeby zrobić zakupy. Internet niweluje problem długotrwałych dojazdów, zaś jedyne czego potrzebujemy jako konsumenci, by nabyć interesujące nas przedmioty, to telefon lub komputer z dostępem do sieci. Zalety z dobrodziejstw internetowych odczuwają również właściciele sklepów online – i Ty możesz dołączyć do ich grona! Wraz z przenosinami swojego biznesu do sieci nie tylko masz szansę na godny zarobek, ale też rozwój swojego biznesu zarówno w aspekcie budowy marki. Zdecydowaliśmy się przedstawić pięć największych zalet, jakie jesteś w stanie osiągnąć przez prowadzenie sklepu online.

Redukcja kosztów

Prowadzenie sklepu online nie wymaga zatrudniania dodatkowych sprzedawców obsługujących kasy, jak działa to w sieci tradycyjnych sklepów. Nie musisz utrzymywać ani wyposażać punktów sprzedaży czy magazynów, przez co jednocześnie skracasz kanały dystrybucji i omijasz długi łańcuch złożony z pośredników. Sama reklama i promocja sklepu w internecie jest znacznie tańsza niż tradycyjna, bowiem platformy e-commerce nie pochłaniają kosztów, jakie musiałbyś ponosić w handlu tradycyjnym.

Zwiększenie liczby potencjalnych klientów

Uważasz, że Twoją ofertę powinno poznać wiele osób? Nic nie da Ci takiego efektu, jak założenie sklepu internetowego na platformie e-commerce. Nie musisz ograniczać sprzedaży do tradycyjnych sieci sklepów występujących na terenie kraju; obecnie możesz poszerzyć swój target o klientów zagranicznych, a także wyeliminować pejoratywne zjawisko sezonowości na rynku lokalnym. Internet daje ogromne pole do działań promocyjnych, a także umożliwia przedstawienie siebie i swojego biznesu w sensowny, kreatywny sposób.

Prezentacja sklepu na wysokim poziomie

Mawiają, że „jak Cię widzą, tak Cię piszą” – dlatego powinieneś dołożyć wszelkich starań ku temu, by platforma Twojego sklepu internetowego pozwalała Ci na skuteczne zarządzanie sklepem online. Nawet najlepsze produkty wymagają reklamy! Pokaż się światu z jak najlepszej strony – sklep internetowy to swoiste odzwierciedlenie Twoich możliwości. Platforma e-commerce umożliwia Ci bezproblemową aktualizację swojej oferty i jej uatrakcyjnienie poprzez informacje o promocjach, konkursach czy licytacjach. I to o każdej porze dnia i nocy!

Skuteczniejsze pozyskiwanie danych

Internet dziennie gromadzi tysiące danych – Ty również możesz czerpać wiedzę, z łatwością przeprowadzając swoiste badania rynku i popularności swojego sklepu oraz platformy internetowej, na której się znajduje. Sieć pozwala Ci na uzyskanie informacji na temat klientów, ich potrzeb oraz upodobań. Szczegółowa analiza i gromadzenie danych stawia Cię zawsze krok dalej przed konkurencją.

Działanie 24/7

Internet nie posiada godzin otwarcia, cały czas dostarczając użytkownikom tego, czego akurat potrzebują. Sklep internetowy i platforma e-commerce uruchomione są 24/7, dzięki czemu nawet nocne marki będą mogły złożyć u Ciebie zamówienie! To spory plus, zwłaszcza że wielu konsumentów jest często niezadowolonych z godzin otwarcia danych punktów. Biznes online stale zwiększa przychody – również w niedziele niehandlowe i święta!

Internetowe platformy e-commerce
źródło: https://www.freepik.com/free-vector/online-shopping-concept-web-landing-page-digital-marketing-website-mobile-application_9440518.htm

