W dzisiejszych czasach prowadzenie biznesu bez inwestycji w internetową reklamę swojej firmy dla wielu stanowi coś niemożliwego. Współczesny rozrost technologii, form komunikacji i możliwości zaprezentowania siebie, swoich usług czy produktów znacznie szerszemu gronu odbiorców, zachęca właścicieli przedsiębiorstw z wielu branż do spróbowania swoich sił w reklamie internetowej. Bardzo często nieocenionym pomocnikiem stają się specjaliści z agencji marketingowych, oferujący sprawdzone rozwiązania na miarę potrzeb danego biznesu. Pozycjonowanie stron firmy to jedno z najczęściej wybieranych działań, które rekomenduje agencja Afterweb. Samo posiadanie strony internetowej jest dziś niewystarczające; aby mogła ona przynosić realne zyski, musi być widoczna dla internautów. Pozycjonowanie stron to proces, którego celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej za pomocą sprawdzonych narzędzi oraz starannie zaplanowanej strategii. Pojawienie się na samym szczycie wyszukiwarki Google to nie lada wyczyn; setki, a nawet tysiące firm rywalizują ze sobą w boju o miejsce w topowej dziesiątce wyników wyszukiwania. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron firma taka jak nasza świadczy szereg usług związanych z promowaniem biznesów naszych Klientów w Internecie. Dowiedz się, jak przebiega pozycjonowanie stron firmy z naszymi specjalistami!
Czy wiesz, czym powinna cechować się dobra firma oferująca pozycjonowanie stron?
Wpisując w wyszukiwarkę Google hasło „pozycjonowanie stron firma”, napotkasz ponad 22 000 000 wyników. Większość z nich pochodzi od agencji, które starają się przybliżyć zainteresowanym etapy, jakie wiążą się z procesem, którym jest pozycjonowanie stron firmy. Jak wybrać właściwych specjalistów i mieć pewność, że wykonają zadanie podręcznikowo, a do tego w oparciu o techniki dostosowane do sytuacji, w jakiej znajduje się Twój biznes i strona WWW? Lata doświadczenia i praktyki na rynku pozwoliły nam stworzyć listę cech dobrej agencji oferującej pozycjonowanie stron firmy.
-
W agencji Afterweb możesz liczyć na swojego własnego opiekuna SEO, który będzie sprawował pieczę nad wykonywaną usługą, jaką jest pozycjonowanie stron firmy. To właśnie z nim możesz kontaktować się w sprawach, które wymagają według Ciebie przedyskutowania lub by dowiedzieć się o efektach, jakie przynoszą działania specjalistów. Błyskawiczna komunikacja z ekspertem to jednak nie wszystko; w miarę potrzeb, staramy się również edukować naszych Klientów – jako przedsiębiorca zlecający nam pozycjonowanie, będziesz informowany o realizowanych działaniach i powodach, dla których podjęliśmy takie a nie inne kroki w procesie SEO. Z naszymi Klientami gramy zawsze w otwarte karty!
-
Działania naszej agencji nigdy nie są przypadkowe. Tworzymy strategię na pozycjonowanie stron firmy w oparciu o dane, jakie przyniósł nam rzetelnie wykonany audyt SEO. Każda osoba decydująca się na współpracę z Afterweb otrzymuje szczegółowy plan działania, jaki mamy zamiar wdrożyć w czasie współpracy. Proces pozycjonowania i jego efekty są zbierane w całość i wysyłane do Klientów w raportach kwartalnych. Zawsze powtarzamy, że jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron firma nie jest w stanie dokładnie przewidzieć, w jakim odstępie czasowym Klient zacznie zauważać realne korzyści; w rzeczywistości na efekt składa się bardzo wiele czynników, w tym poziom konkurencji oraz zaciętość ich działań w zakresie pozycjonowania stron firmy działającej w tej samej branży.
-
Profesjonalizm agencji SEO kryje się nie tylko w podejściu do Klienta czy wielu rekomendacjach. Na skuteczność działań wpływają również narzędzia, jakimi posługuje się dana firma. W Afterweb wykorzystujemy szereg dedykowanych platform i narzędzi, które służą między innymi do dokładnej analizy widoczności witryny w Google, monitoringu pozycji strony WWW, a także szczegółowej analizie zachowań użytkowników, którzy zdecydowali się odwiedzić witrynę internetową Klienta. W oparciu o dane pozyskiwane dzięki autorskim metodom i sprawdzonym narzędziom, jesteśmy w stanie działać skuteczniej, z zastosowaniem sposobów dopasowanych do przypadłości witryny każdego naszego Klienta.
Decydując się na pozycjonowanie stron firmy, musisz pamiętać o tym, że w większości przypadków proces ten wymaga wprowadzenia wielu zmian zarówno bezpośrednio w witrynie, jak i wdrożenia działań poza jej obszarem. Każda dobra agencja wie, że jest to konieczne, by strona WWW zaczęła osiągać zamierzone wyniki w rankingu wyszukiwania Google. Dlatego, jeżeli napotkasz na swojej drodze samozwańczego specjalistę, który stwierdzi, że wypozycjonuje Twoją stronę bez wprowadzenia jakichkolwiek zmian, dokonując tego samym linkowaniem, nie wchodź z nim we współpracę. W Afterweb nie obiecujemy gruszek na wierzbie – działamy w oparciu o dane pozyskane podczas profesjonalnie wykonanego audytu SEO.
