Pozycjonowanie

Pozycjonowanie nowej strony – od czego zacząć!

Jak wygląda pozycjonowanie nowej strony

Wiek domeny teoretycznie nie jest czynnikiem rankingowym, a więc nie powinien wpływać na pozycję strony internetowej. W praktyce jednak okazuje się, że domeny obecne w internecie dłużej, zajmują wyższe pozycje. To sprawia, że właściciele nowych stron www już na starcie rezygnują z promocji w organicznych wynikach wyszukiwania, z góry zakładając porażkę. O tym, które strony pokażą się w Google na dane zapytanie, decyduje ponad 200 czynników. Sam wiek domeny nie ma znaczenia dla SEO, co wielokrotnie podkreślał John Mueller. Świeżym stronom trudniej jest przebić się przez konkurencję, która od lat buduje silną pozycję. Lecz dla Specjalistów SEO nie ma rzeczy niemożliwych – czas uwierzyć, że pozycjonowanie nowej strony się opłaca!

Nowa strona to nowa szansa. Stwórz domenę z dużym potencjałem SEO

Już na etapie projektowania strony www warto przemyśleć jej strukturę. Zarówno Google, jak i użytkownicy wyszukiwarki cenią intuicyjną nawigację, bazującą na czytelnym menu. Dobrze jest od początku zadbać o to, by zawartość strony była odpowiednio zorganizowana (rekomendujemy wdrożyć podział na tematyczne kategorie, grupowanie treści, linkowanie wewnętrzne).

Mądrze zaprojektowana architektura serwisu będzie stanowić mocny punkt wyjścia do SEO On-Site. O czym należy pamiętać, tworząc nową stronę ze świadomością, że będzie ona w przyszłości pozycjonowana? Do istotnych elementów należą:

  • przygotowanie mapy witryny
  • opracowanie projektu graficznego
  • stworzenie schematu linkowania wewnętrznego
  • dobranie funkcjonalnych wtyczek SEO
  • zabezpieczenie strony protokołem HTTPS i certyfikatem SSL
  • określenie grupy docelowej
  • zdefiniowanie celów biznesowych
  • zgłoszenie strony do wyszukiwarki Google
Chcesz zlecić pozycjonowanie nowej strony firmowej? Zamów darmową wycenę!

Analiza rynku – to od niej rozpoczynamy pozycjonowanie nowej strony

Proces promocji w bezpłatnych wynikach Google zajmuje wiele miesięcy. Dla świeżej domeny każdy dzień ma znaczenie; żeby zacząć notować zyski, trzeba nadrobić zaległości względem konkurencji z branży. Dlatego też pozycjonowanie nowej strony zaczyna się kompleksową analizą rynku, potrzeb konsumentów oraz konkurentów. Bardzo duże znaczenie w SEO ma systematyczność działań. Najlepiej rozpocząć od wspomnianych analiz, które pozwolą opracować skuteczną strategię marketingową.

Pozostaje pytanie, kiedy ruszyć z pozycjonowaniem nowej strony www? Czy czekać, aż serwis się rozkręci, a może działać od razu? Naszym zdaniem nie warto zwlekać – im szybciej serwis trafi do rankingu Google, tym szybciej dowiedzą się o nim nowi klienci. Pierwsze prace związane z SEO można wdrożyć jeszcze zanim strona zostanie uruchomiona. Zadowalające efekty pojawią się kilka miesięcy później, a co za tym idzie nawet jeden dzień zwłoki opóźni cały proces. Trzeba podkreślić, że pozycjonowanie nowej strony stanowi złożony, ale opłacalny proces. Nowa domena nie jest obciążona szkodliwymi backlinkami, jest wolna od błędów i otwiera przed specjalistą SEO wachlarz możliwości pozycjonerskich. Promowanie nowej witryny jest pracochłonne, a jednocześnie wysoce satysfakcjonujące. Jeśli marketing będzie prowadzony zgodnie ze sztuką pozycjonowania, satysfakcjonujące wyniki pojawią się szybciej, niż można się spodziewać!

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33