Nie od razu e-sklep zbudowano – istota biznesplanu i jego wpływ na e-commerce

E-commerce jest branżą o bardzo niskiej barierze wejścia, które wiele osób mylnie łączy z łatwością w zwiększeniu sprzedaży i zysków. Mimo tego że stosunkowo prosty start umożliwia rozpoczęcie biznesu w błyskawicznym tempie (bez przygotowania czy kapitału), rzeczywistość brutalnie sprowadza na ziemię wszystkich marzycieli. Sukces najczęściej przypada tym, którzy podchodzą do biznesu strategicznie i podejmują przemyślane decyzje. Działając na obszarze e-commerce bez doświadczenia, prędzej czy później spotkasz się ze ścianą, której nie będziesz mógł ominąć. Właśnie dlatego pierwszym krokiem w budowaniu własnego e-commerce powinien być biznesplan, którzy jest określany przez wielu mianem fundamentu własnej działalności internetowej. Na świecie jest ponad 24 milinów e-sklepów – trudno jest więc wymyślić unikatową ofertę opartą na produktach, których jeszcze nikt nie widział. Zdecydowanie łatwiej jest zastanowić się nad konkretnym problemem, który oferowany przez Ciebie towar jest w stanie rozwiązać. Zrozumienie potrzeb swoich konsumentów pozwoli na lepsze dostosowanie wyglądu i funkcjonalności sklepu. Biznesplan e-sklepu powinien zawierać w sobie:

  • dane o produktach, które zamierzasz sprzedawać (ich nazwy, ceny, wady i zalety)
  • rodzaje dystrybucji i ich koszty (np. darmowa dostawa po stronie sklepu)
  • określoną grupę docelową działalności i rynki sprzedaży
  • cechy wyróżniające sklep (jakość obsługi, innowacyjne technologie związane z biznesem)
  • szacowaną wielkość produkcji

Opracowanie tych pięciu punktów pozwoli Twojemu projektowi nabrać konkretnych kształtów i uformować się w wysoce funkcjonalny sklep na platformie e-commerce.

Ciekawostka --> Według statystyk ze strony insiderintelligence.com - światowy rynek e-commerce osiągnie wartość 6,3 bln USD w 2023 r. Szacuje się, że liczba ta wzrośnie w ciągu najbliższych kilku lat, co pokazuje, że e-commerce bez granic staje się opłacalną opcją dla sprzedawców internetowych.

Czym właściwie jest platforma e-commerce dla właścicieli sklepów online?

Aby móc korzystać z wachlarzu wyżej przedstawionych zalet, należy zadbać o sam filar, na którym będzie funkcjonował Twój biznes online. Platforma sklepu internetowego to oprogramowanie, które umożliwia sprzedawcom sprawnie zarządzać sklepem internetowym.

Do głównych zadań e-commerce platformy należą:

  • zarządzanie produktami – ich usuwanie, dodawanie nowych produktów czy wprowadzanie cen; także opis atrybutów czy aktualizację stanów magazynowych sklepu;
  • zarządzanie sprzedażą – przyjęcie zamówienia, płatności, wysyłka i wystawienie dokumentu potwierdzającego transakcję;
  • marketing e-commerce – blog, promocje bądź rekomendacje;
  • bezpieczne zarządzanie i utrzymywanie danych
  • integracja z zewnętrznymi programami oraz narzędziami

Internetowe platformy sprzedażowe różnią się od siebie funkcjonalnościami oraz głównym przeznaczeniem, a co za tym idzie kosztami wdrożenia, utrzymania i możliwościami rozwoju. Współcześnie sprzedawcy mają naprawdę ogromne pole wyboru między oprogramowaniami – nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to, jaka jest najlepsza platforma sklepu internetowego, dlatego wpisując w wyszukiwarkę frazy takie jak „sklep internetowy jaka platforma”, nigdzie nie znajdziesz takiej samej odpowiedzi.

Cztery typy platform e-commerce i ich najważniejsze cechy

Kategorie platform e-commerce mogą być różnie definiowane, zwłaszcza że zdarza się, iż posiadają one wersje należące do dwóch różnych kategorii. Postanowiliśmy przedstawić Ci najpopularniejszy podział na cztery typy platform, w oparciu o które stworzysz funkcjonalny sklep internetowy.

Abonamentowe platformy e-commerce SaaS

SaaS to oprogramowanie e-sklepów z gotowymi szablonami. To rozwiązanie polecane jest przede wszystkim początkującym sprzedawcom o ograniczonym budżecie; opłacane co miesiąc abonamentem e-sklepy są utrzymywane na serwerze dostawcy. Świetnym przykładem jest tu platforma PrestaShop, bazująca na tym oprogramowaniu.

Platformy typu Open Source

Tego rodzaju platformy cechują się dużą elastycznością modyfikacji e-sklepu, z udostępnieniem kody źródłowego. Są one bardzo chętnie wybierane przez wielu sprzedawców, gdyż nie wymagają opłaty instalacyjnej. Koszty platform Open Source są zależne od rodzaju i zaawansowania danego oprogramowania.

