W dzisiejszych czasach biznes bez własnej strony internetowej nie ma większych szans na zdobycie popularności. Wszystko przez wysoki stopień cyfryzacji i fakt, że współcześnie większość użytkowników przed skorzystaniem z usług danego przedsiębiorstwa woli sprawdzić jego istnienie w sieci. By osiągnąć sukces, trzeba się rozwijać – w tym przypadku nadążać za postępującą technologią i wykorzystywać jej atuty do rozreklamowania swojej firmy w jak najlepszy sposób. Według badań, przeciętny użytkownik poświęca aż 6 godzin dziennie na buszowanie po stronach internetowych, udzielanie się w social mediach czy poszukiwanie idealnych rozwiązań dla wielu spraw, jakie towarzyszą codzienności. Dziś, kiedy opinia „wujka Google” uważana jest za słuszną, a najwyżej wyświetlane strony zyskują najwięcej ruchu, nie masz już większego wyboru. Filarem skutecznej reklamy internetowej jest dziś pozycjonowanie witryn firm. Bez wdrożenia działań mających na celu zwiększenie widoczności swojej witryny bardzo ciężko jest przebić się przez stale poszerzające się morze konkurencji.
- Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie witryn w wyszukiwarce Google?
- Czym jest pozycjonowanie witryn internetowych?
- Dowiedz się, dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie witryn internetowych – zalety inwestycji
- Skuteczne pozycjonowanie witryn – samodzielnie czy z renomowaną agencją?
- Pozycjonowanie witryn internetowych z Afterweb
- Najczęściej zadawane nam pytania
Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie witryn w wyszukiwarce Google?
Wyszukiwarka Google od wielu lat wiedzie prym – przyglądając się bliżej jej specyfice stwierdzamy, że nie ma w tym nic dziwnego. Największa ilość zaindeksowanych stron internetowych, obsługa wyszukiwarki w językach narodowych, mnogość narzędzi do wykorzystywania przez użytkowników z całego świata…wszystko to powoduje, że wyszukiwarka ma ogromny wpływ na to, jak dziś wygląda współczesny Internet. Z Google korzystają użytkownicy z praktycznie całego świata – dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, powinien to być wystarczający argument za zaistnieniem właśnie w tej wyszukiwarce. Wiele osób zwraca uwagę na to, że promowanie swojej działalności w Google to proces długi i kosztowny. Jeżeli jednak zależy Ci na tym, by dotrzeć do dużego grona odbiorców, realistycznym założeniem jest, że standardowy użytkownik będzie szukać informacji o danej marce właśnie poprzez Google. W Afterweb oferujemy pozycjonowanie witryn internetowych w wyszukiwarce, która w Polsce istnieje od 2002 roku. Pomagamy przedsiębiorcom w zdobywaniu szczytów rankingów wyszukiwań, opierając nasze działania na wiedzy oraz wieloletnim doświadczeniu. Nasi specjaliści mogą zacząć pracować również na Twój sukces – przekonaj się, jak wygląda pozycjonowanie witryn firmowych w naszej agencji SEO/SEM!
Czym jest pozycjonowanie witryn internetowych?
Pozycjonowanie witryn firmowych w wyszukiwarce jest procesem, którego jednym z głównych założeń jest zwiększenie widoczności strony poprzez wygenerowanie na niej dodatkowego ruchu. Samo posiadanie swojej własnej witryny to nie wszystko; mimo że wiele osób obrazuje stronę internetową jako wirtualną wizytówkę firmy, w rzeczywistości jest ona czymś więcej – w końcu dzięki niej możesz realnie zarabiać. Aby jednak do tego doszło, istotne jest wdrożenie działań, które składają się na profesjonalne pozycjonowanie witryn internetowych. W agencji Afterweb pomagamy naszym Klientom krok po kroku osiągać małe sukcesy oraz postępy, których finalnym efektem jest top10 wyników wyszukiwania. Jak to robimy? Istotą każdego dobrego planu jest starannie zaplanowana strategia dostosowana do specyfiki biznesu i samej kondycji, w jakiej jest witryna jeszcze przed rozpoczęciem na niej prac. Na szczęście nie brakuje nam kreatywności i wiedzy, dzięki czemu każdy Klient otrzymuje swój spersonalizowany plan działań. Motto agencji Afterweb głosi: „Nasi specjaliści – Twój sukces”. Razem pracujemy na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google.
Co obejmuje profesjonalne pozycjonowanie witryn?