Pozycjonowanie stron firmy z Afterweb – dowiedz się, jak zdobywamy szczyty wyszukiwarki Google!
Podczas pierwszego kontaktu z naszymi specjalistami, każdy Klient otrzymuje krótką, bezpłatną analizę strony internetowej. Nasz specjalista przygląda się jej parametrom i wystawia swoistą diagnozę, omawiając z zainteresowanym usługą najważniejsze elementy, które należałoby poprawić. Po podpisaniu umowy z Afterweb, przystępujemy do działania. Pozycjonowanie stron firmy z naszymi specjalistami rozpoczyna się od dokładnej analizy fraz kluczowych. To jeden z najważniejszych aspektów tworzenia strony, która ma wyświetlać się wysoko w rankingu wyszukiwania Google. Na bazie wybranych fraz będzie opierała się cała strategia procesu, jaki stanowi skuteczne pozycjonowanie stron firmy. Dlaczego analiza fraz poprzedza audyt SEO? Taka kolejność zapobiega nieefektownemu inwestowaniu przez Klienta w pozycjonowanie fraz, które w rzeczywistości nie przynoszą realnego zysku. Oprócz tego, na pozycjonowanie stron firmy z agencją Afterweb składa się:
-
Audyt SEO Pozycja strony internetowej w Google jest zależna od wielu czynników. Poznanie aktualnych parametrów strony internetowej pozwoli na opracowanie indywidualnego planu działania, by dopasować witrynę do preferencji wyszukiwarki. Warto wiedzieć, że nie ma jednego sztywnego kryterium na podstawie którego ocenia się dany serwis – algorytmy wciąż ulegają aktualizacjom, a części z nich nie są pewni nawet najlepsi eksperci SEO na świecie. W Afterweb stale poszerzamy swoją wiedzę i analizujemy zmiany wprowadzane przez Google, by móc jak najlepiej dopasowywać dalsze poczynania na stronie do potrzeb naszych Klientów. Audyt SEO wykonywany przez naszą agencję obejmuje między innymi: ocenę czasu ładowania się witryny, budowę adresów URL, analizę struktury semantycznej serwisu czy sprawdzenie linków wewnętrznych.
-
On-Site SEO Wewnętrzna optymalizacja strony internetowej stanowi zestaw strategii i praktyk, których celem jest zoptymalizowanie zawartości i struktury strony internetowej w celu poprawy jej widoczności w wynikach wyszukiwania Google. To nieodłączna część procesu, jaki stanowi pozycjonowanie stron firmy – rzetelnie wykonane On-Site SEO jest w stanie przybliżyć Cię do celu, którym jest wysoka pozycja witryny w rankingu. Kluczowym celem On-Site SEO jest stworzenie strony internetowej, która jest zrozumiała zarówno dla użytkowników, jak i dla algorytmów wyszukiwarek. Optymalizacja ta pomaga wyszukiwarkom lepiej zrozumieć treść i tematykę strony, co przekłada się na jej lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania dla odpowiednich słów kluczowych. Jak już wspominaliśmy, wybór słów kluczowych i nasycenie nimi treści pełni bardzo ważną rolę w całej strategii działania nad poprawą widoczności strony WWW. Równie ważnym elementem zaliczanym do On-Site SEO jest tytuł strony czy jej zorganizowanie za pomocą umiejętnie dobieranych nagłówków (H1, H2, H3). Wprowadzanie słów kluczowych do nagłówków może też przyczynić się do lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania. Strona internetowa powinna być również responsywna, czyli dostosowywać się do różnych urządzeń i rozmiarów ekranów, co ma wpływ na doświadczenie użytkowników oraz na pozycje w wynikach wyszukiwania mobilnego. Oprócz tego, ważne jest linkowanie wewnętrzne – tworzenie odpowiednich linków wewnętrznych pomiędzy stronami witryny pomaga w lepszej nawigacji dla użytkowników oraz przekazywaniu wartości między różnymi stronami.
-
Off-Site SEO Zewnętrzna optymalizacja strony internetowej to zbiór działań i strategii mających na celu poprawę widoczności i autorytetu strony internetowej poprzez działania wykonywane poza samą witryną. W przeciwieństwie do On-Site SEO, które skupia się na optymalizacji elementów znajdujących się na stronie, Off-Site SEO koncentruje się na budowaniu relacji, zdobywaniu linków zwrotnych oraz wzmacnianiu obecności w innych miejscach w Internecie. Jedną z najważniejszych czynności wchodzących w skład pozycjonowania strony firmy przez dopracowane Off Site SEO jest profesjonalny link building. Zdobywanie naturalnych i autentycznych linków zwrotnych od innych witryn internetowych wzmacnia rzetelność oraz wiarygodność strony internetowej. Ważne jest, aby linki były pochodzenia jakościowego. Także tworzenie wartościowej zawartości, takiej jak artykuły, blogi czy infografiki, i udostępnianie jej na zewnętrznych platformach, może przyciągnąć uwagę innych witryn i przyczynić się do zdobycia linków zwrotnych. Musisz wiedzieć, że Google docenia wartościowe treści, a celem wyszukiwarki jest dostarczać użytkownikom wyników, które mają na celu stać się najlepszą odpowiedzią na ich potrzeby. Podstawowym celem Off-Site SEO jest natomiast zbudowanie zaufania i autorytetu dla strony w oczach wyszukiwarek, co może przekładać się na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. W Afterweb realizujemy strategie optymalizacji zewnętrznej, dysponując szeregiem wydawców z różnych branż, którzy wykazują wysokie chęci współpracy.