Platformy dedykowane

Ten typ oprogramowań e-commerce jest tworzony przez programistów na indywidualne potrzeby danego sklepu internetowego. Kod źródłowy jest tworzony od podstaw, a jego obsługą zazwyczaj zajmuje się jedna firm. Platformy dedykowane szczególnie rekomenduje się dla dużych i specyficznych e-commerce; tego typu wdrożenie pozwala na obsługiwanie sklepów internetowych o niestandardowym charakterze usługi bądź sprzedaży.

Profesjonalne platformy z licencją

Oprogramowanie uchodzi za najbardziej rozbudowane pod kątem zaawansowania technologicznego. Dedykowane głównie dla monumentalnych e-commerce z obrotami liczonymi w milionach, udostępniają pełen wachlarz nawet najbardziej złożonych funkcji. Cena oprogramowania potrafi wynieść prawie kilkaset tysięcy złotych, zaś wraz ze wzrostem przychodów e-sklepu, może zwiększyć się sam koszt licencji.

Te cztery zróżnicowane typy oprogramowania są niezbitym dowodem na to, że najlepsza platforma e-commerce tak naprawdę nie istnieje. Jej wybór jest wysoce uzależniony od posiadanego budżetu, możliwości, a także samej oferty. Nie ma określonej ścieżki do sukcesu – musisz ją wyznaczyć samodzielnie. W Afterweb chętnie Ci w tym pomożemy Przyjrzyjmy się bliżej najpopularniejszym platformom, z których korzystają polscy sprzedawcy.

Internetowe platformy e-commerce
źródło: https://www.freepik.com/free-vector/online-shopping-concept-web-landing-page-digital-marketing-website-mobile-application_9440518.htm

Najpopularniejsza platforma sklepu online w Polsce nie musi oznaczać najlepszej

Definicja dobrej platformy e-commerce jest skomplikowana, nie mówiąc już o najlepszej. W przypadku oprogramowań doskonale sprawdza się powiedzenie, że „o gustach się nie dyskutuje”. Najlepszą platformą dla danego sprzedawcy powinna być ta, która jest dopasowana do indywidualnych potrzeb jego biznesu; przyjazna pod kątem optymalizacji i zarządzania z poziomu panelu administracyjnego. Na polskim rynku funkcjonuje około czterdziestu platform sprzedażowych, stale dostarczających rozwiązania dla e-biznesu. Warto więc poznać najpopularniejsze z nich.

Platforma WooCommerce

WooCommerce to dedykowana dla WordPressu wtyczka, która pozwoli Ci uruchomić swój sklep online właśnie na tej platformie. Zaliczana do oprogramowań OpenSource, platforma posiada wbudowane funkcje takie jak dodawanie produktów do sklepu, opisów oraz ich zdjęć. W przypadku gdy Twój wybór padnie na WooCommerce, będziesz miał możliwość samodzielnie ustawić wygląd sklepu – wystarczy, że wybierzesz jeden z motywów dostępnych na platformie! Jeżeli celujesz w zintegrowane platformy e-commerce, oprogramowanie WooCommerce jest prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Dodatkową ciekawostkę stanowi podejście platformy do bezpieczeństwa. Płatności opierają się na stabilnej i sprawdzonej technologii, z której obecnie korzystają największe banki w kraju! Nie musisz więc martwić się o włamania i ataki hakerskie – WooCommerce zajmie się tym za Ciebie.

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu WooCommerce

 

Platforma PrestaShop

Podstawowa wersja oprogramowania PrestaShop zawiera rozwiązania umożliwiające zarządzanie zamówieniami i płatnościami, łącznie z wystawianiem faktur, obsługi kodów kreskowych czy zapis do newslettera. Wersję standard można rozszerzyć o dodatkowe funkcje, które jeszcze bardziej uatrakcyjnią platformę sprzedażową i ułatwią właścicielowi jej zarządzanie. Mimo że jest wiele wtyczek do PrestaShop ma swoje bezpłatne odpowiedniki, warto upewnić się co do działań platformy. Dobrym wyjściem jest zadbanie o profesjonalne wsparcie techniczne; sam system jest intuicyjny w obsłudze, dzięki czemu nawet ktoś, komu bliżej do laika niż eksperta, nie powinien mieć trudności z jego obsługą.