Przed przystąpieniem do działań, jedną z pierwszych czynności specjalistów jest analiza obecnej sytuacji witryny i wykonanie niezbędnych audytów. Pozycjonowanie witryn powinno opierać się wyłącznie na wierzytelnych danych, nie zaś przypuszczeniach. Wstępna analiza strony internetowej pozwala określić, ile pracy jest przed agencją i jakie działania będzie trzeba podjąć priorytetowo, aby strona mogła być efektywnie pozycjonowana. Jednym z ważnych obszarów analizy jest także zwrócenie uwagi na działania konkurencji; jej ilość oraz działania również pośrednio wpływają na finalne efekty pozycjonowania. Im większa i silniejsza konkurencja, tym trudniejsze będzie osiągnięcie wysokiego miejsca w rankingu – w przypadku takim jak pozycjonowanie witryn, nie ma jednak rzeczy nieosiągalnych. Ważne jest jednak zrozumienie, że optymalizacja optymalizacji nierówna. Pozycjonowanie witryn internetowych złożone jest z wielu elementów, od których jakości zależy finalna kondycja strony. Poznaj najważniejsze z nich.
- Analiza fraz kluczowych. To właśnie od niej zazwyczaj rozpoczynamy naszą pracę. Wybór fraz kluczowych oraz ich szczegółowa analiza pod względem ruchu i konwersji jeszcze przed rozpoczęciem działań na stronie internetowej sprawia, że witryna będzie miała szansę wyświetlać się potencjalnym Klientom w wynikach wyszukiwania. Profesjonalnie wykonana analiza uchroni Cię przed wydawaniem pieniędzy na pozycjonowanie fraz, które finalnie nie będą przynosić zysku. Wybrane słowa kluczowe wkomponowane w treści umieszczane na stronie internetowej to jeden z najistotniejszych czynników, który decyduje o tym czy internauci będą mogli trafić na Twoją witrynę, generując przy tym pożądany ruch i zyski.
- Audyt strony WWW. To kolejny krok na liście „do zrobienia” przed rozpoczęciem procesu jakim jest pozycjonowanie witryn firmowych. Profesjonalnie przeprowadzony, szczegółowy audyt SEO, który ukazuje między innymi dane dotyczące budowy strony internetowej, analizę treści zawartych w witrynie, a także nasycenie oraz gęstość fraz kluczowych. Pozycjonowanie witryn nie może obejść się bez audytu. To właśnie dzięki niemu poznajemy specyfikę strony, a także czynniki wewnętrzne oraz zewnętrzne, które bezpośrednio mają wpływ na kondycję witryny.
- On-Site SEO. Wewnętrzna optymalizacja to działania prowadzone na stronie internetowej, w celach poprawy jej widoczności oraz uatrakcyjnienia jej pod kątem wrażeń użytkownika. W skład On-Site SEO wchodzi między innymi optymalizacja treści, meta tagów, struktury URL czy nagłówków. Prawidłowo wykonana optymalizacja jest w stanie znacznie poprawić odbiór strony, jej szybkość ładowania oraz responsywność – prawidłowe wyświetlanie się witryny niezależnie od tego, na jakim urządzeniu zostanie ona uruchomiona. W wewnętrznej optymalizacji strony kładzie się duży nacisk na jakość treści publikowanych bezpośrednio w witrynie – ogromną rolę odgrywa tu SEO copywriting. Połączenie umiejętności tworzenia angażujących wpisów, które dodatkowo nasycone są w wyselekcjonowane słowa kluczowe, to sztuka, która nie jest obca naszym specjalistom do spraw treści. Zawierając współpracę z Afterweb, jednocześnie możesz skorzystać z profesjonalnych usług naszych copywriterów. Tworzymy treści i opisy, które łączą w sobie techniczne założenia SEO oraz kreatywność, dopasowując się do konkretnej branży Klienta i jego osobistych wytycznych.
- Off-Site SEO. Zewnętrzna optymalizacja obejmuje działania poza stroną, których głównym zadaniem jest wzmocnienie jej wiarygodności i autorytetu w sieci. Wyszukiwarka Google przykłada ogromną wagę do tego, by dostarczać użytkownikom wysokiej klasy treści pochodzące z solidnych stron internetowych. Pozycjonowanie witryn internetowych firmy obejmuje profesjonalny link building. Budowanie linków zwrotnych z innych witryn to jednocześnie tworzenie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku marki w oczach potencjalnych Klientów, którzy poszukują specjalisty znającego się na rzeczy. Off-Site SEO to także publikowanie artykułów na zewnętrznych serwisach czy zbieranie pozytywnych opinii i ocen od użytkowników. Zewnętrzne działania wchodzące w skład pozycjonowania witryn internetowych pomagają w dotarciu do znacznie większej grupy odbiorców.