Doświadczenie naszych ekspertów pozwala na realizowanie strategii na pozycjonowanie stron firmy w sposób przemyślany i klarowny dla samego Klienta. Stawiając na Afterweb, masz pewność otrzymywania regularnych raportów, które obejmują zarówno wszczęte działania, jak i dotychczasowe efekty. Możesz na nas liczyć – chętnie zapracujemy również na Twój sukces!
Zobacz również: Czym jest profesjonalne pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron firmy z agencją – dlaczego warto postawić na Afterweb?
Jesteś na etapie poszukiwania agencji SEO/SEM, która zajmie się zadaniem, jakie stanowi pozycjonowanie stron firmy? Istnieje kilka istotnych elementów, na jakie według nas warto zwracać uwagę przy wyborze agencji, z którą warto współpracować. Należą do nich:
-
Doświadczenie i referencje: Sprawdź doświadczenie agencji w obszarze SEO/SEM oraz poproś o referencje od ich obecnych lub poprzednich klientów. Dowiedz się, jakie projekty realizowali i jakie rezultaty osiągnęli. W Afterweb bardzo chętnie dzielimy się z Klientami informacjami o naszych dotychczasowych sukcesach. Ponadto na naszej stronie internetowej każdy zainteresowany może zapoznać się z opiniami Klientów, z którymi udało nam się podjąć współpracę. Również opinie Google mogą stanowić podpowiedź, czy warto podjąć się współpracy z naszą firmą.
-
Specjalizacja: Upewnij się, że agencja specjalizuje się w obszarze, który Cię interesuje. Czy to lokalne SEO, e-commerce, zarządzanie kampaniami płatnych reklam, czy coś innego, ważne jest, aby agencja miała doświadczenie w obszarze, który jest dla Ciebie istotny. Oprócz formy takiej jak pozycjonowanie stron firmy, realizujemy również kampanie Google Ads. Zagadnienia związane z reklamą w Internecie nie mają przed nami tajemnic!
-
Metodologia pracy: Zapytaj o to, jak agencja podejmuje się optymalizacji stron internetowych lub zarządzania kampaniami reklamowymi; jakie są ich kroki, strategie, plan działania oraz które aspekty SEO lub SEM są przez nich uwzględniane. W Afterweb dostosowujemy strategię do indywidualnego stanu strony internetowej oraz potrzeb Klienta. Uwzględniamy każdy, nawet najmniejszy aspekt, by nasze działania w zakresie procesu jakim jest pozycjonowanie stron firmy przyniosły obustronną satysfakcję. Nasi specjaliści pracują na sukcesy Klientów w wielu branżach, począwszy od odzieżowej, kosmetycznej, przez hotelową czy transportową. Międzyobszarowa wiedza daje nam ogrom możliwości i pozwala podchodzić do każdego zlecenia w sposób nieszablonowy, jednak w pełni zgodny z zasadami etyki reklamy internetowej.
-
Transparencja i raportowanie: Upewnij się, że agencja oferuje przejrzyste raportowanie i regularną komunikację. Powinna dostarczać informacje na temat wykonywanych działań, postępów oraz efektów osiąganych w kampaniach. Jak wspominaliśmy na samym początku, w Afterweb masz do dyspozycji swojego opiekuna, który będzie gotów odpowiedzieć na wszelkiego rodzaju zapytania i wyjaśnić ewentualne nieścisłości. Dobre relacje z naszymi Klientami to dla nas priorytet – bez nich nie byłoby owocnych współprac, jakimi możemy się dziś pochwalić! Każda osoba decydująca się na współpracę z naszą firmą może liczyć na pełen profesjonalizm oraz wsparcie na każdym etapie jaki cechuje pozycjonowanie stron firmy w wyszukiwarce Google. Niech będzie to nasz wspólny sukces!
Wiesz już, na co zwrócić uwagę wybierając agencję do współpracy. Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z Afterweb, nie czekaj ani chwili dłużej – zadzwoń lub wypełnij formularz widniejący na naszej stronie internetowej. Pozycjonowaniem stron zajmujemy się od 2008 roku – stale pogłębiamy naszą wiedzę i kompetencje, by móc świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Pracujemy na miano najlepszej firmy w oczach naszych Klientów i osób, które chcą zainwestować w reklamę internetową swojego przedsiębiorstwa. Czekamy na to, by przeobrazić Twoje marzenia o widoczności strony internetowej w realne cele!