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu PrestaShop

 

Platforma Shoper

Shoper jest jednym z oprogramowań opierających się na modelu SaaS; oferuje nowoczesną platformę e-commerce, która jest bardzo prosta w obsłudze, a przy tym pomaga zarządzać całym procesem sprzedażowym. Intuicyjny system pozwoli Ci przejąć samodzielną kontrolę nad sklepem, zaś w razie jakichkolwiek problemów, dostawca zapewnia bezpłatną pomoc techniczną i dostęp do aplikacji ułatwiających rozwój sprzedaży internetowej. Użytkownik ma do dyspozycji niezawodne bramki płatnicze, płatności odroczone i systemy płatności ratalnych. Sprzedaż wielokanałowa umożliwia Ci prezentację swoich produktów równolegle na kluczowych kanałach sprzedażowych. Potrzebujesz trochę więcej pieniędzy na rozwój biznesu? Shoper jest w stanie Ci je zapewnić.

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu Shoper

 

Platforma Magento

Oprogramowanie występuje zarówno w wersji płatnej, jak i bezpłatnej. Uważane za jedno z najbardziej rozbudowanych rozwiązań, udostępnia wiele funkcji dedykowanych dla małych i tych bardziej rozbudowanych e-biznesów. Platforma cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku, którą zbudowała na bazie swojego wieloletniego funkcjonowania. Korzystając z oprogramowania Magento możesz liczyć na wysokie bezpieczeństwo m.in. w kwestii ochrony płatności – pamiętaj tylko o regularnym aktualizowaniu platformy. Dodatkowo dzięki wbudowanemu systemowi zarządzania treścią, oprogramowanie umożliwia zarządzanie contentem nawet wtedy, gdy nie posiadasz wiedzy z zakresu programowania.

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu Magento

 

Platforma Sky-Shop

Uruchomienie sklepu internetowego na platformie Sky Shop jest niczym bułka z masłem! Wystarczy, że skonfigurujesz e-sklep zgodnie z własnymi potrzebami – to wszystko. Reszta integracji i funkcjo jest już przygotowana. Oprogramowanie daje możliwość uruchomienia sprzedaży w przeciągu zaledwie kilkunastu godzin, zaś obsługa platformy nie wymaga od Ciebie posiadania wiedzy programistycznej. Dodatkowo dzięki Sky-Shop możesz prowadzić sprzedaż przez najpopularniejsze serwisy, w tym Google! Platforma pozwala na zbudowanie swojego własnego sklepu metodą Drag&Drop lub przez skorzystanie z gotowych szablonów przeznaczonych dla kluczowych branż e-commerce. Od Ciebie zależy, jak będzie wyglądał Twój e-sklep!

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu Sky-Shop

 

Platforma RedCart

Wybierając oprogramowanie sklepu RedCart, zyskujesz ponad 1500 wbudowanych narzędz, z których możesz skorzystać na dowolnym etapie rozwoju sklepu. Rozwiązania stanowią nieocenioną pomoc w rozbudowie sklepu, nie ograniczając jego postępów. Jedno kliknięcie – tyle wystarczy, żeby uruchomić dodatkowe opcje i korzystać z nich bez bycia specjalistą w danej dziedzinie. Od ponad dekady RedCart stale zyskuje zaufanie wśród klientów, mogąc pochwalić się uruchomieniem aż 60 000 sklepów online. Twórcy platformy oferują profesjonalną pomoc w zaprojektowaniu i wykonaniu awangardowego sklepu internetowego, wspierając procesy budowania marki każdego sprzedawcy. Usługa przygotowania e-sklepu pod względem wizualnym jest płatna, jednak klienci o mniejszym budżecie zyskują dostęp do gotowych szablonów graficznych, które mogą samodzielnie dostosować do swoich preferencji.

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu RedCart

 

Platforma IdoSell

Oprogramowanie sklepowe od IdoSell, powstałe z myślą o osobach, które chcą rozpocząć swoją przygodę z biznesem online. Jeżeli masz w swoich planach prowadzenie małego, średniego czy dużego e-sklepu, IdoSell zdecydowanie Ci się spodoba. Nawet najmniejszy pakiet IdoSell oferuje mnóstwo opcji, a osoba zainteresowana może wybierać spośród dziewięciu planów abonamentowych, dostosowując program specjalnie do swoich potrzeb i możliwości finansowych. Handel międzynarodowy? Czemu nie! IdoSell pozwala swoim użytkownikom rozwijać skrzydła i korzystać z kilku wersji językowych dla prowadzonego przez nich sklepu! Obsługa oprogramowania jest łatwa, lecz dopiero po specjalistycznym wdrożeniu. Niestety, osoby planujące samodzielne założenie e-sklepu mogą nie podołać w obliczu wyzwań jakie niesie dostosowanie IdoSell. To oprogramowanie dla osób trochę bardziej zaawansowanych lub mających solidny zapas gotówki.