Zobacz również: Kampania w sieci wyszukiwania z agencją Afterweb. Sprawdź, jak wypromować swoją firmę
Dowiedz się, dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie witryn internetowych – zalety inwestycji
Pozycjonowanie witryn niesie ze sobą szereg pozytywnych doświadczeń i korzyści, na które jednak trzeba poczekać. Parafrazując słynne powiedzenie, każdy specjalista potwierdzi, że „nie od razu solidną pozycję strony zbudowano”. Jeżeli jednak pozycjonowanie witryn internetowych wykonane zostało przez specjalistów w tym zakresie, jako przedsiębiorca masz szansę na:
➔ Zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania;
➔ Zanotowanie wzrostu ruchu na swojej stronie internetowej;
➔ Budowę wiarygodnego wizerunku sprawdzonej marki w sieci;
➔ Realne przychody płynące z interakcji użytkowników z Twoją stroną internetową (poprzez dokonywanie zamówień lub korzystanie z oferty firmy);
➔ Długotrwałe efekty nawet po zakończeniu pozycjonowania. Pozycjonowanie witryn to inwestycja dla każdego; to doskonały wybór zarówno dla firm działających lokalnie, jak i w ogólnopolskim e-commerce.
W zależności od rodzaju prowadzonych działań, efekty pozycjonowania przychodzą po różnym czasie. Prawidłowo zaplanowane i wykonywane pozycjonowanie witryn internetowych jest w stanie zwiększyć przychody Twojej firmy nawet kilkukrotnie – stanowi to jeden z argumentów, który wciąż przekonuje kolejnych przedsiębiorców ku temu, by zaistnieć w wyszukiwarce Google.
Skuteczne pozycjonowanie witryn – samodzielnie czy z renomowaną agencją?
Bardzo wiele osób rozpoczynających swoją przygodę z pozycjonowaniem zastanawia się nad tym czy nie lepiej jest wdrożyć poszczególnie działania samodzielnie, by w ten sposób oszczędzić na kosztach współpracy ze specjalistami. Pozycjonowanie witryn firmowych wymaga nie tylko czasu, lecz również wiedzy, doświadczenia i umiejętności obsługi konkretnych narzędzi, które wspomagają ten proces – czy dysponujesz tym wszystkim? Argumentów, które przemawiają za współpracą z agencją SEO/SEM w rzeczywistości jest bardzo wiele. Zdecydowaliśmy się przedstawić kilka z nich.
- Pozycjonowanie witryn z agencją to wygoda i komfort. Nie musisz tracić czasu na tworzenie strategii, co do której nie masz pewności. Wszystkie obowiązki przejmują specjaliści, Ty zaś jesteś na bieżąco informowany o wprowadzanych zmianach. W tym czasie możesz zająć się rozwojem swojego biznesu oraz bieżącymi działaniami, będąc przy tym spokojnym o stan swojej strony, która jest w rękach specjalistów.
- Agencje SEO mają zazwyczaj więcej możliwości. Afterweb tworzą doświadczeni specjaliści z wielu dziedzin, którzy są w stanie przeprowadzić pozycjonowanie witryn internetowych od A do Z. Większe możliwości agencji kryją się również w dysponowaniu specjalistycznymi narzędziami, które są w stanie wspomóc poszczególne procesy składające się na optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarki Google.
- Agencje zajmujące się profesjonalnym pozycjonowaniem są skuteczniejsze niż grupa niedoświadczonych osób, które dopiero zgłębiają tajniki SEO. O wiele korzystniej jest wynająć specjalistów i zminimalizować ryzyko błędów, niż srogo płacić za ewentualne porażki spowodowane własnym brakiem doświadczenia. Samodzielne pozycjonowanie witryn internetowych naraża Cię na dodatkowe koszty, jakie mogą wynikać z powodu np. uzyskania kary od wyszukiwarki Google.
Pozycjonowanie witryn internetowych z Afterweb
Bogate doświadczenie naszej agencji SEO/SEM sprawia, że oferujemy swoje usługi dla Klientów, którzy prowadzą swoje biznesy na skalę lokalną, ogólnopolską, a nawet międzynarodową. Każde zlecenie jest traktowane przez nas wysoce indywidualnie, dzięki czemu jesteśmy w stanie obrać jak najlepszą, spersonalizowaną strategię działań. Inwestycja w pozycjonowanie witryn internetowych to najlepsze, co możesz zrobić dla swojego biznesu – zwłaszcza, jeżeli nawiążesz współpracę z renomowaną agencją marketingową. Od lat zajmujemy wysokie miejsce w rankingu specjalistów z zakresu SEO/SEM, wznosząc strony internetowe naszych Klientów na same szczyty wyszukiwarki Google. Dotychczas zaufały nam setki przedsiębiorców – dołącz do nich, umawiając się na konsultację! Wypełnij formularz na naszej stronie internetowej i pokrótce opisz swój problem, cele i oczekiwania. Z pewnością się odezwiemy!