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu IdoSell

 

Platforma Shopify

Shopify jest kolejną platformą, która dba o dane klientów przed wyciekiem, dzięki czemu Ty nie musisz martwić się wprowadzeniem jakichkolwiek ustawień w systemie. W przypadku tego oprogramowania, czynnik bezawaryjności serwerów wynosi 99.9% – oznacza to, że serwery sklepu nie zawiodą Cię nawet w trakcie sezonowych wyprzedaży czy maksymalnych promocji! W Shopify otrzymujesz sklep praktycznie od razu po rejestracji i serii podstawowych ustawień. Twoim jedynym obowiązkiem jest wypełnienie podstawowych danych, dostosowanie szablonu, a także dodanie produktów i zintegrowanie z systemami wysyłki oraz płatności. Tylko tyle wystarczy, żeby móc ruszyć z kopyta i zacząć maksymalizować zyski ze sprzedaży! Dzięki intuicyjności oprogramowania użytkownik bez problemu może odnaleźć się w panelu administratora, dostosować funkcje i obsłużyć zamówienia. Jest to spory plus dla osób, które chcą skupić się na rozwoju sprzedaży bez konieczności inwestowania sporych sum w zaplecze techniczne. Platforma e-commerce została przetestowana pod względem UX, co gwarantuje korzystającym dopracowaną ścieżkę użytkownika i przejrzystość. Szablony dostępne na Shopify są responsywne, czyli przyjazne dla użytkowników korzystających z telefonów mobilnych.

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu Shopify

 

Platforma SOTE

Twórcy wskazują, że SOTE powstało głównie z myślą o małych i średnich sklepach internetowych. Oprogramowanie występuje tylko w jednej wersji, która daje dostęp do wszystkich standardowych funkcji. Administrator może dokupić dodatkowe moduły ze specjalnego sklepu, które jednak są opcjonalne. SOTE umożliwia darmowy okresu próbny na 14 dni, a cena za platformę e-commerce jest nad wyraz rozsądna. Łatwa konfiguracja kwestii logistycznych i pomoc techniczna w języku polskim sprawiają, że oprogramowanie coraz bardziej zyskuje w oczach przedsiębiorców. Jeśli zależy Ci na szybkim i niedrogim założeniu sklepu internetowego, platforma SOTE stanowi doskonały wybór. Zwłaszcza, jeżeli wolisz działać samodzielnie!

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu SOTE

 

Platforma WIX

WIX eCommerce to rozwiązanie dla przedsiębiorców rozpoczynających swoją przygodę z działalnością online, sprzedawców detalicznych przenoszących sklep do sieci, a także marek generujących przychody sięgające milionów. W zaledwie kilku krokach możesz założyć własny sklep internetowy, wybierając spośród 500 designerskich szablonów i bezpłatnych narzędzi biznesowych. Platforma kładzie szczególny nacisk na rozwój wizerunku marki użytkowników, wyposażając ich w cały pakiet darmowych upodobnień. Dzięki WIX możesz zwiększyć swoje przychody bez problemów związanych z inwentarzem, realizacją zamówienia czy jego wysyłką. Dodatkowa aplikacja Wix Owner pozwala na zarządzanie firmą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; właściciel sklepu ma więc pełną kontrolę nad nowymi produktami i może sprawować pieczę nad inwentarzem oraz realizacją zamówień.

Sprawdź: pozycjonowanie sklepu WIX

 

Na co zwrócić uwagę przy wyborze platformy e-commerce?

Wybór platformy może przysporzyć wiele kłopotów – zwłaszcza osobom początkującym, które stawiają pierwsze kroki w biznesie internetowym. Decyzja ma ogromne znaczenie w procesie pozycjonowania sklepu internetowego. Niektóre oprogramowania e-commerce są lepiej lub gorzej przystosowane pod kątem działalności SEO. Każdy dobry system e-commerce powinien udostępniać użytkownikom możliwość wdrożenia optymalizacji pod pozycjonowanie. Oprócz tej cechy, warto zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów, które składają się na funkcjonalną platformę e-commerce, przyjazną rozwojowi biznesu online. Zaliczamy do nich:

  • responsywność – konsumenci coraz częściej dokonują zakupów przez smartfony i tablety, dlatego oprogramowanie powinno wykorzystywać technologię RWD, która dostosuje wszystkie elementy witryny do wielu rozdzielczości ekranów
  • szybkość działania – współcześni konsumenci nie lubią długo czekać; im wolniej będzie ładowała się strona Twojego sklepu, tym większe są szansę na to, że potencjalny klient już nigdy do niej nie wróci; szacuje się, że optimum wczytania witryny sklepu wynosi dziś 2 sekundy
  • bramki płatności – nowoczesne metody płatności to coś, bez czego nie da się przejść obojętnie; obowiązkiem sprzedawcy jest udostępnienie klientom szybkich metod płatności (kartą. BLIKiem lub przelewem internetowym)
  • usługi kurierskie
  • intuicyjność obsługi
  • zintegrowanie z hurtowniami
  • wsparcie sprzedaży wielokanałowej
  • programy lojalnościowe

Platformy e-commerce – podsumowanie

W świecie, w którym przewaga wirtualnego biznesu stale rośnie, e-commerce stanowi swoisty klucz do zwiększenia przychodów firmy. Sprzedaż opiera się głównie na platformach e-commerce, z których coraz chętniej korzystają zarówno wielkie, jak i te mniejsze biznesy. Sklep internetowy to jeden z najprostszych sposobów na pokazanie się szerszemu gronu odbiorców, a także na wzmocnienie filarów swojej marki. Nawet najlepszy produkt nie jest w stanie przebić się wśród konkurencji, jeżeli brakuje mu odpowiedniej reklamy – nieważne czy to Twoje pierwsze kroki w biznesie, czy może jesteś już doświadczonym sprzedawcą; musisz pamiętać o wdrażaniu aktualizacji i stałym ulepszaniu swojego e-sklepu. Sam wybór platformy e-commerce to wręcz milowy krok, który przybliża Cię do osiągnięcia sukcesu na większą skalę niż mógłbyś się tego spodziewać. Postaw na sprawdzone rozwiązania i dołącz do miliona zadowolonych sprzedawców, którzy nie bali się wkroczyć na wirtualną ścieżkę biznesu. Afterweb trzyma za Ciebie kciuki, a nasi eksperci służą profesjonalnym doradztwem i pomocą w lepszym zrozumieniu działań promocyjnych związanych ze sklepem internetowym.

Najczęściej zadawane nam pytania
#1 Czy założenie sklepu internetowego jest opłacalne?
Sektor e-commerce rozwija się w niebywale zatrważającym tempie, a coraz więcej przedsiębiorców dostrzega w nim wiele korzyści. Sprzedaż w Internecie wciąż zyskuje na wartości i udziale w handlu – nie zapowiada się, by prym e-commerce ustał tak szybko. Między innymi właśnie dlatego znalezienie platformy e-commerce, na której będzie można oprzeć swój sklep, jest świetnym pomysłem na biznes.
#2 Czy to prawda, że platformy e-commerce zarezerwowane są dla dużych biznesów?
Nie! Wiele platform pozwala na rozwój przedsiębiorcom, którzy stawiają pierwsze kroki w handlu przez Internet. Nie ma dokładnej bariery czy wymagań dotyczących wielkości biznesu – każdy ma szansę pokazać się z jak najlepszej strony i zwiększyć swoje przychody o kilka(set) procent!
#3 Czy design sklepu internetowego ma znaczenie?
Ogromne! To właśnie wygląd sklepu zajmuje drugie miejsce na podium istotnych elementów e-sklepu, zaraz po funkcjonalności. Im bliżej będzie on nawiązywał do charakteru marki, tym większe wrażenie zrobi na osobach odwiedzających sklep. Sektor UX dostosowany do grupy docelowej i celów biznesowych nie powinien zostać pominięty! Eksperci e-commerce zwracają uwagę na to, że proces tworzenia sklepu internetowego to nie tylko czas przeznaczony na zaprojektowanie widoków i ich wdrożenie, lecz również przygotowanie wszystkich materiałów współgrających z głównymi założeniami marki.

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (2 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33